Wat fijn malou gefeliciteerd!! Kris fijne vakantie Meiden met bloedverlies t kan idd van alles zijn en hoeft niets te zijn maar de onzekerheid is killing. Sterkte! Hier lekker filmpje kijken met kids en morgen naar mijn ouders! Nog paar daagjes en dan eindelijk de echo!! Fijne kerstdagen!
Pffff...! Ik heb zo'n 'last' van mij buik joh! Alleen maar aan het borrelen & bubbelen, en een mega opgezette buik. Mijn darmen zijn duidelijk aan het verplaatsen (met het nodige geweld). Poehhh!
Bloedverlies lijkt weer weg.. hoop dat het nu tot augustus zich niet meer laat zien! Wel last van mn buik maar dat zijn echt mijn darmen.. lekker allyouneed aan het kijken met mn ♥ en stukjes serious request.. heerlijk ontspannen. . Fijne dagen meiden!! Xxxx
Hele fijne feestdagen allemaal. Al zal dat nu wel goedkomen met al die kleintjes in onze buiken deze kerst wordt speciaal omdat we het zometeen aan mijn schoonmoeder en schoonzusje gaan vertellen, morgen aan mijn ouders en vrijdag aan de vrienden... Zo leuk allemaal.
Kersdagen weer voorbij, en het gewone leven gaat weer door, wij hebben 2 heerlijke dagen gehad, vandaag maar lekker rustig aan doen, want merk wel dat ik heel snel moe ben! Volgende week oud en nieuw, wat is zo, n jaar ook snel voorbij gevlogen! Verder met jullie alles oke? Mooie dagen gehad?
Hier ook 2 heerlijke dagen gehad.. alleen ga ik vandaag gauw weer boodschappen doen.. want ik ben zondag jarig en vier dit morgen.. wel relaxed vandaag want ik ben kapot.. oud en nieuw vieren we niet thuis. En dan op naar 9 januari. Heerlijk deze drukke dagen.. dan hebben we snel weer een echo
Ik heb 6jan weer een echo, mijn jongste is volgende week zaterdag jarig, dus ook hier de drukke dagen nog niet voorbij, dat vind ik ook niet zo heel erg want dan gaat de tijd ook sneller! Haha
Hier ook 2 fijne dagen gehad, al blijft een kerstdiner met je niet helemaal lekker voelen geen optimale combi. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, dus nu vol spanning naar de eerste echo volgende week. Begin het nu toch wel echt spannend te vinden, en dan duurt een week toch best lang
Hier ook gezellige dagen. Alleen jammer dat onze oudste ziek is....vorig jaar de waterpokken met kerst en nu de buikgriep Doordat we allemaal vrij zijn, is onze jongste nu wel bijna zindelijk! Na het weekend weer werken....zit nu al te bedenken wat ik aan moet, want mijn darmen houden behoorlijk wat lucht vast en in de loop van de dag zie je het wel.... Maar aan de andere kant....3 dagen werken, kan iedereen lekker speculeren. Dan maandag de echo en dan heb ik die week vrij. Die week er op mag iedereen het ook weten, ben dan 11-12 weken. Langer kan ik het ook niet verborgen houden...
mamavanjuul, 11, 12 weken is ook een mooie tijd om het kenbaar te maken toch? Wanneer vertellen jullie het de peuter en kleuter?
Nou ik denk ook dat ik t niet lang meer verborgen kan houden... Darmen zitten al vrij hoog en zeker in loop Vd dag een flink buikje! Aan de ene kant wil ik dat ook helemaal niet hoor... Maar wil eigenlijk eerst bij de gyn langs zijn geweest en een goede echo hebben gehad! Zenuwen gieren al door mijn keel als ik er aan denk... Hier ook leuke dagen gehad! Gelukkig geen verjaardagen nog dus redelijk rustig
Meiden..! Wil jullie allemaal feliciteren met de zwangerschap..! Vorig jaar was ik een augustus mama en de kleine is nu alweer 4 maanden geweest..! Geniet ervan want gaat allemaal super snel..!
Wij wachten tot onze echo op 7 Januari... Dan ben ik 10 weken. En ga het dan van de daken schreeuwen. Aangezien ook mijn buik hard gaat (strakke shirtjes hoef ik al niet meer aan te doen). Liefst schreeuw ik het met de jaarwisseling van de daken, maar manlief wilt wachten.
Hier ook vertellen. Na de echo van 6jan dan ben ik bijna 10wkn, dus moet het kunnen! Mijn dochtertje van 6 weet het al en is helemaal in de wolken en wil het ook het liefst aan iedereen vertellen, ze zal wel blij zijn als het eindelijk mag! Haha
@ Stephie, gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van Hier gaat alles wel z'n gangetje. Nog steeds bloedverlies, maar gelukkig hebben we donderdag weer een echo, met deze dagen vliegt dat toch wel voorbij (gelukkig). Verder 's avonds zo'n opgezette buik, bleh. M'n darmen gaan flink tekeer haha.
Gelukkig komt de echo hier ook steeds dichterbij! Droom zo raar de laatste tijd Ik pas mijn BH's niet meer, ben nu al naar een cup groter gegaan. Poeh he, 9 weken onderweg. Verder passen mijn kleren nog wel, maar heb gister wel via MP en kleertjes.com wat nieuws besteld qua positiekleding. Van de vorige 2 keren heb ik nog wel, maar wil ook wel eens wat anders Heb nu een broek en een aantal truien erbij...
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 6 augustus JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liyana, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus Shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mama JaDeBo, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus ikke142, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ★Armanda1982 ★MRCD De Afspraken 30 dec vos1985 => intake + eerste echo wondertje1980 => intake + eerste echo Mama JaDeBo => intake vk 31 dec Liek83 => intake vk 2 jan Daphne91 => eerste echo 3 jan Kinderwens87 => tweede echo 6 jan Mamavanjuul => intake gyn + echo Fleur2906 => intake + echo tapa87 => intake vk Vrolijke mama => intake vk 9 jan Stephie86 => termijn echo 13 jan tapa87 => eerste echo 15 jan Oermoeder => intake vk Vrolijke mama => eerste echo 21 jan mommywannabe => tweede echo 23 jan Chris => intake vk Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!