Bedankt voor de echofoto's! Ik zal waarschijnlijk pas een echo mogen vanaf 10 weken, want ik las dat het eerder alleen een medische indicatie moet zijn zoals bloedverlies of eerdere miskraam. Dus mijn echo zal op zijn vroegst pas gemaakt worden in de eerste week van januari. Klopt dit? Of verschilt dat misschien gewoon per verloskundige, regio of land? @Kinderwens87: wat superlief is je vriend. Ik word gelukkig ook goed verzorgd en vertroeteld, zeker nu ik de griep heb. Ik zag trouwens net een stukje op tv van "ik word moeder"... Jeetje wat heftig... Ik zag een bevalling en eerst ademde het kindje een tijdje niet. Maar dat kwam goed. Maar even later in het programma bleek dat die moeder was overleden aan hevig bloedverlies... Ik zat gewoon keihard mee te janken....
Verschilt per vk. Sommigen doen er eentje rond 8 weken, daarna de termijnecho. Dus ligt er een beetje aan.
Geen idee hoe dat per vk zit. In mijn geval al een vroege echo omdat ik uit de mmm kom (en een ma heb gehad en bloedverlies heb/had), maar dat is nog bij de gyn allemaal. Ik heb echt idioot veel geslapen (gelegen en gehangen) dit weekend en heb zo waar het idee dat het me goed gedaan heeft .
Hier is standaart een echo rond 10 weken, tenzij er dus een reden is om eerder te doen... zoals bijv. bloedverlies, mk in verleden oid! Ik mag dus rond 8 weken al... spannend! nog 12 daagjes
Hoi dames ik heb net de dokter gebeld ben zo erg misselijk heel de dag kan gewoon niks meer behalve slapen hahaha moet vanmiddag bellen of ik pillen kan krijgen voel me echt blaaaaa moe ik heb vrijdag al mn echo
Hier heeft de griep toegeslagen... Blluuhhhjj echt niet grappig! Lees alle verhalen over echo's gaaf hoor! Geniet van de echo's de komende tijd dames...
Hier een drukke dag gehad zaterdag. Schoonouders reageerde heel blij, maar vinden het natuurlijk ook weer heel spannend! Mijn schoonzus en zwager kwamen ook onverwachts, zegt mijn schoonmoeder ineens, vertellen jullie het of mag ik het vertellen? Dus ook tegen hun verteld Ook zij hopen dat het dit keer allemaal goed komt. Mijn schoonmoeder had allemaal al boodschappen in huis/vriezer voor het kerst eten. Garnalen (lust ik niet) en biefstuk (mag ik niet) en met een toetje wat het rauwe ei gemaakt is, nou ik zeg dat word een ander diner voor mij als voor jullie, haha!! Later verjaardag van goede vriendin. Zij wist het nog niet.. en voelde het al aankomen dat ik in een positie kwam waar ik niet onderuit kon komen, haha! Gelukkig was er nog niemand. En vroeg ze of ik een rosetje wilde. Ik sloeg af en ze vroeg meteen; is het weer zover? !!! Haha, kon natuurlijk mijn lach niet inhouden en ze waren zo blij voor ons. Langzaam stroomde de rest van het bezoek binnen, dus niet meer over gehad. Gingen wij naar huis, aaide haar vriend over me buik, zo van hoop alles goed komt! Maar een andere vriend zag dat dus.. Dus zeg tegen mn vriendin hoop hij zijn mond nog even houd. Kreeg ik gisteren een appje met excuses dat hij dat deed, maar hij zoo blij voor ons was en hoopt dat het nu allemaal goed komt. Dus even niet aan dacht dat andere het nog niet wisten, dat vond ik wel erg lief van hem. Achja, al weet heel de wereld het.. het is gewoon weer zo spannend aankomende weken. Dag erna kotsmisselijk op bed gelegen en vannacht heerlijk geslapen en nu weer misselijk Dames met een echo vandaag, heel veel succes en hoop op mooie echo's. Komen jullie ze wel even showen?! Damesn met bloedverlies, hoop echt voor jullie dat het snel ophoud en jullie meer zekerheid hebben/krijgen! Hier nog 4 nachtjes slapen voor de echo
Gestie ik zit te wachten op de moeders voor moeders flessen.. Tussen 8 en 2 zou het gezorgd worden.. Ze zetten ze in de centrale hal.. Waar iedereen het kan zien (woon in flat) had gehoopt dat ze vroeg zouden zijn.. Dan ziet niemand me.. Bah ik hoop dat ik kan regelen dat ze gewoon bij de deur afgeven...
Hey dames kreeg een tip van de huisarts dat als je misselijk bent dan kun je gember capsules halen is bewezen dat het werkt ik ga ze morgen halen
Wij hebben daarstraks een super leuke echo gehad!! Wij hebben een prachtig boontje gezien van 7,5mm met een mooi kloppend hartje!! <3 We hebben het hartje nog niet kunnen horen, maar wel al gezien Super mooi en speciaal! Het ziet er allemaal pikobello in orde uit! Binnen vijf weken mogen we opnieuw op controle! 21 januari is dus de twee echo gepland, dan doen ze ook de nekplooimeting en extra bloedonderzoek!
Mooie echo mommywannebe! Hier vanochtend een heel inieminie, nauwelijks waar te nemen, beetje bruin bij afvegen. Echt heeeeeel weinig, en ik weet dat het niets zegt, maar schrok toch wel even. Dit heb ik normaal een dag of 2 voor mijn ongi namelijk.
Wow mommywanne be. Wat mooi om te zien. Ik heb hem over 1,5 uur. Vindt het zo spannend Oe kinderwens dat zal inderdaad wel schrikken zijn jah. Als er nu niks meer is is er vast niets aan de hand
Jeeej we hebben het kleintje gezien en gehoord. Wat een speciaal moment zeg. Wel hebben ze een cyste van 8cm bij 5cm in mn eierstok gezien. Dus over 2 weekjes opnieuw een echo om te kijken of hij vanzelf weggaat. Anders zou Ik geopereerd moeten worden bij 16 weken. Heb dit nog nooit gehad heeft er iemand ervaring mee? Kan dit kwaad?
Wat een mooie echo's zag ik voorbij komen zeg! Mijn echo van de 20e kan geschrapt worden iig. Ik heb gisteren onverwachts een echo gehad nadat ik dubbel klapte van de buikpijn. In combinatie met het bloedverlies dacht ik meteen dat het mis was. Dus gisteren de echo gekregen, was pas 4,5mm groot haha, maar, het hartje klopt! Dus toch geen miskraam! De VK zei dat ik dus al verder was als dat ik dacht, maar ik laat de banner momenteel zo staan aangezien het toch nog niet echt bekend is hoe ver ik dan precies ben. Op naar 2 januari voor de volgende echo
Wat fijn dat de kleine het goed doet, maar wat schrikken van de cyste. Heb hier geen ervaring mee, hopelijk gaat hij vanzelf weg.
Meiden met een mooie echo, super! @ silver kan me voorstellen dat je geschrokken bent, probeer wel te genieten van je positieve echo! Hier, een beetje afwezig...Alle dagen een misselijk gevoel, krijg niks anders weg als yoghurt en fruit en af en toe een boterham. Hopen dat dit snel overgaat Vrijdag naar de vk voor een intake en volgende week dinsdag de eerste echo....zoooo spannend! Kan bijna niet meer wachten! Hoe gaat het met alle grieperige meiden? zijn jullie alweer opgeknapt?
Wat fijn om die positieve echo's te zien! Hier is de griep sinds vandaag wat aan het minderen. Ik voel me nog wel extreem moe, dus ik heb een groot deel van de dag geslapen, maar toch voel ik me veel fitter doordat de hoofdpijn weg is. Ik doe nog even een paar dagen rustig aan. Ik moet nog even toegeven aan die extreme moeheid en mijn keelontsteking laten herstellen. Ik ga morgen het echocentrum bellen om een afspraak te maken voor een echo. Mijn verloskundige geeft me een verwijsbrief mee, want ze doet zelf geen echo's. ik verwacht dat de echo begin januari kan plaatsvinden... Tenminste dat hoop ik! Veel sterkte allemaal met de misselijkheid en moeheid en andere kwaaltjes!