Jaa dat klopt, haha! Heb vooral bij de oudste behoorlijk wat uurtjes wakker gelegen van het getrappel. Waarom krijg je trouwens een GUO? Ik ben echt zo gelukkig he, 3 meiden, wat een genot! Vind het ook zo leuk voor de meiden zelf! Oh heerlijk, drie van die giechelkonten straks aan tafel! Hoop dat ze met z'n 3en ook zo'n goede band krijgen als dat ze nu al met z'n 2en hebben!
Hier zie je het trouwens heel goed....die "wolk" boven haar hoofd is de moederkoek, die dus als een mooi stootkussen tegen mijn buik aan ligt.
Hmm mijn placenta ligt niet aan de voorkant maar aan de boven/achterkant. Toch heb ik nog niks gevoeld.. ach, nog alle tijd Meiden die op hun buik sliepen voor de bevalling, lukt dat jullie nog steeds? Mij (nog) wel, hihi
Ja echt fantastisch, drie meiden! Ik krijg een guo ivm afwijkingen bij mijn broertje (ernstig gehandicapt). Ik denk dat ze hebben besloten tot een guo ivm op zijn hersenscans verwijde hersenkamers en weke delen in de hersenen te zien zijn. Ik kan ook nog op mijn buik slapen, jeuj. Voel wel langzamerhand dat er iets in de weg zit, of dat ik ergens op lig.
Dat gevoel heb ik ook kris81.. Dat ik ergens op lig. Maar tof nu toe gaat het nog wel haha.. hoop nog lang lekker te slapen. .. slaap soms heel slecht. .helaas leuk een meid erbij mamavanjuul! Word een groot feest al die meiden leuk!!
Haha heb ik dus ook, soms slaap ik echt slecht, gewoon omdat de groeiende buik steeds vaker in de weg zit
Effe wat anders....tot hoeveel weken duren die gevoelige pijnlijke tepels?!? Ik ken dat helemaal niet van de eerste zws. En begin er nu wel een beetje zat van te worden. Ook lijk ik wel vermoeider dan met de eerste....
Hallo dames... Ik heb al een tijdje niet meer meegelezen, omdat we midden in een verhuizing zaten en ook omdat ik behoorlijk wat stress heb vanwege de situatie van mijn werk (mijn werkgever wil mijn vaste contract beëindigen). Sinds gisteren hebben we weer internet! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! Ik zag snel even wat voorbij komen over badbevallingen! Mijn tweede zoon is geboren in een bevallingsbad... Echt super fijn! Ik wil dat deze keer absoluut weer meemaken! Thuis in bad!
Oermoeder nog steeds onzeker over je werk? Dat is flink balen. . hopenlijk komen jullie er uit! Het lijkt me ook erg mooi om in bad te bevallen.. denk ook dat dit wel gaat worden als het bevalbad vrij is in het ziekenhuis.(zal wel erg gewild zijn) Nu lekker tvk aan het kijken. morgen weer een dagje klussen! En savonds met mijn familie uit eten Groetjes weer xxz
Hè meiden, Gaaf al die echo's zeg! Ik ben gisteren naar de beurs geweest en Amsterdam in... Was erg leuk, maar ben echt kapot nu! Niet normaal... Wel weer eens fatsoenlijk geslapen Gisteren ook wat spulletjes gekocht! Vond t stoer van mezelf maar voelt goed! Echt een schattig pakje/setje! Zal anders zo ff een foto plaatsen...
Hallo Kan ik hier af en toe ook mee kletsen? Ik week nog 32uur tm mei en dan vakantie en verlof waarna ik terug ga naar 24uur (nog onduidelijk of dit kan op mijn huidige werkplek.....) Ben 3aug uitgerekend van 2e kindje. 1e kindje is nu ruim 13maand en loopt al (heerlijk vooruitzicht voor straks) Heb 10mrt weer controle vk en 19mrt 20wkn echo Ps heb niet alles terug gelezen hoor..... 140pagina's haha
Welkom Akkoe, gefeliciteerd met je zwangerschap. Stoer Kaatje. Ben benieuwd naar het pakje wat je hebt gekocht. Echt super dat je nu toch wat spulletjes durft te kopen. Hier maar eens een lui weekendje houden. Merk aan mijn lichaam dat ik toch iets te druk ben geweest de laatste weken, vind het nog erg lastig om een stapje terug te doen. Voor mijn gevoel moet ik hetzelfde tempo aanhouden als voor mijn zwangerschap, maar misschien toch maar iets meer adempauzes inlassen
Welkom Akkoe! Dat herken ik ook wel, dat vermoeide. Gister mijn verlate verjaardagsfeestje gehouden. Lijkt wel alsof ik gister de marathon heb gelopen, mijn lichaam is helemaal op. Ben er zelfs wat misselijk door. En dat terwijl ik alleen maar te laat naar bed ben gegaan, half 2.
En dan hier mijn eerst gekochte pakje! Ben er echt helemaal blij mee.. Gisteren waren we bij H&M, en lief zag smurfenpyamaatjes... Die moest hij meenemen voor de kleine: ik weet nog niet wat ik er zelf van vind eerlijk gezegd! Maar ja, je noet die mannen ook af en toe wat gunnen, zeker als je vnt al geen shopper is
Maak me stiekem een beetje zorgen. Ik ben in de eerste weken zwangerschap afgevallen door de misselijkheid. Ik was de laatste weken weer iets bijgekomen, maar nog steeds onder mijn startgewicht (ik eet wel gewoon waar ik zin in heb, zeker ook groente en fruit, maar laat lekkere dingen echt niet staan als ik er zin in heb). Nu ben ik de laatste dagen toch weer wat gezakt met gewicht, en gister redelijk beroerd geweest waardoor ik nog meer gezakt ben. Geloof me ik ben blij dat ik niet heel snel aankom, maar je leest zoveel over het vrijkomen van afvalstoffen wanneer je afvalt. Ik val niet bewust af, maar ondertussen zou er toch wel weer wat gewicht bij mogen zijn? Echt voor mijn zwangerschap hoefde ik maar naar lekkere dingen te kijken en kwam bij wijze van spreken al aan, nu eet ik alles en val ik af, nou ja kom in ieder geval nauwelijks aan... Maak me waarschijnlijk druk om niets, maar voelt niet helemaal goed.
Kinderwens; gewoon ff bespreken met je vk als je je zorgen maakt... Hier is de kinderkamer al klaar, en hebben we al aardig geshopped voor de kkeine man... Wij kunnen het niet laten! Ik ga echt iedere dag fftjes in het kamertje zitten... Is helemaal een soort rustgevend plekje voor me geworden. Heerlijk!