Mimmie hoe was de echo?? Kaatje1603 denk dat we dat allemaal hebbe die onzekerheid hier ok hoor zo ben ik toch stiekem aan het sniuffelrn en zo denk pff! Ok geen een kwaaltje bij de andere schappen was dat dus niet zo raar he!! Steffie86 het wordt Indd steeds moeilijk om je mond dicht te houden . Hier hebbe de jongens ok al stiekem de mond voorbij gepraat hihi!! Mamavanjuul Indd ff nieuw agendaatje ernij! En eerst ff zorgen dat je wat meer engere hebt! Fijn dat ze het nu weten kunnen ze Indd meer doen he!! Kon het geen kwaad voor de zwangerschap?? Of krijg je nu ok ook meer controle?? Ik vanmorgen een echo gehad en alles liep op schema 10 wk precies nu over 2 weken weer terug voor uit gebreide 12 wk echo omdat wij geen nekplooi meting doen! Helemaal blij dat alles goed was dat ik nu maar snel over de 20 wk ben en dan word het pas echt genieten voor mij
Hoe gingen de echo's bij iedereen? @ Moedertje, wat fijn! Dan lopen we gelijk trouwens haha, ben vandaag ook precies 10 weken
ja zeker maar nu maar hopen dat ik het hartje altijd vind anders ga ik me weer zorgen maken als ik hem niet vind heb afgesproken met me man dat we om de 4 dagen luisteren
Hee meiden, Heb ff niks van me laten horen, ik ben echt heel beroerd geweest. Ben in 3 dagen tijd ook 2kg afgevallen. Ik ben al een week of 4/5 al niet lekker, maar de vanaf 1 januari kots en kots misselijk. De hele dag in bed liggen, niks kunnen en willen eten. drinken lukte ook niet. Uiteindelijk medicijnen gehad, maar die heb ik niet meer hoeven gebruiken, want oppeens zwakte het af en nu nergens meer last van. Niet misselijk, niet moe, kan weer eten. Maar ja daar kreeg ik uiteraard weer de zenuwen van. Ik weet dat het vanaf 10 weken opeens over kan zijn en dat je kan genieten. Maar tja toen had ik vanmorgen tijdens naar het toilet gaan opeens bloeverlies. Heel weinig echt niet veel, maar in combinatie met wegblijvende symptomen in paniek. Ziekenhuis gebeld en gelukkig mocht ik langskomen. En gelukkig een mooi kindje met hartje. Ik had nu een andere gyn, die veel mooiere foto's kan maken
Ik verder al heel veel mooie echo voorbij zien komen! Super meiden. MamaJeDeBo heel veel sterkte!!!! Wat vervelend mamavanjuul dat je nu extra medicijnen moet nemen. Hopelijk werkt dat wel. Idd maar even rustig aan doen en op jezelf letten. Ik heb gisteren trouwens ook een angelsound gekocht, maar kon het hartje niet vinden, maar de uitwendige echo vandaag lukte ook niet. Maar gelukkig wel mooi kloppend hartje gezien. Mijn volgende afspraak is trouwens 21 januari. Krijg dan ook nekplooi meting en is de laatste afspraak in het ziekenhuis.
Hey meiden, Ook van mijn kant is het even stil geweest. Doodop elke dag dus geen puf meer om 's avonds op het forum te kijken. Wat onwijs fijn om de positieve (echo) berichten te lezen, zo fantastisch om je kleine wondertje weer te zien. @mama jedebo, onwijs veel sterkte!!! Ik heb gister mijn 2e echo gehad, dit keer de termijnecho. Onwijs spannend, maar alles zag er super goed uit. Super trots!! Ik zal zo proberen om even een foto te plaatsen. Voor het lijstje heb ik een paar data's uitgerekende datum is nu 4 aug. termijnecho 9 jan. controle 6 febr.
Hierbij de echo van gister. Eerst was de kleine behoorlijk aan het bewegen, maar paar minuten later alweer in diepe slaap. Erg bijzonder om te zien!
Wat een mooi echo zeg ik ben echt aan het aftellen nog maar 11dagen maar wat zijn mn darmen van slag niet normaal wat een onrust daar beneden zeg
Ja pff zeg dat wel als de echo goed is kan ik eindelijk wat dingen kopen want moet 2 slaap kamer in oordeel maken aangezien de 2 oudste tijdelijk bij elkaar gaan tot de renovatie is gedaan maar alles komt goed
Vandaag wezen babywinkelen leuke dingen gekregen (pakjes en een knuffeldoekje) en vanavond nog zelf wat dingen gekocht. Maar msn man man ik ben dood op! Morgen 2 verjaardagen dus ik ga lekker slapen. Als het lukt zal ik de gekochte spulletjes op de foto zetten en hier plaatsen. Tot morgen meiden! x
Woehoe! Vandaag 11 weken!!! Deze week komt de aannemer langs voor de zolder, kunnen we eindelijk concrete afspraken maken. Hebben straks 2 kamers te doen....op zolder voor onze oudste dochter en haar kamer wordt de babykamer. KOm vanmiddag terug voor het lijstje! Zal 2 kinderen in de kleren heisen om zo naar zwemles te gaan...
Bekijk bijlage 370483 Bekijk bijlage 370484 deze kleertjes heb ik gister gekregen van mn mams en mn oma.
Bekijk bijlage 370485 en dit hebben we gister samen gekocht. . Onze eerste echte aankopen voor de kleine. zijn bij primark geweest! Dat is echt leuk joh.. veel voor weinig halen. vandaag een drukke dag met 2 verjaardagen. Dus weet niet of ik tijd heb vandaag om nog te reageren. de andere pakjes komen van h&m en prenatal. Op deze foto ook wat spullen van prenatal. fijne dag meiden!! X
@stephie wat een gave dingetjes joh! Echt leuk... Ik durf dat nog niet moet ik eerlijk zeggen... En de rest: mooie echo's!!! Erg gaaf! Fijn weekend!!
Stephie wat leuk zeg al dat kleine spul weer hihi!! En klopt bij primarkt Indd veel voor weinig ok heel leuk daar! Kaat1603 ik durf het ok niet aan hoor al denk ik soms wat leuk zal ik maar dan slaat de angst weer toe heb de vorige keren ok geshopt en nergens voor kunnen gebruiken dus ik wacht ff af tot ik over me periode heen ben!
Leuk Stephie! Wij wachten nog totdat we weten wat het geslacht is. De zolder staat hier vol met roze spullen en kleertjes. Heb werkelijk alles bewaard van de meisjes. Als we het straks weten kan ik echt uitzoeken wat ik wil bewaren en wat er weg kan. Het enige wat er nieuw moet komen is bekleding van de kinderwagen. Na 2 kinderen is die nu wel erg smerig geworden. Zal het lijstje even updaten Oh ja en iedereen weet het nu bij ons in de omgeving. Werkelijk geen 1 rare reactie gehad. Dat hoor je wel eens, dat wanneer 2+ op komst is, mensen een beetje apart reageren