Babyshoppen.. Ik dacht altijd dat ik niet zou kunnen stoppen haha maar eigenlijk hebben we helemaal nog niet veel gekocht.. Oké ja de wagen en het kamertje (gekregen) en zelf wat kleertjes en speentjes enz.. Maar ik kan het nog nergens kwijt haha en als we het geslacht weten gaan we pas echt los denk ik.. Hihi 9 maandenbeurs we gaan toch!! Lekker samen m'n lief en ik.. Op de donderdag!! Heb er zin in!! Iemand nog tips voor leuke gratis dingen? Ik heb nu alleen dat flesje zeep van kruidvat aangemeld. Vandaag rustdag hier.. Meiden met afspraken veel succes vandaag!! Xxx
Ja heb me ook aangemeld voor dat kruidvat flesje! Verder weet ik eigenlijk niet of er veel gratis is daar... Wel met korting! Moet je even via de site de beursgids openen, daar staan een hoop aanbiedingen in! Ik wil even gaan kijken voor de Philips Avent Babycooker. En voor de rest zie ik het wel Hoop gewoon dat er een hoop leuke dingen zijn die dan toch goedkoper zijn als dat je ze in de winkel haalt... Dat vind ik namelijk eigenlijk wel het doel van zo'n beurs hihi Ik zit alleen nog te dubben: we hebben nu gratis avondkaartjes... maar heb je daar genoeg aan qua tijd? Zondag met mijn moeder alleen al 1,5u in de babydump geweest namelijk... Iemand ervaring mee?
hoi vrolijke mama, dat ze bij mij het hartje niet konden horen is nu al voor de 3e keer. maak je maar niet te druk. ik had daarna elke keer een goede echo. ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en kon ze het hartje ook niet horen. krijg over een paar weken weer een echo, als ik het eerder wilde, zou ze wel een afspraak maken of als ik me er druk over ga maken. maar ja 't is al de 3e keer!!!!!!!!!!!! groet mamsvan6
Ik ben vorig jaar met een vriendin meegegaan.. En het was toen erg druk (dit was wel op papa dag) wij hebben er toen wel een tijdje gelopen.. Alleen ik waggelde overal achteraan dus geen idee als ik zelf ga haha. Zei had toen wel veel gratis dingen.. En je hebt ook nog de huishoudbeurs hè.. De 9maandenbeurs was vorig jaar niet heel super groot ofzo naar mijn idee. Misschien valt daar wat over te vinden op de site van de raii?
Alle zorgen voor niks! Een mooie echo gehad vanmorgen en de beeb was lekker beweeglijk! Ze kon al zien dat de nieren zich goed ontwikkeld hadden en dat het kind geen klompvoetjes had. De reden dat de hartslag niet te horen was, kwam doordat de moederkoek voor lag. Het gaat nog wel vaker gebeuren dat ze daar met de doptone niet doorheen kunnen. Maar wat een spanning en opluchting vandaag!
@ Mamsvan6, welkom en gefeliciteerd! @ Mamavanjuul, ben blij voor je! T'is toch wel een opluchting lijkt me. Hier hetzelfde, ook bij mij ligt de moederkoek niet gunstig. Wel kan het hartje gehoord worden met de doptone, maar hier zorgt het voor bloedingen. Gelukkig is de laatste alweer 2 weken geleden. Gelukkig ben je gerustgesteld!
super @vrolijkemama kan me voorstellen dat je gerustgesteld bent! lekker van genieten nu! hier weer meer misselijk... door de zenuwen denk ik... morgen nog dagje werken en dan donderdag EINDELIJK weer echo!
Gelukkig zeg!!!! Waha...gister weer eens gesport en dat merk ik nu wel! Ben hartstikke stijf haha! Maar wil het nu wel weer oppakken, want voel me na 4 weken thuis zitten echt wel lui! Poeh he, hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn? @Kaatje1603: Rustig aan meis.....
De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing mamsvan6, ?e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing michelleee, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ikkedus1974, 1e en 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Sterretjes ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 6 feb Maggie87 =>controle vk JoCo82 => controle vk Kaatje1603 => intake vk Sanyi => intake vk 7 feb moedertje112 => controle gyn 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling fleur2906 => controle vk 12 feb diana87 => controle VK 13 feb ikke142 => 4e echo Stephie86 => controle vk 17 feb Minnie2013 => geslachtsbepaling Kinderwens87 => controle vk 18 feb Ivy1979 => controle vk 19 feb Kris81 => controle vk 20 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling fleur2906 => geslachtsbepaling Minnie2013 => controle vk Daphne91 => controle gyn 24 feb Mamavanjuul => controle gyn 1 maart Stephie86 => geslachtsbepaling 11 maart shushi82 => 20-weken echo 12 maart Mamavanjuul => GUO 13 maart Daphne91 => GUO 18 maart Maggie87 => 20-weken echo Mamavanjuul => 20-weken echo 19 maart diana87 => 20-weken echo 26 maart Kris81 => 20-weken echo 27 maart Mamavanjuul => controle gyn 11 april Mamavanjuul => controle gyn Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
ik doe mijn best! Zag gelukkig vanmorgen dat ze eerst met de echo beginnen... Dan ben ik (hopelijk) gelijk gerustgesteld verder met name last van bekken / rug en heupen als ik uit bed kom of te lang op de bank heb gezeten (onze bank is aan vervanging toe!!!)
Hier eens een foto van mijn buik... Ik vind m in t echt groter! Maar misschien gezichtsbedrog ofzo! Hihi
Foto live vanuit het ziekenhuis kaatje1603 ? Ik vind het een mooi beginnend buikje hoor!! hier even uitgeteld op de bank.. wat verstopte stukken behang nog weg gehaald.. en jee wat was het smerig achter en om mn wasmachine heen...:-o Ik heb soms wat last van een spierpijn gevoel in mn buik.. zal het oprekken wel zijn.. 13e weer verloskundige. . Heb er gewoon zin in! Hihi
hihi ja je zou het bijna zeggen he.. maar nee, dit is mijn werkplek! Ik ben oefentherapeut-Mensendieck en dit is de praktijk waar ik werk! dat spierpijn gevoel heb ik ook wel btje, mn eind middag ook soort zwaar gevoel! gisteren met niezen ook opeens zo'n steek van je banden... ach hoort erbij zeggen ze dan he!
Is niezen trouwens een kwaaltje? ? Ik heb serieus mog nooit zo vaak geniest als sinds mn zwangerschap! ?!?! We doen het voor een heel goed doel he kaatje Ik heb in ieder geval nog geen irritaties.. behalve wanneer ik wat bloed verlies dan zakt de moed in mn schoenen. . Maarja das ook weer even geleden gelukkig.
Ik nies ook veel meer Stephie. In het begin als ik dan weer heel misselijk was dan voelde ik hem gewoon aankomen. Nies nu nog steeds meerdere keren per dag
Oef ja bloedverlies lijkt me echt te erg... Dan zou de moed nog verder dan mijn schoenrn zakken geloof ik! Maar idd dat goede doel houd ik echt voor ogen!!!