Gister een super mooie echo gehad, kleintje wou niet op de foto hihi bewoog ontzettend veel, echt zoo mooi om te zien! Hartje niet gehoord helaas, maar dat gaan we over 3 weken weer proberen! Ondertussen kan ik het mooi zelf luisteren met mijn angelsound!
@Diana: leuk he? Als ze zo beweeglijk zijn! Ik word er zo blij van!!! Ik voel me echt intens gelukkig als ik dat kleintje in mijn buik zie! Geen idee wat er belangrijker is dan die kleine!! zucht... helemaal in love......
@ Stephie, gefeliciteerd haha! Mooie echo ook! Zijn we vandaag samen 12 weken en idd de gevarenzone voorbij
Vind het nog steeds vreemd. . Heb iui gehad. . Dus zou eigenlijk niet kunnen. Haha denk dus gewoon een groot kindje.. 1 maart geslacht bepaling weet niet meer of ik die had door gegeven. hier een relax avondje. . Misschien morgen maar is gaan neuzen in Baby winkels. .heb ik gewoon ff zin in haha
Oh haha, ja dan is het wel raar, ach misschien is hij/zij gewoon hard aan het groeien en 1 dag zegt op zich ook niks. Ik heb gelezen dat maar 5% van alle ongeboren baby's op de uitgerekende datum geboren worden haha. Leuk hoor, dat geneus! Toen ik dinsdag die plas bloed verloor en alles toch in orde bleek te zijn ben ik ook gaan babyshoppen, is zo leuk!
Ben juist 4 dagen voor uit gezet.. haha Ja leuk he baby shoppen.. alleen waar laten we alles he? kast heb ik nog niet. .. Misschien maar eens een kamertje aanschaffen morgen?!?! Hihi
Stephie... Ik heb precies hetzelfde; ook door IUI zwanger, en loop ook iedere echo 4/5 dagen voor. Heel bizar!
Het was nu gunstig voor ons. Nu zijn we veilig. En vind het ook niet erg. snap t alleen niet zo goed. Haha gaan jullie nog leuke dingen doen?
Ik kan simpelweg niet verder zijn... De datum van de conceptie staat tenslotte vast! Wij gaan vandaag op behang-jacht voor de babykamer.
Hallo! Ik ben weer terug van vakantie . Het was een mooie reis maar na vier weken was ik er wel klaar mee, vind het heerlijk weer thuis te zijn. Afgelopen donderdag intake vk gehad, alles was goed! Ik ben 13 augustus uitgerekend, een dagje vooruit gezet. De echo was fantastisch. Een mooi trappelend en zwaaiend kindje gezien. Zo bizar dat dat in mij groeit, ik zie verder nog niets. Hoop dat met jullie alles goed gaat, heb niet alles terug gelezen .
Joeppie! ! Wij hebben het kamertje besteld wat we zo mooi vinden! Kamer scarlet van baby en tiener megastore. Wit hoogglans. Komend weekend beginnen we met slopen in het kamertje! Heb er zin in om er wag moois van te maken!! Leuk leuk! En ik zie weer een mooie echo!! Leuk!
Dag damens weer ff geleden van mij. Mar fijn dat alles hier goed gaat!! Met mij ok alles goed. Zie dat sommige al goed aan shoppe zijn leuk hoor!! Ik denk dat het hier pas na 20 wk wordt maar snuffel wel al beetje rond hoor hihi
Zo, weer even bijgelezen. Wat naar dat het bij een aantal is misgegaan, sterkte allemaal! Mooie buikjes allemaal hoor! Bij mij is nog niet veel te zien, ik voel me eerder vet dan dat het van de baby komt, dus ook nog maar even geen foto's . Mijn echo was ook inwendig, wat zien ze het dan goed he! Zal nog even mijn data doorgeven. uitgerekende datum is veranderd, nu 13 augustus. Volgende week vrijdag, 31 januari nekplooimeting en uitslagen bloedtesten. 19 februari controle vk, 26 maart 20 weken echo.
Gister de uitslag gehad van de irregulaire antistoffen welke in mijn bloed waren gevonden. Het gaat hier om type M. Schijnt niet ernstig te zijn voor de zwangerschap, maar moet wel even met 30 weken opnieuw bloedprikken. Heb nu ook een zogenoemde Transfusiekaart van het UMCG. Meer meiden met zo'n kaart? Bewaren jullie deze in de portemonnee of gewoon bij je ziekenhuiskaart?