1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, mail gestuurd voor geslachtsbepaling, 3d echo en 20 weken echo.
    Laat de afspraken maar binnen stromen, heb ik wat om naar toe te leven. Vind dit echt niks aan :)

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier net een gesprek gehad met schoonmoeder. . Pfff ii leg uit dat ik me niet zwanger voel.. alleen moe ben. . En het dus eng vind de echo morgen. Nou dat moest ik maar niet doen want zij had dat ook niet gehad... damn wat heb ik met haar te maken dan :-o ik probeer contact te leggen en ze veegt het zo van de tafel.. mn contact met haar is al niet fijn en sinds ik zwanger ben heb ik het gevoek dat ze me claimt.. niet normaal zeg. Krijg elke keer berichtjes waar de uitverkoop is met kerst mocht ik al geen tasje meer dragen enz enz... hellupppp hoe kom ik hiet vanaf....als ik het tegen haar zeg word ze alleen maar boos. . Dit word nog wat ben ik bang :(

3. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Net met de verloskundige gebelt en kon volgende week al terecht, maar hebben het nog een week opgeschoven, zodat we gelijk een echo in konden plannen!

Dus mijn afspraak ff in kleur!

23jan intake verloskundige en echo!

Precies 12 weken dan!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, denk dat je schoonmoeder het alleen maar goed bedoeld. Maar omdat je gen goed contact hebt, je dit een beetje anders op vat?
    (uh...hormonen :p?)

Maarre....om je gerust te stellen...ik heb ook nergens last van. Merk ook niet zoveel, behalve dat ik moe ben :)

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, net gebeld door het ziekenhuis, kan vrijdag al terecht bij de internist. Gelijk bloedwaardes doornemen en plan van aanpak. Zo fijn als ze met je mee denken!

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    kijk dames. wat komt er allemaal een schot in de zaak he zo! leuk al die afspraken...

oei ja schoonmoeders ;) hihi de mijne is al bemoeizuchtig als ik niet zwanger ben en als ik het wel ben nog even meer! Ze bedoelt het allemaal goed hoor maar soms doe ik even ene oor in, andere oor uit! hihi..
    Dus Stephie, ga er vanuit dat ze het goed bedoelt en anders geef je gewoon je hormonen de schuld als je uitvalt naar haar toe! hihi

hier ook weinig last, erg moe (maar dat ben ik chronisch toch al wel) en misselijk! dat wisselt echt per moment en dag... moet biljven eten heb ik het idee! Dus daar komen de kilo's!

heb vandaag voor t eerst zwangeschapsbroek weer aan! zit heeeeeerlijk...
    jullie al andere kleding aan?

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik heb altijd wel een ander gevoel tegen over haar.. Alleen nu benauwt ze me echt.. Ik weet dat ze het goed bedoeld.. Alleen tips als oei knuffels met oogjes mag niet hoor.. En dan vervolgens aan schoonvader vragen of zei gelijk heeft.. Terwijl ik dan zeg van we gaan het wel meemaken allemaal.. Wil ze Persie haar gelijk.. Ik kan daar niet tegen.. :) hihi ze is altijd bemoeiend maar nu lijkt het soms wel of ze zelf zwanger is....

Enne kleding jaa ik heb vandeweek een spijkerbroek gekocht.. Bij c&a 50%korting dus dat was erg leuk. Ik heb hem nog niet aan gehad..

Lief van jullie reacties..ik moet ook leren ene oor in andre oor uit.. Hihi

Jullie allemaal succes met alle afspraken!!
    Xxx

8. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Helaas slecht nieuws beide hartjes kloppen niet meer! Zijn waarschijnlijk 2 dagen na de eerste echo al gestopt!

9. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Jadeboo, wat vreselijk!!! Heel veel sterkte gewenst...Dikke knuffel

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh nee :(
    Oh meid, wat vreselijk!!! Ik heb er geen woorden voor....

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Dit moet verschrikkelijk zijn! Heel veel sterkte voor jullie gewenst!

12. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    @ mama jadebo: wat verschrikkelijk seg, ik weet niet wat ik moet zeggen. Hoe gaat het nu met jou en je partner? Dit zal voor jullie wel een heel zware klap geweest zijn.. Dikke knuffel

13. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

kan alleen maar huilen! Vanmiddag leek het nog niet zo te beseffen... maar nu ik thuis ben! Intens verdrietig heb er geen woorden voor!! En snap ook gewoon niet waarom?!

En dan moet het ergste nog komen, ze moeten er nog uit!

14. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    #834 Oermoeder, 8 jan 2014
    Laatst bewerkt: 8 jan 2014
    Geruststelling voor diegenen die zich ook niet echt zwanger voelen...
    Ik voelde me ook niet echt zwanger. Wel pijnlijke borsten en af en toe bandenpijn, maar mijn reuk was weer normaal en niet meer misselijk... Mijn buik groeide ook niet voor mijn gevoel, dus daarom maakte ik me zorgen en vond ik het heel erg spannend om vanmiddag een echo te krijgen... Maar... GELUKKIG EEN SUPERMOOI KLOPPEND HARTJE! Een mooi beweeglijk kindje!
    Wauw wat ben ik blij! Echt zo mooi!
    Dat kindje zit goed verstopt want ik voel er nog niks van de baarmoeder in mijn buik. ik dacht dat ik het bij mijn vorige zwangerschappen al eerder mijn baarmoeder kon voelen en een buikje zag rond dit termijn... Maar misschien vergis ik me.

Ik ben zo blij! :)

15. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Aaaah... :( Echt vreselijk voor je... Ik wens je echt heel veel sterkte! Ik heb er geen woorden voor...

16. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Wat vreselijk mama jadebo. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte met dit verlies

17. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Sterkte meid, wat een vreselijk nieuws!

18. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik dacht kom even kijken.. lees ik dit.. meid het is heel zwaar. Huil het uit, praat erover. ik ben nu een week en twee dagen verder. In het topic "miskraam" kun je steun vinden.

19. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Jeeeee meid wat heftig... Ik heb er geen woorden voor!! Heel veel sterkte... :(

20. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Och meid... Wat een verschrikkelijk nieuws!!! Sterkte!

Deel Deze Pagina