@ Stephie, hier hetzelfde hoor. Heel even paar weken misselijk geweest, paar keer overgegeven maar nu ik geen vette dingen meer savonds eet heb ik daar geen last meer van. Verder voel ik me ook niet zwanger.. voelt raar he
Behalve het moe zijn, heb ik inderdaad ook niet het gevoel zwanger te zijn. En er begint nu echt wel een buikje te voor schijn te komen Zal pas echt gaan beginnen als ik wat voel....we wachten het af. Bij de meisjes voelde ik het tussen 14 en 16 weken. Hele zachte schopjes. Kan niet wachten
Hier al echt wel een behoorlijk buikje... Iedereen ziet het al! Valt dus niet meer te verbergen. Ons kamertje wordt lekker stoer... Geen bekende figuurtjes bij ons te vinden (hou daar totaal niet van)! Wij gaan voor steigenhouten accenten, met lekkere stoere meiden/jongens accessoires.
Ik heb me ook heel lang niet zwanger gevoeld. Maar hoe meer mensen het in mijn omgeving weten hoe meer ik me zwanger voel. Het komt ook doordat ik de baarmoeder nu duidelijk voel en ik heb zelfs een paar keer de baby heel licht gevoeld. Een klein schopje. Echt heel schattig. Mijn buik groeit nog niet overduidelijk. Ik kan mijn gewone broeken nog aan. Ik ben helaas nog wel heel erg moe. En sinds gisteren weer hevige maagpijn. Het trekthelemaal naar mijn rug. Ik hoef vandaag gelukkig niet te werken. Dus ik doe een beetje rustig aan. Wij gaan volgende week verhuizen naar ons nieuwe huis. Pas daarna gaan we kijken hoe we de babykamer gaan inrichten. Ik heb wel al hele schattige nachtlampjes gezien....
Ik zou zo blij zijn met een teken van leven.. maar helaas moeten we daar nog even op wachten denk ik. Gelukkig ben ik niet de enige die het zo voelt.. dacht al dat ik 'raar' was ofzo haha
Bij de vorige zwangerschappen voelde ik tussen de 15 en 16 weken de eerste schopjes, dus ben benieuwd! Verder voel ik me wel goed....heb het idee dat de vermoeidheid eindelijk wat begint af te nemen. Zal deze week weer proberen wat te sporten
Fijn dat de vermoeidheid wat begint af te nemen mamavanjuul. Ik ben juist de afgelopen paar dagen echt doodop geweest, maar dat is mijn eigen schuld. Geen tijd gehad om even mijn rust te pakken en dus gewoon door blijven rennen. Dat ik combinatie met minstens 4x per nacht moeten plassen, breekt wel op. Vandaag dus maar even een tandje minder
Hier begin ik me eigen deze week ook steeds beter te voelen. Heb echt weken lopen spugen, bah! En was niet vooruit te branden. Nu ben ik alle schade een beetje aan het inhalen. Weer leuke dingen doen met vrienden en het huishouden is weer op orde. Heb ook steeds hele erge honger. Ben afgelopen maandag met de utrogestan gestopt. Misschien dat een heel stuk in de misselijkheid scheelt. Kamertje: Hier hebben we alle meubels al. Ik heb het ledikantje gekregen van mijn schoonouders waar schoonzus en man vroeger in gelegen hebben. Manlief gaat hem mooi schuren en nieuw kleurtje geven. Commode kast heb ik voor de zwangerschap al opgeknapt. En 2/3weken terug een kledingkast gekocht. Hier word de kamer grijs/wit met een klein beetje roze of blauw tinten erin. Heb een hele grote stamper uit Disney meegenomen omdat wij daar helemaal verliefd op waren. Maar voor de rest ook geen thema ofzo. Als de echo morgen goed is dan gaan we zaterdag babyshoppen met mijn schoonouders.
Als ik goed slaap snachts gaat het wel beter idd. Alleen de ene keer slaap ik lekker en de andere keer niet. Vandaag worden de nieuwe spullen voor mn douche geleverd! Er moet nog troep weg en ga proberen de kleine klusjes te doen. Stukje behang nog enz..
@Dayna: Fijn dat je je nu wat beter begint te voelen! Stephie86: Dat heb ik ook hoor, de nachten gaan hier wisselend. Vannacht heel slecht geslapen, hadden chinees gegeten en daar waren mijn darmen het niet mee eens. Heb tot 1.00 wakker gelegen en daarna heel onrustig geslapen tot 6 uur. Toen was de jonste wakker. Die heeft vervolgens weer tot 7 uur geslapen en toen zei mijn man: blijf maar liggen, ik breng ze wel weg. Heerlijk tot 9.45 liggen slapen! Nu draait de wasmachine al, vaatwasser staat aan....even lekker alleen thuis
De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing michelleee, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ikkedus1974, 1e en 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Sterretjes ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 3 feb shushi82 => controle vk Vrolijke mama => controle vk Dayna => echo 6 feb Maggie87 =>controle vk JoCo82 => controle vk Kaatje1603 => intake vk Sanyi => intake vk 7 feb moedertje112 => controle gyn 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling fleur2906 => controle vk 12 feb diana87 => controle VK 13 feb ikke142 => 4e echo Stephie86 => controle vk 17 feb Minnie2013 => geslachtsbepaling Kinderwens87 => controle vk 18 feb Ivy1979 => controle vk 19 feb Kris81 => controle vk 20 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling fleur2906 => geslachtsbepaling Minnie2013 => controle vk Daphne91 => controle gyn 24 feb Mamavanjuul => controle gyn 1 maart Stephie86 => geslachtsbepaling 12 maart Mamavanjuul => GUO 13 maart Daphne91 => GUO 18 maart Maggie87 => 20-weken echo Mamavanjuul => 20-weken echo 19 maart diana87 => 20-weken echo 26 maart Kris81 => 20-weken echo 27 maart Mamavanjuul => controle gyn 11 april Mamavanjuul => controle gyn Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Poe ja slapen... Gaat bij mij ook wisselend! Ene nacht slaap ik heerlijk de hele nacht en vlg nacht is het bagger! Niet fijn als je ook nog eens hartstikke moe bent, maar goed... Het is voor een supergoed doel!! Hier donderdag controle en echo... Ben nu al zenuwachtig
Hee meiden Hier weer een berichtje van mijn kant. Vandaag controle gehad bij de vk. Ze heeft geen hartje kunnen waarnemen met de doptone. Meer meiden waarbij het met 12 weken nog niet te horen was? Ik ben best wel een zenuwpees en nu zegt de vk wel dat ik me er niet druk om moet maken en dat het wel vaker voorkomt, maargoed ik maak me er hoe dan ook wel druk om!! Ik heb wel morgen een extra echo, just in case, maar ik voel me toch wel erg rot nu! Had zo gehoopt op een teken van leven daarbinnen... Pffffff zenuwslopend dit!
@Vrolijke mama: Ai, ik snap dat dit spannend is! Heb je al een echo gehad? Bij mijn eerste kon ze de eerste keer ook geen hartslag vinden, misschien ligt het net te diep? Kon ze niet gelijk een echo maken? (dit is dus precies de reden waarom ik niet bij een vk wil!) @Kaatje: Spannend meid! Oh ik heb zo'n zin om te babyshoppen! Maar 1: we hebben alles al, en 2: we weten niet wat het is en unisex vind ik echt niet mooi Zucht.....ach beter voor mijn bankrekening
Hoi mamavanjuul, Bij onze vk komt er een paar keer per week een echodame in de praktijk. Morgen dus ff afwachten. Maar daar ben ik niet zo goed in en ben al snel superzenuwachtig. Bij de eerste zwangerschap was er met tien weken al een hartje te horen via doptone. Maargoed kan nu toch niks anders dan afwachten... unisex vind ik ook niet mooi. Wij willen ook niet weten wat we krijgen en kleertjes hebben we nog van onze zoon. Ik ga wel in 1 van de laatste dagen vd zwangerschap (mocht het goed gaan) ook een eerste pakje kopen voor een meisje, zodat iemand of ikzelf het nohlg kan ruilen wanneer het toch een jongentje blijkt te zijn!
Ohja ik heb met 9 weken een echo gehad. Ben toen 2 dagen vooruit gezet dus ipv 13 aug nu 15 augustus uitgerekend. Echo was toen prima. Hartje klopte goed.
OOh nou dan was ie vast verstoppertje aan het spelen Irritant deze onzekerheid he.....ik zit met smart te wachten totdat ik wat voel.
Mamavanjuul: Ik wil ook shoppen!! Hopelijk is mijn echo vanmiddag goed. Ben zo ontzettend zenuwachtig. Heb al de hele ochtend buikpijn ervan. Dan ga ik het ook bekend maken. Vrolijke mama: Ik heb alleen maar echo's gehad. Dus heb geen idee vanaf welke week je echt goed kunt horen ermee. Ik koop ook expres geen angelsound omdat ik dus ook pietpaniek ben, haha. Pff moet je ook nog een nachtje wachten. Loop in het zkh en dit is de eerste zwangerschap van de 5 waar ik zo ver ben gekomen, het is ook allemaal nieuw voor me hoe alles gaat lopen.
@vrolijkemama ooo kan me je onzekerheid erg goed voorstellen! Vorige zwangerschap zelfs met 15 weken dat ze t hartje niet kon vinden met de doptone... Bleek ze verstopt te zitten! Wij waren toen in t zkh en kon gelijk een echo worden gemakt... Dat scheelt veel! Morgen heb jij gewoon een mooie echo hoor! Ik weet het zeker... @babyshoppen ik heb tegen mij eigen verwachtingen in gisteren een onwijs leuk dekentje en twee lakentjes voor in de kinderwagen gekocht! Als we weten wat t is ga ik ook gericht meer dingen kopen! Maar ja. Wij moeten alles nog hebben dus kan mij koopdrift bijna niet inhouden En dan werkt mijn moeder ook nog eens op de babyafdeling bij V&D! Hihi...