Time flies! Vorig jaar hebben wij aan opa en oma verteld met Sinterklaas via een gedicht dat we zwanger waren.. En nu is ons meisje al 4 en halve maand (ze was iets te vroeg) Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, een fijne en onbezorgde tijd gewenst en dat er maar weer hele lieve kindjes in augustus geboren mogen worden geniet ervan! Liefs
Hoi meiden! Ik mag me hier aansluiten! Zo blij! Zo gewenst! Zo bijzonder! En nog zo onwerkelijk! Uitgerekende datum volgens het net is 09-08-2014! Tien dagen voor mijn eigen verjaardag.
Goedemorgen meiden, Malou en Sanyi, welkom En gefeliciteerd. Ik herken zoveel kwaaltjes van jullie. Heb ontzettende last van mn onderrug en heup en straalt gewoon om heel mn middel. Buik gevoelig en steeds soort krampjes, niet echt buikpijn maar wel heel gevoelig. Smorgens moet ik echt rennen naar de wc na mijn eerste bakkie koffie Ook ben ik echt heel lamlendig/moe. En smorgens vroeg wakker. Ook komen de katten weer meer achter me aan en bij me liggen/aandacht vragen. Dat was de laatste keer ook heel erg.
Wij lopen ongv gelijk. Ook ik mag heel vroeg komen, maar wil ook pas in die week van de 17de. Ik dacht ga de 19de als dat kan want dan zijn manlief en ik 8jaar samen.
Dank je! Vannacht ben ik denk ik van 4 tot 6 wakker geweest. O is het warm hebben ook een symptoom, ik lag van de week wakker en had het snikheet. Alles uitgetrokken
Dat is een leuk cadeau!!! Die kat van mijn moeder die doet sinds vorige week ook raar. Bovenop mijn rug staan. Op me liggen. Doet ie nooit. Mijn eigen kat is altijd al een zeikerd om aandacht geweest, daar merk ik niets anders aan.
Spannend! Zou wel ff schrikken zijn ofnie? Hier gependeld op tweeling en dit keer ook beide kanten pijn. Wil niks zeggen natuurlijk, haha. Zit wel in de familie. Maar de andere keren was het er ook maar 1
Goedemorgen dames! En welkom nieuwe zwangeren! Herkenbaar dat wakker liggen... Ik slaap meestal heel goed, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben wordt ik vroeg wakker.... En snachts naar het toilet om te plassen... En dorst... Gisteren met mijn vriend nog twee testen gedaan! Hij wil het goede nieuws nu al meteen van de daken schreeuwen! Maar ik rem hem een beetje af hoor... Wat mij betreft hoeft niet iedereen het nu al te weten! We gaan het waarschijnlijk vanmiddag wel aan zijn ouders vertellen!
Goedemorgen meiden! Dat slechte slapen herken ik totaal niet Ik slaap als een blok, ben echt helemaal vertrokken. Hier werken mijn darmen weer normaal, wat een verlichting, mijn buik is ook weer normaal. Zelfs mijn man zei dat mijn buik nu wel heel hard ging Waar is NiJo? Zij heeft tenslotte dit topic geopend? Zal ik het lijstje even updaten?
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing 6 augustus JoCo82, ?e kindje, Jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus MRCD, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing De Afspraken 4 dec Mamavanjuul =>intake MvM 16 dec Mommywannabe=> intake + eerste echo gyn 17 decSanyi => eerste echo 18 dec NiJO => intake + eerste echo vk 23 decUkkie89 => Intake + eerste echo vk 6 jan Mamavanjuul => intake gyn
He ijverige mamavjuul. Echt leuk dat lijstje.ik heb 1e vk bezoek met echo op 16 dec. Kun je dat toevoegen ?
Hoi dames. Ik mag me ook eindelijk bij jullie gaan voegen. Ben volgens mijn berekeningen op 6 augustus uitgerekend. Heb op 17 december mijn eerste echo. Wel vroeg lijkt me aangezien ik dan nog geen 7 weken ben.... Maargoed ik lees dat sommige van jullie ook al vroeg moeten. Enig idee waarom? Bijwerkingen heb ik nog niet... Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap
NiJO is het begonnen hoor Maar ik vind het ook altijd wel handig. Kan je vergelijken etc. Nou...ik zal werken....
goedemiddag dames ik ben moe niet normaal en duizelig o jee toch dat rugpijn herken ik wel ja helaas en als mn borsten net zo als bij mn zoontje gaan doen nou dan lek ik al bij 11 weken maandag ff info ophalen bij de verloskundigen en dan is kijken wat er in zit ik wil ook snel een echo
Hoi meiden. Zo, net ff de stad in geweest met VL. En wat ben ik nu moe zeg! Was ook al om 05:30 wakker vanmorgen. Hoop morgen wat langer te kunnen slapen. Ik heb het gevoel dat mijn buik heel erg is opgezet, sinds vandaag. Hopelijk blijft dat niet, anders ziet iedereen het (ach wellicht maak ik me te veel zorgen). Ik voel het ook aardig rommelen in mijn buik/darmen. Haha. Verder niet zoveel klachten, gelukkig!
Hoi dames. Mag ik met jullie meekletsen? Ik kan na drie jaar eindelijk zeggen dat ik zwanger ben!! Zo blij. Uiteindelijk was de eerste ivf/icsi raak. Afgelopen zondag al even stiekem een clearblue testje (op 4 weken) gedaan en die wees 2/3 aan. Niet zo gek want maandag en woensdag een bloedtest gehad en die knalden. Die van maandag had een waarde van 396, die van woensdag hadden ze niet gezegd maar die was erg hoog. Ik heb 16 december een echo bij de gyn. Dan geloof ik nog eentje en dan mag ik over naar de vk. Oh, op mijn vaders verjaardag uitgerekend, 3 augustus...
Wauw ivy wat goed! Van harte gefeliciteerd. Ongelofelijk is het he als je zolang bezig bent. Geniet er lekker van