Ik heb in het verleden last gehad van hyperventilatie vrolijke mama, de laatste jaren gelukkig nauwelijks nog. Vervelend dat je er zo'n last van hebt. Tegen beter weten in vandaag even naar babykamers wezen kijken. Hebben een prachtige kamer gezien, maar wel behoorlijk aan de prijs. Nog even over nadenken dus. Ze hebben hier wel de mogelijkheid dat mocht het onverhoopt misgaan tijdens de zwangerschap dat ze het spul zo weer op komen halen en je het volledige bedrag terugkrijgt. Is dat gebruikelijke voor babykamers?
Wij hebbennook al een prachtig apart kamertje gezien, maar denk dat wij uiteindelijk toch op MP gaan kijken.
Wij hebben gelukkig nog een baby kamer van mijn 2 kids, moet aleen een nieuwe kinderwagen, zijn nu al op marktplaats aan het kijken, ik wil graag een maxi cosi mura 4, vind ik persoonlijk mooie wagens om te zien en mee te lopen. Morgen onze 2e echo, ben zo benieuwd! Vind het toch ook wel weer heel spannend!! Als alles goed is mag ik voor verdere controles gewoon bij een verloskundige!
Spannend Diane succes morgen! Babykamer: wij halen alles los, dus 2 losse ledikanten en een grote hemnescommode... Verder hier wel al bezig met de andere slaapkamers, mijn dochter krijgt een wat kleinere kamer, zodat de jongens samen naar de grote kunnen en we er eentje over hebben voor de beebjes! Ds genoeg te doen hihi! Ach komt wel goed Voel me verder vooral ontzettend misselijk en moe, niet leuk Eten gaat moeizaam dus hoop dat het gauw wat verbetert! Al is het natuurlijk wel een 'goed' teken en ga ik er wel beetje vanuit dat de beebjes goed groeien
Hier ook een aankomende verbouwing. Zolder mort verbouwd worden, extra raam erbij, muren verzetten en dan kan de oudste naar zolder een de beeb op haar kamer.
Hier echt alleen maar vermoeid, en erg gevoelige borsten... Blij dat ik geen andere kwaaltjes heb, maar aan de andere kant word ik er ook onzeker van.
Wij hebben ook de Mura4 heerlijk apparaat en in 1 beweging uitgeklapt. en vooral mooi klein op te vouwen! Succes met speuren!
Ja goede service hè van baby dump, helaas gebruik van moeten maken... Hadden toen alleen een kinderwagen nog maar besteld, maar toch! Blij at zo'n service er is hoor... Wij hebben nog niet gekeken voor kamertjes, heel eerlijk gezegd willen we wachten tot na de 20 weken echo!! Lijkt lang, maar geloof me alles al hebben staan en t dan terug moeten sturen lijkt me echt zo vervelend. Dus wij willen eerst even zekerheid... Gisteren al wel flink geshopt voor kleding voor mijzelf... Merk dat ik sommigen broeken echt niet meer lekker vind zitten... En dat zijn natuurlijk net mijn favoriete broeken! Hihi... Maar o o o wat hadden ze leuke dingen in de sal! Hoop dat t snel komt met de pakketpost :-D Vandaag hadden we nieuwjaarsborrel bij familie: en precies vandaag dacht mijn buik natuurlijk: ik ga eens ff lekker groeien... Haha! Dus ff wijd shirt aangedaan maar, wil nog even wachten met vertellen totdat we voor de eerste keer op t ziekenhuis zijn geweest! @mamavanjuul hoe is t met je vriendin???.
Hier vanmiddag de derde echo, hoop heel erg dat het nu goed is en ik naar de vk kan! Gelukkig hebben wij ook nog veel spullen van de de eerste, de bugaboo, ledikant, badje etc, tikt toch aan allemaal. Wel nog flink klussen om een kamertje te maken. Zoek ook nog een commode en misschien een kastje maar dat wordt zeker mp.
Wij moeten onze badkamer verbouwen. Andere douchedeur en bak..die we nu hebben is schuin. Als hij recht komt gewoon kan mn wasmachine en droger er naast staan. En dan krijgen we als t goed is een andere (grotere inhoud) boiler. Kast in de kinderkamer word dan een stuk kleiner voor alleen die boiler. Pc gaat ook weg waarschijnlijk. .die staat nu ook nog in het kamertje. Hebben helaas niet zoveel ruimte.. maar komt wel goed. Een oom is er erg goed in. Dus hij helpt ons. Kinderwagen krijgen we van mijn ouders en het kamertje van mn lief zn ouders. Dus daar besparen we zelf iets. Hihi
Zonet de echo gehad, wauw wat een wonder weer om te zien, armpjes en beentjes gespot en nog steeds een mooi hartslagje! Zo bijzonder! Vanmiddag de verloskundige bellen, daar mag ik verder onder controle!
Gefeliciteerd !! Fijn zeg!! Heb je een fotootje? Ik mag donderdag weer.. ben zo benieuwd hoe het er nu uit ziet.. hier weinig klachten. . Maakt me onzeker. . Wie helpt me er van af?
Stephie86, ik heb ook nagenoeg nergens last meer van, en mijn eerdere zwangerschap verliep ook klachtloos, zegt niets!
Zo! Vanochtend een pot staan schelden in de supermarkt... Wilde met mijn karretje de winkel in, zit het hekje vast. Resultaat; vol me de kar er tegenaan, en vol de kar in mijn onderbuik. (...normaal gaat het hekje natuurlijk ruim op tijd open, dus je loopt automatisch door) Was even pijnlijk, schrok er ff van, dus stond een partij te schelden. Hihi!
Oeh kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Gelukkig zit de kleine goed beschermd en kan het wel tegen een stootje, maar dat is niet grappig.