1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha! Ik voelde de eerste ook heel vroeg, zo rond 15 weken.
    Zit nu ook met smart te wachten op de plopjes, maar tot nu toe zijn het mijn darmen.

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Het is bij die ene 2 x gebleven tot nu toe. .
    is mn eerste dus geen idee wat ik moet verwachten. . Hihi

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Wat leuk zeg Stephie als dat zo is :D

Hier voel ik nog niks, op bepaalde vervelende dingen na.. als ik snel opsta of nies/hoest heb ik volgens mij last van bandenpijn. Wat een gemene steken zijn dat zeg..

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik krijg ook steeds meer last van de banden, denk ik. Veel steken, nu ook vaker overdag ipv alleen 's avonds.

Wil ook graag wat voelen maar het zal nog wel even duren.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....dit weekend weer zo moe!
    Heb gister en vandaag weer van 14 tot 16 geslapen....

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oppfffff leuk joh die "hormoon" dromen... Vannacht gedroomd dat mijn vriend was overleden!! Echt de pijn en het verdriet voelde zo echt! Werd huilend wakker... Zit nog steeds met een raar/vreemd gevoel hier... Gaat me ook nog even niet loslaten denk ik.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh jakkes!!! Ja, dat gaat je wel een paar dagen achtervolgen.
    Ik heb vaak dezelfde droom een aantal nachten :)

Nu droom ik de laatste tijd erg veel dat wij een jongetje krijgen en dat ik heel hard moet lachen van ongeloof en : wat moet ik met een jongetje.
    Tegelijkertijd word ik dan heel verdrietig dat ik nooit meer een dochter zal krijgen wie ik al die schattige jurkjes kan aantrekken die ik bewaard heb :)
    Word dus steeds wakker met een mega schuldgevoel....

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ooo die lijkt me ook niet prettig zeg... Ppfff kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt :(
    Denk dat ik straks ook maar weer eentje ga doen, ik blijf idd ook zo moe! Echt niet grappig meer... Dacht dat dat ging verbeteren maar helaas nog niet ;)

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tja, het stomme dromen hoort er bij helaas :)

Ben aan het wachten op een telefoontje van de internist...heb een hoop vragen over hoe het nu verder zal gaan allemaal.

10. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja helaas wel hè.... Ach dat nemen we dan maar voor lief!

Zijn jullie soms ook zo ongeduldig?? Ik merk aan mezelf dat ik zo onrustig ben, wil eigenlijk alles tegelijk en t liefst de babykamer al af... Terwijl er eerst nog zoveel andere dingen moeten gebeuren in en om ons huis voordat die kamer kan gaan gebeuren :(
    En de tijd gaat zooooooo langzaam voor mijn gevoel! Kan niet wachten tot de 20 weken echo en dan horen dat t goed zit.... Poe, soms best moeilijk!

Al gebeld door de internist @mamavanjuul?? Hoop dat hij je goed heeft kunnen helpen...

11. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Wij krijgen 100% een zoon....!!! :) Net bij Drs. Papa in Amsterdam geweest. Prachtig!!!

12. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Yeeeh shushi82 wat leuk! ! Wat weet je dat al vroeg!!
    Was dat ook je gevoel of niet? ?

Dames met dromen...stom zeg!! Ik heb echt nergens last van..

behalve dat ik ook alles al af wil hebben! ! Haha van mij mag het kamertje er staan! Dan kan ik lekker gaan shoppen!! Want nu kan ik zo weinig kwijt nog...

13. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ik had het gevoel dat het een jongen zou worden ja... :)

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, wellicht klopt mijn gevoel dan ook, ik denk ook een jongetje :D. Wat leuk Shushi!

Pff, naar hoor die dromen, lijkt me echt eng. Zou daar ook een beetje in blijven hangen. Tot nu toe hier nog niet van die nare dromen, wel heel levendig. Soms word ik wakker en denk ik: HUH????? Wat heb ik nu weer gedroomd :D?

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oei die dromen lijken me niet prettig, hier gelukkig nog niet zo veel last van.

Shushi wat leuk een zoon:).

Hier vandaag voor het eerst gaan zwangerschapszwemmen. Heerlijk om in beweging te komen en daarna geen pijn te hebben, dit wordt een blijvertje het komende half jaar:p. Kan het iedereen aanbevelen.

16. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    26 maart 20 weken echo, geslacht willen wij NIET weten

Ooooh meiden, dat dromen is hier ook al zo slim!! Afgelopen week gedroomd dat ik veeeeel te vroeg bevallen was en dat het kind al volgroeid(!) was, bij thuiskomst bleek dat ik de kraamzorg vergeten was te regelen en zei mijn zusje ook nog: lekker toch, geen vreemden in je huis!!! Whahahahahaha....

En eerder deze week gedroomd dat ik mijn partner in een inmens grote theaterzaal ten huwelijk heb gevraagd en hij kwam me zelf de microfoon brengen voor mijn speech. Toen was ik klaar en hij zei geen JA maar was heel erg boos dat ik hem zo in het middelpunt van belangstelling had gezet!!! (Terwijl ik nooit mijn vriend ten huwelijk zou vragen, ben van mening dat de man dat behoort te doen)

Ik moet er wel om lachen als ik wakker wordt. Verder heb ik elke dag dankzij de hormonen een badhairday...
    Ohja en ik kan vreselijk onreeel zijn en dan echt uit de pan vlammen...dus ik zeg nog wel eens sorry thuis hahaha...

Vermoeidheid is hier ook nogsteeds aanwezig. Geen puf om het huis door te gaan. Pakt zoontjelief een pluisje van de grond (hij is 2 jaar) en zegt: Ttttt....mama jij moet stofzuige doen...is mommel (rommel)...ja schat...straks hahaha

17. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ooo shushi gefeliciteerd!!!

wij willen het wel graag weten... onze twintig weken echo is

maandag 31 maart!!! 20 weken echo
    ff voor de lijst ;)

vannacht ook weer zo gedroomd... gelukkig was t deze keer niet zo heftig, eerder vaag en toch ook weer leuk!
    De gebroeders Mulder ( ja die vh schaatsen) speelden een rol! haha... ik durfde ze niet te vertellen dat ik ze toch wel onwijs leuk vond, liep als een verliefde kip in mijn droom rond! hahaha...
    Maar goed, deze was dus echt neit zo erg... hihi!

18. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Wat leuk! Ook mooi dat jullie het al zo vroeg weten! Wij hebben 19 maart de 20 weken echo en hebben besloten om niet te willen weten wat het word!

19. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Zo ik had een heel verhaal getypt.. vergeet ik het te verzenden :-s haha

Ik denk dat wij donderdag die brief krijgen voor de 20 weken echo.
    Hebben pas om 5 uur die afspraak met de vk.. dan kan mijn vriend mee.
    wij willen wel weten wat het word.. daarom ook al geslacht bepaling.
    Een klein vraagje daarover. . Hebben dames hier ervaring met 3d ? Mijn moeder wil die geslacht bepaling upgraden naar een 3d echo... ? Is dit nu al mooi?

ik denk dat ik morgen ga beginnen met schuren. Dan kan ik misschien het weekend beginnen met verven.
    Ik hou er van zelf ook wat te doen..

we hebben ook al mooi behang gevonden.. grijs met een glitter erin verwerkt. .
    dat komt niet in heel het kamertje hoor.. alleen 2 muurtjes en dan 1 muur sloophout behang waarschijnlijk. En de 4e kant is helemaal van ramen.. en verwarming.

Afgelopen weekend kaartjes besteld voor de beurs.. we gaan donderdag lekker samen. Heb er zin in! :)

20. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk dat iedereen zo verschillend denkt over de geslachtsbeapaling. Wij willen niet weten wat het wordt, hoor om heen toch wel vaak dat dat een bijzondere keus is...

Deel Deze Pagina