@ kinderwens... Ik heb het ook! Niet constant... Hoog in mijn linkerbil, naast mijn stuitje. Soms ga ik er zelf moeilijk door lopen. Behoorlijk irritant af & toe.
Bij mij zit het meer midden in mijn bil als het ware. Als ik te lang stil sta straalt het uit naar mijn onderrug. Op zich is het wel te doen, maar zou graag voorkomen dat het erger wordt
Ik zou even contact opnemen met een fysio. Dat hoeft tegenwoordig niet meer via de huisarts. Als het je bekken zijn, kan je er niet vroeg genoeg bij zijn! Ik heb net een fotootje van mijn buik gemaakt, zal die er zo even opzetten!
Wauw mooi buikje hoor! Mij lukt t niet om een mooie foto te maken op een of andere manier... Straks eens aan lief vragen! Wij zitten nu in de wachtkamer op t ziekenhuis... Stikzenuwachtig!!!
Zal heir ook eesn gaan beginnen met foto's maken van mn buik. vooral tegen eht einde van de dag is ie goed zichtbaar....maar hij is al aanwezig. Snel tussen het typen door de eerste gemaakt en zie hier mijn bescheiden buikje.
Wat leuk al die buikjes! Hier nog niks te zien. 'S avonds wel wat dikker door m'n darmen, maar 's ochtends weer plat. Wel het idee dat als ik op mijn rug lig wel m'n baarmoeder voel (iets hards) of misschien was dat altijd al, geen idee haha
Waaahhhhh nou ik ben even op een roze wolkje... Wat zijn we blij!! Zag gelijk het hartje kloppen en het kindje bewoog vrolijk rond in mijn buik!! Echt zo blij... wat nou blue monday... Haha Zal zo even proberen de foto's neer te zetten!
Heeeeeel gaaf Kaatje! Dat was het wachten wel waard toch Nu lekker genieten van je wolk @ikke142: jaa, daar komt het ook al!
Onze bokser...! Wat een knuisten al! Kind van zijn/haar vader (da's ook een reus). Met kindje was alles in orde... Ik had aangegeven dat ik al wat dagen een gevoelige onderbuik heb (links). Nu vond ze een cyste van 3,5x2,5 in mijn linkereierstok. Hier doen ze, kleiner dan 4cm, niets mee.
Wat een mooie foto's weer! Wij mogen vrijdag weer even gluren. . Dan neem ik mijn moeder mee. heb er weer zin in. Dit word al echo nummer 4 hebben jullie enig idee of dit binnen eigen risico valt?
Volgens mij hangt het er van af waarom je ze krijgt. Bij mijn vorige zwangerschap ook elke controle 1...en volgens mij geen rekening gezien.
De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 6 augustus Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus ikke142, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 21 jan mommywannabe => tweede echo Sanyi => controle vk 22 jan Kaatje1603 => intake vk ikke142 => 3e echo moedertje112 => echo 23 jan Chris => intake vk diana87 => Echo & intake vk Minnie2013 => intake vk 24 jan Stephie86 => echo 27 jan Mamavanjuul => controle vk 28 jan Kinderwens87 => termijn echo Mamavanjuul => controle vk 30 jan Daphne91 mommywannabe => controle vk 3 feb shushi82 => controle vk Vrolijke mama => controle vk 6 feb Maggie87 =>controle vk JoCo82 => controle vk 7 feb moedertje112 => controle gyn 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling 13 feb ikke142 => 4e echo Stephie86 => controle vk 20 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling 18 maart Mamavanjuul => 20-weken echo Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!