1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ik zou lekker onder de douche blijven staan... hihi! Ik baalde echt dat de anaesthesioloog nog een praatje wilde doen en ik er onder vandaan moest! Had echt zoiets van: joh kom erbij staan... whahaha
    Als ik maar kan blijven staan! Maar helaas...

2. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Oh Stephie, spannend zeg! Heel veel succes! Bij mijn eerste ook vreselijk last van rug weeën gehad. Ene moment kon ik wel een massage hebben en andere moment moest ik er niks van weten.

Gelukkig hebben we een barretje in de keuken op schouderhoogte en daar heb ik veel aan gehad. Heerlijk om aan te hangen...

Hier jammergenoeg nog niks aan de hand. Wel weer de bekende harde buiken en buikpijn, maar dat heb ik al de hele week als ik sochtends wakker wordt...

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Succes stephie!

4. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ligt er toch iemand te bevallen. Succes stephie!!!

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jaaa, Stephie, succes meid!!

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ohh spannend!! Succes Stephie!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Succes Stephanie!!! Zet hem op!

Hier weer een goede nacht.....om 21.30, 3.30 en 6.30.
    Ons hoor je niet klagen over onze kleine meid.
    Waar ik alleen over kan klagen zijn mijn darmen :( Die komen gewoon niet op gang! Even leek het goed te gaan, maar het is alweer 4 dagen geleden dat ik even fatsoenlijk ben geweest :)
    Zit nu maar aan die zakjes.....koffie en een kiwi op de nuchtere maag.

De kilo's verdwijnen hier gelukkig wel gestaag! Ben nu 1,5 week thuis en ben nu 5 kilo kwijt in die tijd. Nog 10 te gaan voordat ik mijn oude gewicht terug heb :p

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Blijf jaloers op jouw nachten mamavanjuul! Wie weet bij ons over een tijdje ook zo!

Hier qua gewicht ook goed! Ben nu 8,5kg kwijt... :)

9. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Oehhh nogsteeds geen nieuws mbt Stephie? Spannend!!!

Hier heeft de volle maan niks teweeg gebracht...
    Vanmorgen nog naar speelparadijs geweest maar kon echt weer geen houding vinden. Wat een zere ribben! Nu lekker weer thuis plat op de bank en heel charmant zonder bh...de beugels doen me zo zeer momenteel! En heb vanwege grote cupmaat (E) geen bh's zonder beugel...ach boeit me ook niks voordeur zit op slot en verwacht toch geen visite...

Leuk om alle kraamverhalen te lezen! Ik wil oooook kramen...*zucht*

10. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaloers! mamavanjuul. 6 uur tussen een voeding is mij pas 1 keer gelukt.
    Vrolijke mama: moet ik vanavond nog eens roepen dat ik hoop dat iemand ligt te bevallen? :p en gewoon lekker laten hangen joh :D

Thans kaatje voor het updaten van de lijst

Kinderwens: Ben benieuwd wat de lactatiekundige vond.

Hier voor het eerst de co sleeper gebruikt. Wat is dat fijn! Hoef haar maar naar me toe te trekken en aan te leggen. En ze wilde eerder nog bij mij liggen bij het in slaap vallen en dat kan dus nu ook in haar eigen bedje. Hoef ik er niet meer uit. Of ff een hand uitsteken en een pink erin. Ook best goed geslapen zo. Tijdens het voeden nog in slaap gevallen. Oeps...

Net ff op de weegschaal gestaan en nu 2 kilo onder mijn startgewicht en dus 8 kilo afgevallen. Buikspieren zitten nog een kleine cm uit elkaar dus dat moet ook goed komen. En dan alleen de spatader die er nog ff tijdens of na de bevalling ingeschoten is op mijn onderbeen laten weghalen :x

11. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Hoi dames, hier intussen een week over tijd... De weeen van de nacht van vrijdag op zaterdag hielden er weer mee op na een aantal uren... Dus weer niks.

Het was wel een stukje heftiger deze keer. Ze kwamen om de 4 minuten ongeveer. Maarja het was dus weer niet genoeg...

Gisteren zijn we even aan de monitor geweest. Ons ventje doet het super goed. Je kon ook duidelijk de weeen zien op de monitor. Ik ging telkens van 20 naar 60-70. Iemand hier ervaring mee?

Deze avond is het volle maan, om 20u! :D hopelijk haalt het iets uit :D

12. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Lactatiekundige heeft vandaag laten zien hoe ik met de hand wat af kan kolven. Het grootste probleem zit hem nu in de stuwing en het feit dat ons mannetje een te kort tongriempje had. Jesse kan zijn tong nog niet goed uitsteken, waardoor hij moeite heeft met aanhappen. Ook heb ik een redelijk vlakke tepel, wat niet echt bevorderd wordt door de stuwing. Voor nu nog even blijven voeden met tepelhoedje en regelmatig contact houden met de lactatiekundige. Wanneer de stuwing minder is, zou het drinken al makkelijker moeten gaan, want vandaag gezien dat er toch echt wel voldoende productie is, het komt er alleen moeilijk uit:). We blijven het voor nu dus gewoon proberen in combinatie met bijvoeden, en dan zien we over een paar dagen wel weer verder.

Stephie, hopelijk heb jij jullie uk al lekker in je armen.

Hoop dat de volle maan wonderen doet voor de dames die nog mogen!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    momywannabe, oh wat frustrerend,maar het doet allicht al wat he die weeën.

Vrolijke mama, fijn dat ze even los mogen ;) Maak het je zelf zo gemakkelijk mogelijk hoor!

Geen idee van mijn gewicht, kom nog niet heel erg aan mezelf toe.

Wil iedere dag even naar buiten maar met dit weer... niet heel handig.
    Zo wil ik hem ook dagelijks in de draagdoek even om te oefenen, dan kan ik er straks vol vertrouwen mee op pad.

Voor de krampjes hebben we een probiotica van Ortica. In de houdgreep buik op mn onderarm werkt ook redelijk. Hij klemt zich dan stevig vast, en ik wrijf de kramp er uit.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Fijn kinderwens, gaat wel goed komen . hopelijk snelg minder stuwing

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ik ben ook flink ah oefenen met de draagdoek idd... onwijs leuk! maar toch ook moeilijker dan ik dacht.

16. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oooo Stephie wat hou je ons in spanning.... Hoop zo dat je lekker ah genieten bent van je kleintje!!

Wat is dat toch... Kleine net verschoond... Nu ah voeden en pppperrttt daar gast de luier vol! Haha...
    Onze kleine diva gaat alleen in een schone luier denk ik ;)

17. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hahaha Kaatje...dat zou je persoonlijk zelf ook het fijnste vinden, poepen in een schone luier hihihi!

En straks weten ze dat je ze net helemaal ingepakt hebt in de maxicosi en klaar staat om te vertrekken en dat je dan ineens een odeur de poep ruikt waarna je haar er weer uit kunt halen en kunt verschonen....

Ik geloof best dat baby's dat weten wanneer een schone luier niet uitkomt hahaha!

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hihi, hier net ook, mijn eerste echte luier alleen. Hij had mooi geplast zag ik maar toen ;). Plasje over mijn hand, poepjes, poepjes, poepjes :D.

Morgen mogen we naar huis!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Herkenbaar! Vooral ook als je de temp wil nemen :)

Fijn dat je morgen naar huis mag!

20. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Kris, fijn zeg! Geniet van je kraamweek het is zo weer voorbij!!!

Deel Deze Pagina