Hey meiden, Ook vanuit mij al even niets meer gehoord. Zijn heerlijk een weekje op vakantie geweest met de kerstdagen. Vanochtend bij de verloskundige geweest en een super mooie echo gehad van ons 3de ukje. Helemaal gelukkig, zo fijn om te zien dat het hartje klopt. Ook zagen we al duidelijk het hoofdje met de oogkassen erin. Over 2 weken weer een echo.
Mooi! Ik hou van goede verhalen! Zucht...nog een week te gaan... Wat duurt dit lang zeg! Ik wil een teken van leven, haha! Heb ook echt geen opmerkelijke kwaaltjes...ben een beetje meer moe na een werkdag...heb het veel sneller koud. Ben al wel van een kleine D-cup naar een behoorlijke D-cup En die pukkeltjes.....poeh he kan me niet herinneren van de vorige keren dat het zo heftig was!
Daar heb ik dus ook last van, veel sneller koud! en ook die puistjes! man man... ik voel me precies terug een tiener! Ik ben toch ook al zeker een cupmaat gegroeid intussen. Voor de rest hier alles dik in orde bolleke zit nog mooi op zijn plekje Alleen de misselijkheid speelt mij nog serieus parten...
Echt wel! Op mijn borst en mijn rug....tjongejonge! Daar ben ik destijds voor aan de pil gegaan, maar dat gaat nu een beetje moeilijk haha! Hier nog helemaal niks qua buikje.....baart me aan de ene kant ook wel zorgen. Bij de andere 2 liep ik met 7-8 weken al in positiekleding. Nu niks te bekennen. Pas rond een uurtje of 20. Wat naar joh van die misselijkheid, kan je daar niks tegen krijgen?
Hier is er toch al een klein beetje buik, maar iedere zwangerschap is anders hé, dus ik zou me daar niet teveel zorgen om maken dat buikje komt nog wel Maar ik begrijp je wel hoor, het is toch één van de enige "bewijzen" die je momenteel hebt hé, hier kan het buikje ook niet snel genoeg groeien nja die misselijkheid, ik heb pilletjes op basis van gember, die zouden goed helpen naar het schijnt... bij iedereen dus, behalve bij mij Hopelijk ben ik er binnen een paar weekjes vanaf...
Hier ook iemand die het echt de hele dag koud heeft. Ben sowieso een vreselijke koukleum, maar het wordt er niet beter op zo. Heb het idee dat ik het niet meer warm ga krijgen voorlopig
Goeiemorgen!! Allereerst allemaal een super 2014 gewenst... Dat we in augustus maar allemaal een gezond kindje in onze armen mogen houden! Zo en dan nu gelijk even mijn frustratiemomentje van gister: eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gebeld voor een afspraak! Nee mevrouw, we moeten eerst een verwijsbriefje hebben anders maken wij geen afspraak!! Nou jaaaaaa.... Moet ik eerst een brief regelen, dan inscannen en mailen en dan pas kan er een afspraak gemaakt worden. Ik dacht ik neem gewoon die brief de eerste afspraak mee... Maar helaas! Baalde wel Verder gisteren ook de gehele avond koud gehad... Brrrrr Geniet van jullie nieuwjaarsdag! (ook wel eens leuk zonder kater )
Allemaal een heel mooi gezond en liefdevol jaar toegewenst! ! Een gezellig maar rustig avondje gehad. Vandaag naar onze ouders en kerstboom enzo opruimen. Fijne nieuwjaarsdag! Xxxx
Allemaal de beste wensen voor 2014, met hopelijk een hoop mooie augustus baby's. Kaatje wat vreselijk frustrerend zeg. Normaal neem je die brief toch inderdaad gewoon mee?
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Kaatje, wat een tegenvaller nou, hopelijk kan je snel terecht. Hier vrijdag al een afspraak met een bekkenfysio. Afgelopen zondag met wandelen ging het mis, na een paar km kon ik niet meer verder. Ben er erg van geschrokken want beweeg veel en ben er nogal aan gehecht. Ook helemaal geen ervaring mee met mijn vorige zwangerschap. Maar goed, kan snel terecht dus hopelijk valt er al veel te doen en te verbeteren!
Ik loop ook al een paar weken bij de fysio voor mijn bekken. Heb er heel veel baat bij! Kaatje: vervelend zeg! Morgen er gelijk achteraan!!! Poeh... Echo komtvsteeds dichterbij.... Zin in!
Door alle feestdagen ben ik ook een tijdje niet hier geweest! Ik heb nog niet bijgelezen... Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! @ Mamajuul: ik heb hetzelfde... Bij mijn vorige zwangerschappen zag en voelde ik ook al rond 8 à 9 weken een buikje en nu nog helemaal niks.... Ik maak me er ook een beetje zorgen om, ook al weet ik dat het niet hoeft.... Maar toch... Volgende week woensdag 8 januari heb ik de eerste echo! Dus hopelijk worden mijn zorgen dan weggenomen en zien we een mooi kindje met een kloppend hartje!
Hahaa, nou daar was ie hoor! Sinds gister zie je het toch wel. Mijn oma vroeg al of ik zwanger ben Volgens mijn vriendin zie je nu toch echt wel een mooi bolletje komen. Komt ook wel omdat ik vrij strakke kleding draag.... Mijn man zei zo net ook al....ik zie het nu toch echt wel hoor! Ach, met 10 weken en de 3de mag het ook wel
Hier net weer wat bruinverlies... Gelijk de spanning weer terug (hopend dat helder bloed weg blijft). Wat een spanning zeg, tot dinsdag (termijn-echo, bij 10 weken)! Pffff!
Wat een stress iedere keer weer he shushi, echt niet leuk. Wij hebben morgen eerste echo, vind het echt super spannend. Echt uurtjes aftellen nu...
Wat spannend voor jullie dames. Hoop dat het bloed niks te betekenen heeft. Veel plezier! Ik heb afgelopen dinsdag de 2e echo gehad. Nog steeds die cyste van 8 bij 5cm Maargoed wel lekker veel secho's. De 20e mag ik weer
Die darmen pffffuuuhhh dat is me toch wat! Hier ook de hele dag zodra ik even wat eet, half uurtje daarna weer hondsberoerd. Gaat ook gepaard met buikpijn. Lijkt haast wel hetzelfde gevoel als je te lang wacht met naar de wc gaan (grote boodschap hihi ) Gister had ik echt een vreselijke dag. Ik kon geen eten zien of ruiken. Ik moest er gewoon van huilen, zo naar voelde het. En wat betreft de dames met bekkenproblemen! Schaf een bekkendband aan en ga op tijd naar fysio! Ik heb er te lang mee doorgelopen, maar moet nu nog steeds dagelijks de hinder ervan ondervinden. Moet wel zeggen dat het ondanks de tweede zwangerschap nog niet weer verergerd is. Sterkte meiden!
@ Kaatje, wat vervelend zeg! Ik had juist helemaal geen verwijsbrief nodig.. Belde gewoon naar de verloskundige en heb zo een afspraak kunnen maken. Jammer dat het zo omslachtig moet... wel achteraan gaan hoor! @ Mamavanjuul, hier ook het darmenprobleem, erg vervelend!! Ik heb zelf 3 weken lang roze/rood bloedverlies gehad, niet veel maar toch. De ene dag meer dan de andere. Baarde me veel zorgen. Zondag stopte het eigenlijk ineens en gisteren had ik een echo. Alles is goed met de kleine uk! Super blij dus! Ik ga nu ook 6 dagen ineens vooruit. Ben nu dus bijna 9 weken zwanger en 9 augustus uitgerekend. Schijnbaar voel ik pas een week na mijn eisprong mijn gevoelige borsten, raar maar waar. Dan erbij, ik moet nu naar de gyn ipv vk minder blij mee, betekend dat vriend lief vaak niet mee kan omdat dat binnen kantooruren valt. Komt omdat ik op mijn 16e longembolie gehad heb.. volledig genezen maar als nog een risico met een zwangerschap. Vandaag proberen om een afspraak te plannen, ben benieuwd! Verder nog geen buikje hier, niks te zien, maar de wetenschap dat het goed gaat maakt een hoop goed hier
@Daphne volgens mij is er voor de vk ook geen verwijsbrief nodig, toch?? Nog nooit bij vk geweest dus weet dat eigenlijk niet zo goed Ik moet naar de gyn vanwege de Crohn en het verdrietige verloop van mijn vorige zwangerschap en heb daarvoor dus wel zo'n stom briefje nodig... Aangezien we net verhuisd zijn heb ik nog geen nieuwe huisarts dus maar even aan de MDL-arts gevraagd! Hoop dat ze m snel opsturen...