Pfff... Hier ook zo moe.... Echt heel vervelend. Ik merk dat ik bijvoorbeeld tijdens het boodschappen doen niet eens de puf heb om met bekenden te praten, soms is een glimlach nog teveel moeite.... Lekker asociaal... Ik heb maar weer een flesje floradix gehaald. Dat is een soort ijzerdrankje. Ik hoop dat ik me daardoor wat fitter ga voelen. Hier begint mijn buik ook te groeien, maar dan vooral mijn darmen... De vk zei dat het wel typisch bij de zwangerschap hoort. Ze kon wel mijn baarmoeder voelen, maar die lag iets naar achter gekanteld. Vandaar dat ik nog steeds mijn gewone broeken dicht kan doen zonder moeite. Fijn weekend allemaal.
Hier nog niet echt een buikje. Kan ook mijn gewone broeken nog aan. Heb wel steeds vaker het idee dat ik mijn buik niet meer in kan houden. Heb sowieso een vetrolletje bij mijn buik, maar heb nu soms echt het idee dat ik steeds dikker lijk. Waar vl heel lief en heel sociaal wenselijk zegt dat dit niet zo is, en dat het gewoon ukkie is die aan het groeien is
Hebben jullie enig idee wat symptomen zijn van blaas ontsteking ofzo? kheb heel de tijd een zeurend gevoel in mn onderbuik? ?
Nee sorry nog nooit gehad. Op de site van mijn vk geven ze een zeurderig gevoel in onderbuik wel als signaal.
Daarstraks mijn verjaardagsfeestje gehad hier thuis en had een zwangerschapsjurkje gekregen van mijn mama. Even gepast en man wat een buik had ik ineens! Iedereen reageerde tegelijk van "amai je hebt toch al een buikje hé! toch een super leuke gevoel! Hoewel het heel grappig is, want 's morgens als ik in bed lig is mijn buik weer super plat
Is bij mij ook nog maar net hoor, en volgens mij is het allemaal darmen + water er komt nog niet zoveel baby aan te pas en ik zeg het, morgenvroeg is die buik weer weg en tegen de avond staat ie er weer terug
Heel herkenbaar van de buikjes hoor! Mijn buikje is op dit moment net zoals die van mommywannabe, morgenochtend weer minder en rest Vd dag groeit hij weer... Lang leven de darmen! Maar moet zeggen zwangerschapsbroek zit toch echt lekkerder als mijn gewone broek... Hihi!
Veel moeten plassen, met branderig gevoel en constant het gevoel hebben dat je naar het toilet moet zonder dat je kan plassen. Ik heb hier heel regelmatig last van...
Plasje na laten kijken maar is niks te zien. Veel drinken en anders maandag naar eigen huisarts. Vind het vervelend eigenlijk. Ik heb er nooit last van. Dus bang dat ik het niet herken ofzo. .
Haha, leuk die buikjes....zal morgen ook eens 1 maken. Ik heb zelf wel erg last van bandenpijn op het moment. Mijn baarmoeder groeit ook al zo hard...echt al richting navel Dinsdag over een week weer een afspraak, maar eens vragen of ze zeker weten dat het er maar 1 is....
Wat leuk die buikjes, die groeien al lekker, ik zal volgende week ook ff 1 maken, want mijn buik begint nu ook echt te groeien! Aleen maar mooi natuurlijk!
Hier nog geen buik maarja dat had ik bij mijn eerste ook niet. Met 34 weken zwangerschap kon ik mijn eigen broeken niet meer aan en toen pas mijn eerste positiebroek gekocht. Hopelijk gaat het deze zwangerschap wat sneller dan kan ik er ook lekker mee pronken hihi
Jaa ik heb het hartje gehoord!!!! Hadden van de week al wat spulletjes van zolder afgehaald, waaronder de angelsound dopler! En dacht vanavond nadat alle visite weg was, probeer het gewoon ff! Duurde heel lang voordat ik hem gevonden had en klink nog heel ver weg, maar het is zoo mooi!!! sorry maar moest het ff kwijt hihi!
Oh super diana87. Prachtig geluid blijft het toch he. Hier sinds een week giga last van de spier? in mijn linkerbil. Het begon met 's avonds als ik te druk was geweest maarnu de hele dag. Vooral irritant maar na een dag inde stad te hebben gelopen deed het echt zeer. Zijn er mensen die dit herkennen? Twijfel een beetje of het bij de zwangerschap hoort en ik devk moet bellen of dat ik beter de huisarts kan bellen.