20 dec Dayna => eerste echo FA 23 dec Ukkie89 => Intake + eerste echo vk JoCo82 => eerste echo Ikke142 => eerste echo gyn RiTi => tweede echo 24 dec fleur2906 => eerste echo Maloe8 => eerste echo Meiden!!! Waar zijn jullie en hoe waren de echo's?
Gister eerste echo gehad... er kloppen 2 hartjes zijn zwanger van een eeneiige tweeling. Zijn nog in shock en is werkelijk nog ongeloof! 15/08 uitgerekend (voorlopige meting) eeneiig tweeling 20/01 10.15 termijnecho
Hoihoi even een aanvulling en een wijziging voor de lijst. 3-1 is mijn eerste echo en 13-1 intake vk Kan hem zelf eventueel ook wijzigen maar im geloof dat een beperkt groepje zich hier mee bezig houdt?
Wauw wat ongelofelijk schrikken moet dat geweest zijn, maar wat bijzonder! Spannend hoor. Gefeliciteerd
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 6 augustus JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liyana, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus Shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus ikke142, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mama JaDeBo, 4e & 5e kindje, jongen/meisje/verrassing ★Armanda1982 ★MRCD De Afspraken 30 dec vos1985 => intake + eerste echo wondertje1980 => intake + eerste echo Mama JaDeBo => intake vk 31 dec Liek83 => intake vk 2 jan Daphne91 => eerste echo 3 jan Kinderwens87 => eerste echo 6 jan Mamavanjuul => intake gyn + echo Fleur2906 => intake + echo tapa87 => intake vk Vrolijke mama => intake vk 9 jan Stephie86 => termijn echo 13 jan tapa87 => eerste echo Kinderwens87 => intake vk 15 jan Oermoeder => intake vk Vrolijke mama => eerste echo 20 jan 10.15 Mama JaDeBo => ermijnecho 21 jan mommywannabe => tweede echo 23 jan Chris => intake vk Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Zo jeetje ik ben echt moe van mn feestje van gister zeg... kan merken dat er wat gaande is.. ben benieuwd hoe ik oudjaarsavond door ga komen. Haha iedereen bedankt voor de felicitatie! Heb vandaag een extra luie dag. . ons aquarium hebben we verkocht. . Ruimte voor de box in de kamer.. we dachten dat het misschien wel wat lang ging duren... maar zo snel al weg. Kunnen we dalijk op ons gemak voor alle spullen kijken Mama jadebo wouw 2 kindjes extra gefeliciteerd! Ik snap dat je schrikt.. zou ik ook hebben denk ik. Tot gauw weer!
Hier nog eentje die 'hoopt' oudejaarsavond trekt zonder in slaap te vallen... Zit echt iedere avond rond 21.30u te knikkebollen op de bank.
Denk dat ik heeeel de dag in bed blijf.. om savonds weg te gaan. Haha zal ook wel niet lukken denk ik. Maar een middag dutje heb ik sowieso nodig.
Moet ook echt meer slapen, maar wanneer? 6 jan termijnbepaling bij mijn eigen gyn, hopelijk alles goed en kan ik naar de vk hierna.
Oef ja oudjaarsavond wakkerblijven.... Wordt een opgave! En ik ben (hoe kan t ook anders) nog de BOB ook! Ow jeeej ook nog werken shushi... Sterkte dan! Na werk wellicht even plat?
Hee meiden, Al een poosje niet meer gelezen in dit onderwerp ivm drukke dagen. Wij hebben gisteren onze ouders ingelicht. Weer een paar opa's en oma's blijgemaakt. Zo leuk bij de schoonouders, we zaten daar en ik wilde mijn schoonma bedanken voor het oppassen van het afgelopen jaar en ik bied ze aan om binnenkort samen uit eten te gaan. Zegt mijn schoonpa ineens: Oh ik dacht dat jullie wat anders kwamen vertellen, waarop mijn partner ook nog zegt: Nee ooooh nee....haha en daarna gaf ik zijn moeder een fotolijstje (ingepakt natuurlijk) met een foto van onze zoon en daarbij de volgende tekst: Ik ga binnenkort samen spelen, en zal mijn speelgoed moeten delen. Maar dat vind ik superstoer, Want ik word GROTE BROER! We wilden eerst een shirtje afdrukken met deze tekst (zelf bedacht overigens) maar op deze manier had mijn zusje het ook al aangekondigd dus niet echt origineel Nu inderdaad de klok vooruit aan het kijken tot 6 januari. Zou leuk zijn als ze nog even de moeite nemen om een hartslag te zoeken met de doptone...dan neem ik het ff op met mijn spraakrecorder IEDEREEN ALVAST EEN HEEL GOED 2014!!!
Poeh he....na ruim een week uitslapen valt vroeg opstaan goed tegen Vandaag en morgen weer werken, blegh! Zo geen zin in!
Hey hey. Ik ben meer op fb en op het andrre topic te vinden. Eerste echo was iets heel kleins op te zien. Wss dat op 8 jan tijdens de tweede echo een hsrtje te zien is. Was ook een erg vroege echo, dus blijft nog spannend. Verder gast het wel redelijk, nog steeds slapeloosheid en buikpijn snachts, maar dat gast ook wel weer over. Ouders en zus weten het nu en zijn siperblij. Kids vertellen we het pss na de goede 2de echo. Anders duurt het nog zo lang....
@ Shushi, dat zal zwaar worden zeg! @ Kaatje, ja herkenbaar, ik ben ook de bob, hoe kan het ook anders. We gaan gourmetten met 8 personen in het appartement(je) van mijn schoonmoeder. Eerst moeten we om 3 uur met haar boodschappen doen. Ik hou het normaal niet eens vol tot half 10 's avonds en ga dan lekker op bed tv kijken. Nu moet ik het nog veel langer volhouden + in staat zijn terug te rijden. Gaat wat worden haha.