Nou kaatje hier ook nog niks haha Zo eerst maar eens lekker onder een warme douche en dan naar de vk... Ben benieuwd haha Fijn Stephie dat je zo strots kan zijn op je mannen!! Kris hoe was je eerste nacht thuis? Hoop dat het goed gegaan is! Tot later dames!!
Hee meiden... Mag ik nog een keer even lekker van me af klagen?? Ik heb zo'n vreselijke pijn aan mijn ribbenkast. Het voelt helemaal beurs en blauw. Ik kan me weer geen houding vinden. Zitten lukt me echt niet maar lang staan is ook not done ivm mijn bekkeninstabiliteit...Als ik een klein stukje loop, voelt mijn buik aan alsof er een grote baksteen op mijn schaamstreek ligt. Dan nog niet te praten over de steken in mijn liezen...mijn billen voelen doof... Tot overmaat van ramp is vriendlief weer aan het werk na een vakantie van 3 weken. Er loopt hier een ontdeugend kereltje van 3 die werkelijk alles uit zijn trukendoos haalt. Heeft precies in de smiezen dat mama niet snel meer is en niet alles meer kan...Ik slaap slecht en dan ook nog eens weer vroeg wakker Kortom, ik ben er eventjes vreselijk klaar mee...Kom maar op kleintje!!!
Tuurlijk mag je nog even klagen vrolijke mama, klaag maar lekker! Klinkt ook wel zwaar zo. Hopelijk komt de kleine snel.
net helaas afscheid moeten nemen van onze fantastische kraamhulp! Main wat is dat moeilijk. Ging vl ook gelijk weg voor een klusje, en ineens helemaal alleen.. heb het er wel even moeilijk mee. We liggen nu even op bed E. en ik. Ze slaapt lekker op mijn buik!♡ Wat is het raar vreemd en jammer dat onze kraamzorg niet meer komt. De tijd vliegt voorbij vanavond is ze alweer een weekje oud!
@Vrolijke mama: Natuurlijk mag je klagen! Die laatste weken zijn ook vreselijk zwaar! @Wimpiej: Hoe was het bij de vk? @Kaatje: Hoe gaat het bij jou? @Kris81: Jaa, dat dove gevoel blijft wel even, kan wel een paar jaar duren voordat het terug komt. Hier vandaag de wijkverpleegkundige gehad. Lotje doet het hartstikke goed en groeit heerlijk, vandaag 4160 gram. Gaat de goede kant op. Ik moet zelf echt rustiger aan doen....zo moeilijk! Met de kraamhulp in huis kon ik me makkelijk bij neerleggen omdat zij wel zorgde dat het liep qua huishouding, maar mijn man maakt zich er toch net wat te makkelijk vanaf. Daardoor doe ik de was wel, sta ik te vouwen en te strijken etc etc. Hartstikke fout natuurlijk En gingen we "even" naar de winkelstraat...... Ik ben zo slecht in rustig aan doen....
Herkenbaar mamavanjuul... Ik doe ook soms nog wat teveel! Maar ja op due wond na voel ik me verder goed! Dus waarom niet... Hihi! Hier een regeldag.. Man das pittig zeg! Madam wilde va eind vd ochtend om de 2uur eten, het liefst heel de tijd bij mij hangen en net kwam ze paar x elk uur voor even een slokje... Moeder natuur is bezig... Maar pittig is t wel! Dus vandaar ff wat stiller, maar verder alles goed! Morgen weer meten en wegen... Ben benieuwd!
Hier ook een regeldag....pittig zijn die he! Ze lijkt nu wat rustiger en ligt ook lekker op haar kamertje te slapen. Ze liet er zowaar weer eens 3,5 uur tussen. Nu zijn we ook al weer 2 uur verder... Maar vanmorgen ook elke 1,5 uur, 2 uren. Ach....aan de andere kant vind ik het ook wel wat hebben. Nadeel is dat ik nu weer zit met lekkende borsten, was er eindelijk wat vanaf
Hey dames lijkt me idd geen pretje die regeldagen... Hier wou de vk nog niks doen omdat ik te veel harde buiken had op dat moment... Nu word ik dit weekend gebeld als ze tijd hebben voor een extra controle. Ze vond wachten tot na het weekend toch te lang duren. Dus wachten nu maar weer af... Nog steeds wel harde buiken steeds... Maar heb het gevoel dat dat komt omdat het heel druk is in men buik met bewegen... Pfff ben er nu wel een Bertje klaar mee haha dat wachten...
Volgens mij zijn wij de enige nog redelijk veel actieve zwangere! Ja en Mommywannabe, maar ergens denk ik dat ze inmiddels ook bevallen is! En Rowz ging weg met de indruk dat het begonnen was, maar ook nog geen berichtje van haar gezien. Hopelijk maakt iedereen het goed!!!
Volgens mij heb ik weeën...om de 5 minuten een zeurende pijn, ze duren ongeveer iets meer dan een minuut...hopelijk zet het door! Wish me luck! *fingerscrossed*
Tegenvaller. Verloskundige is net geweest, kan nog wel even gaan duren...had nog maar 2cm ontsluiting, moest nog maar even proberen slaap te pakken...weet niet hoe want de weeën zijn al best pijnlijk...ben benieuwd hoe lang de beeb er over gaat doen...
Daar is hij dan! Onze 2e zoon en broertje Vigo Julian! Details komen nog...vanmorgen om 09:55 op de verloskamer en na tien minuten al geboren...dus mijn moederinstinct heeft me niet in de steek gelaten en de weeën waren dus niet voor niks... Later meer!