De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus ikke142, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 22 jan ikke142 => 3e echo moedertje112 => echo 23 jan Chris => intake vk diana87 => Echo & intake vk Minnie2013 => intake vk 24 jan Stephie86 => echo 28 jan Kinderwens87 => termijn echo Mamavanjuul => controle vk 30 jan Daphne91 mommywannabe => controle vk 3 feb shushi82 => controle vk Vrolijke mama => controle vk 6 feb Maggie87 =>controle vk JoCo82 => controle vk Kaatje1603 => intake vk 7 feb moedertje112 => controle gyn 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling 13 feb ikke142 => 4e echo Stephie86 => controle vk 20 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling 18 maart Maggie87 => 20-weken echo Mamavanjuul => 20-weken echo Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
ooooo echt neit normaal! Heb zoveel last van mijn hormonen Daarnaast zou deze week mijn uitgerekende week van Emma zijn... nou die combi is neit fijn! Het is absoluut niet mijn week kan ik je vertellen, ben momenteel aan het werk maar zou liever nu thuis onder een dikke deken liggen en de ogen uit mijn hoofd huilen! Komt bij dat ik vannacht echt zo raar gedroomd heb (kan dus ook van de hormonen komen) doet ook geen goed... Dus lekkere jankladies zijn we hihi!
Dames, ik ga afscheid van jullie nemen. Het is voorbij. Ons frummeltje is de laatste twee weken niet meer gegroeid en het hartje klopt niet meer....nu is het wachten tot het afkomt. De moederkoek was al los aan het laten was te zien op de echo net, dus t is een kwestie van tijd. Alle spullen net al rigoureus op zolder gelegd, we hebben tijd nodig dit te verwerken. Ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen toe en prachtige babytjes in de zomer. Knuffel
Net contact gehad met de vk over de pijn in mijn bil, ze denkt niet aan mijn bekken maar aan ischias. Dus meteen maar even een afspraak gemaakt bij de bekkentherapeut
Oh, wat slecht van mij dat ik me hier niet regelmatig meldt . Ik sta gewoon netjes op het lijstje maar schrijf ook bij een ander topic mee dus deze verzand een beetje. Ik ga mijn leven beteren heb ik me voorgenomen. Allereerst heel veel sterkte Ikke. Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Wij weten sinds gisteren wat we gaan krijgen. Wat ontzettend leuk is dat. Wij houden het voor de buitenwereld geheim. Gelukkig ook uitslag gehad dat het kindje geen chromosoomafwijking heeft dus inmiddels weet iedereen van de zwangerschap. Maandag ook voor het eerst het hartje gehoord, zo wonderlijk! Mijn volgende afspraak is 18 februari bij de VK.
@ Diana, in het pakket zat een rompertje, een zeehond knuffeltje, speentje, tuitbekers, bewaarbakjes, van die 'zachte' lepels en een monddoekje. Vandaag nog ietswat bloedverlies gehad, maar dat viel wel mee. Ben blij als het volgende week donderdag is, dat ik even naar m'n eigen gyn kan om al m'n vragen te droppen Daarna wel weer sinds lange tijd avonddienst van 2 tot half 11. Hopelijk houd ik dat vol want de dag erna heb ik er nog een haha @ Ivy, wat een fijn nieuws! Zagen jullie het bij de gyn/vk toevallig of echt gepland? Leuk hoor! en super dat er geen afwijkingen zijn
De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Sterretjes ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 23 jan Chris => intake vk diana87 => Echo & intake vk Minnie2013 => intake vk 24 jan Stephie86 => echo 28 jan Kinderwens87 => termijn echo Mamavanjuul => controle vk 30 jan Daphne91 mommywannabe => controle vk 3 feb shushi82 => controle vk Vrolijke mama => controle vk 6 feb Maggie87 =>controle vk JoCo82 => controle vk Kaatje1603 => intake vk 7 feb moedertje112 => controle gyn 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling 13 feb ikke142 => 4e echo Stephie86 => controle vk 18 feb Ivy1979 => controle vk 20 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling 18 maart Maggie87 => 20-weken echo Mamavanjuul => 20-weken echo Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Gefeliciteerd!!! Is de roze kleur toeval ? OOh ik wil het ook zo graag weten!!! En de aannemer heeft de afspraak verzet....grrr!
Sterkte ikke142, neem de tijd om het te verwerken! hier toch wel een beetje zenuwachtig voor morgen!, heb 20 voor 2 de afspraak!! wachten ben ik helaas niet goed in!! vanavond maar lekker vroeg op bed, des te sneller is het morgen!!
Heeeel veel sterkte Ikke! Diana oe wat eng, maar gelukkig alles goed!Nu hopen dat het wegblijft. @emotioneel, soms. Gisteren SATC gekeken en wanneer charlotte zei dat ze zwanger is, boeeehoeeee, en heb de film al ik weet niet hoe vaak gezien Ik heb gisteren een super echo gehad. Nekplooi was ook super. Kindje was ook super gegroeid. Dit was alweer mijn 4e echo. De eerste echo was alleen maar een heel klein streepje, tweede leek op een sneeuwpop, derde zag je al armpjes en nu was het oppeens een heel kindje, die de hele tijd aan het juichen was. Ik ben nu officieel ontslagen uit het ziekenhuis en heb op 6/2 de intake bij de VK. Ben ook vooruit gezet, nu op 3 augustus uitgerekend. Prachtige buikjes ook voorbij zien komen. Die mag mij doet nog niet mee, maar gisteren bleek dat mijn baarmoeder erg diep ligt, moest daarom ook een inwendige echo.
Bij mij dachten ze ook aan Ischias maar de fysio heeft me uit de droom geholpen. Was echt bekkeninstabiliteit. Hoop dat de therapeut jou kan helpen. Ik ken de pijn en het is niet niks! Beterschap gewenst! @ikke: Heel veel sterkte!!! Het is de ergste nachtmerrie van een (pril)zwangere vrouw...Sterkte en een dikke digiknuffel van hier!
Hoi dames gisteren hebben wij een hele mooie echo gehad alles zat er op en eraan het zwaaide zelfs en strekte zich ook ff lekker uit heerlijk zn echo op 20februari doen wij een geslachtbepaling wil zo graag weten wat het is
Wij willen ook graag weten wat t wordt! Kan niet wachten Gaan jullie het dan tegen iedereen vertellen? Of alleen hier? Of echt tegen niemand... Ik weet t nog niet eigenlijk.
Wij willen het ook graag weten. . En delen het gewoon met iedereen. Vind het nooit leuk dat geheim houden. . Haha alleen nog kijken wanneer en waar we het laten doen.