Ja grappig! Zeker een mooi verjaardagscadeau! Dat zei de gynaecoloog ook al tegen mij toen we midden in de behandeling zaten en nu heeft ze nog gelijk ook
@ oermoeder: een dubbele proficiat voor jou. Een kleine praktijk is inderdaad fijn hoor! Wel knap hoor, 2 kids 1 onderweg en verhuizen...
Dames, gefeliciteerd met jullie verjaardag! Hier vanmorgen de gyn gebeld en straks de utrogestan ophalen bij de apotheek en kan ik het vanavond al gebruiken! Hier ontzettend last van mn onderrug en boobies en soort ongi gevoel. Ook al erg lamlendig
Vind het zo spannend voor je meis! Hoe laat word je gebeld of mag je bellen voor de uitslag of krijg je die na het testen?
Ik mag morgenvroeg om 9u opnieuw mijn bloed gaan laten trekken en 's avonds mag ik dan treug langsgaan om de uitslag te horen en het zwangerschapsattest op te halen dat ik nodig heb voor het werk. Nu intussen maak ik me niet meer zoveel zorgen, ik heb daarnet een nieuwe test gedaan, opnieuw eentje van het kruidvat. Maandag had ik nog een tuurstreepje, maar nu was hij super duidelijk!! dat zit dus wel goed!
Gefeliciteerd dames! Vanavond reageer ik wel even wat uitgebreider. Nu zit ik op mijn werk. Ik merk dat ik me wat zorgen maak omdat ik gisteren een heel klein beetje bruin verlies had... En vandaag heeeeel lichtbruine afscheiding (1x). Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat nooit... Morgenochtend ga ik weer testen om te zien of het streepje duidelijker wordt. Tot nu toe liep het de afgelopen dagen (vanaf zaterdag) wel mooi op... Ik heb verder geen symptomen... Niet echt veel tenminste... Af en toe steken bij mijn baarmoeder (banden?) als ik snel op sta van een stoel of zo en een beetje tintelende borsten. Verder niks... Oh ja, wel heel erg emotioneel... Alsof ik bijna kan gaan janken (doe ik maar niet hier op mijn werk!) Spannend is die eerste periode zeg....
Zolang het niet helder rood is en veel dan is het nog oud bloed. Maar snap je zorgen! Hoop dat het hier bij blijft!
Bekijk bijlage 363076 Dit is mijn rijtje maak me wel een beetje zorgen omdat er in 3dagen tijd Niet veel verandering zit in de streepjes. Had maandag trouwens een cb Met 1-2 wat denken jullie?
Ik snap je onzekerheid hoor! Maar volgens mij zie ik toch een mooie evolutie in de testen! Ik zou me nog niet teveel zorgen maken, wanneer zou je een bloedonderzoek laten doen?
Dankjewel meiden! Hoe onzeker kun je zijn he. Bij mijn dochtertje had ik dat helemaal niet maar nu ik weet wat er allemaal mis kan gaan wel. @ bloedtest dat is hier niet de gewoonte om te doen
Ik vroeg me ook al af.... Ik lees zoveel over bloedtesten, ik dacht al dat doen ze normaal gesproken in Nederland toch helemaal niet? Volgens mij moet ik rond de 6 weken een verloskundige bellen om een afspraak te maken wanneer ik 9 weken zwanger ben. dus tot die tijd moet ik (en velen volgens mij) wachten... Of zie ik dat verkeerd? Misschien is er wel wat veranderd sinds de laatste keer dat ik zwanger was (2008/2009)...
Ze zien er goed uit hoor! Maar als je afgelopen maandag een test had met 1-2 weken....dan klopt je banner toch niet? Hier sinds vandaag een raar gevoel in mijn lies...ik word er niet zo blij van. Ben bang dat ik gister te veel heb geslenterd in Amsterdam en dat ik nu al wat last krijg van mijn bekken.... Oh ik ben ook een beetje huiverig hoor...had ook geen knaltesten, maar vorige week ook een cb test met 1-2 weken. Misschien doe ik morgen weer 1 om t kijken of ie omspringt naar 2-3. In ieder geval a.s. woensdag moeders voor moeders intake.
heel flauw seg! Ben ik even blij dat ik in België woon! Bij deze even een fototje van mijn test van maandag bovenaan en mijn test van deze namiddag