Oh shushi82 wat lijkt me dat heerlijk. . Al een kamertje af! Wij kopen bewust nog niet zoveel omdat we het geslacht nog niet weten. en omdat ik niet veel ruimte heb om alle spulletjes op te bergen. .we zijn natuurlijk flink aan het klussen. Badkamer zal vandaag af zijn!! Heerlijk weer. en we kunnen in het kamertje gaan behangen verven en witten. Lijkt me heerlijk alles weer af!! Ik denk trouwens toch dat ik mn kleintje voel! ! Gister avond tijden het etentje met mn familie voelde ik ineens 2 x plop plop links onder bij mn lies in de buurt. . En ik voel beweging. . Schuiven ofzo
Fijn dat het kamertje al af is Shushi. Wij zijn druk bezig, waarschijnlijk is eind april alles klaar, dan krijgen we de meubeltjes
Het is echt zoooo fijn inderdaad, om het al af te hebben. We wilden het ook vlug klaar hebben, wanneer ik me nog fit genoeg voel om te kunnen helpen met alles. We zijn nu de laatste rotklusjes in ons huis aam het doen (wat na de verbouwing is 'vergeten'), zoals de plinten enzo. De komst van de kleine is een goed excuus om alles eindelijk eens helemaal af te maken!
ooooo shushi... ik ben jaloers!!! wat gaaf zeg... kan me heel goed voorstellen dat het een rustpunt in je huis is geworden! geniet er lekker van...
Wat leuk dat t kamertje al af is! Hier bij de 1e rond 20wkn alles af en nu starten we met t kantoor van m!n man tijdelijk naar zolder te verplaatsen. Dan beginnen met babykamer, willen wit met grijstinten. Kinderkamer gisteren opgehaald, overspuiten en bijwerken met grijs en dan inrichten. Vorige x bij 24wk al ziektewet ivm pijnklachten heup (bleek na de bevalling een scheurtje in te zitten.....) Nu benieuwd wat t brengt en of m'n heupen t nu houden..... Hihi
Vanmorgen met de kleine man wezen zwemmen. Wat hebben we genoten van ons jochie! Maar nu is manlief de deur uit en zit ik er echt ff doorheen. Voel me compleet gesloopt en de hoofdpijn steekt zijn kop weer op! Brrrrrrr *Gaap*
Respect voor alle zwangere dames die al een kindje hebben. Als ik zie hoe brak ik af en toe kan zijn, maar ik kan er nu nog lekker aan toegeven en gewoon een dag echt helemaal niets doen. Hopelijk is de hoofdpijn snel over en is je zoontje een beetje lief voor je
Kinderwens Hij was heel lief vanmiddag. Heeft alleen bijna niet geslapen en toen ik hem uit zijn bedje haalde was hij ziekig. Zo sneu, heel erg hoesten tot kokhalzen toe. Nu lag hij vanaf half acht in bed en begint hij met spugen. Dat is echt niet tof als je je al niet fit voelt en geradbraakt bent. Mijn energie is echt opgebrand en ga zo lekker naar bed. Hopende op een goede nacht. Die kerel van me nog altijd niet thuis en dus met mijn laatste beetje energie het bed van mn zoontje verschoont en hem gedoucht en de wasmachine aangeslingerd....Klaar met deze dag....ik zeg welterusten
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen mamsvan6, 7e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing lovelyengeltje, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 2 Jongens 1 Verrassing 3 Sterretjes ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 24 feb Mamavanjuul => controle gyn Minnie2013 => GUO 25 feb mamsvan6 => echo 1 maart Stephie86 => geslachtsbepaling 6 maart Maggie87 => controle vk 7 maart Kris81 => geslachtsbepaling 11 maart shushi82 => 20-weken echo 12 maart Mamavanjuul => GUO 13 maart Daphne91 => GUO Stephie86 => controle vk 18 maart Maggie87 => 20-weken echo Mamavanjuul => 20-weken echo 19 maart diana87 => 20-weken echo mamsvan6 => 20-weken echo 24 maart Stephie86 => 20-weken echo 25 maart Daphne91 => controle gyn 26 maart Vrolijke mama => 20-weken echo 27 maart Mamavanjuul => controle gyn 28 maart Kris81=> GUO 31 maart Kaatje1603 => 20-weken echo 11 april Mamavanjuul => controle gyn Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Niet alles bij gelezen hoor, maar wat fijn shushi82 dat jullie kamertje al af is, Wij hebben een voorlopige koop gedaan voor een huis, enige minpuntje is dat we er pas per 1juni de sleutel van kunnen krijgen! Dan moeten we de hele boel nog verfen, behangen enz enz, dus dan ook pas met de babykamer aan de gang, de 2 andere grote kids gaan hier nu even in voor, maar hoop toch wel dat we alles kkaar krijgen voordat de baby er is hoor! Maar ik zie er wel tegenop, weet ook niet hoe ik me voel als het zover is! Maar aan de andere kant heb ik er heel veel zin in, beetje dubbel dus!
Diana87 gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Wel spannend inderdaad of het op tijd af is Wij hebben vandaag ons kindje erkend!! Weer een officiële stap gemaakt. En onze badkamer is klaar! Joeppie
Nou, hier rollen we van het 1 in het ander De gynaecoloog waar ik verder onder controle blijf, was niet zo onder de indruk van mijn bloedwaardes. Vond ze te verwaarlozen. Oke, ik val nu wel onder het medische protocol, maar hij verwacht geen gekke dingen. Maar.....nu ligt zeer waarschijnlijk de placenta over de uitgang van de baarmoeder. Dit kan tot bloedingen leiden en dus vroeggeboorte. Echt, waarom??? Ben er echt helemaal klaar mee! Over 2 weken dus de GUO om te kijken hoe alles er bij/voor ligt en dan met 32 weken weer een uitgebreide echo. Mijn enige voordeel is, dat ik 2 heb bewezen uit mezelf geen weeën te krijgen, dus misschien dat het nu ook mee valt. Maar op dit moment kan ik het even niet meer positief inzien.....waren we maar 22 weken verder!
Oh mamavanjuul wat balen zeg! Die placenta kan die nog verplaatsen of niet? (Sorry niet veel verstand van) Zou het dan een keizersnede worden? balen zeg!! Dikke knuff voor jou!! X
Mijn placenta ligt ook nog erg laag, maar was voor nu totaal nog geen zorg werd er gezegd. En dat geloof ik ook wel, als je gaat inlezen (kan nog steeds omhoog gaan). En het hoeft totaal geen problemen te geven, alleen dat er dan hoogstwaarschijnlijk een keizersnede zal komen (mits ie zo laag blijft zitten). Probeer er een beetje rustig onder te blijven! Ik vind dat ze je wel erg op de kast hebben gejaagd. Slechte zaak!
De gyn van dat hij anno 2014 alles moest vertellen, dus ook de kleine, maar toch aanwezige kans op complicaties. Dit om te voorkomen dat je dus helemaal overstuur raakt van wat je op internet leest. Ik zou al een keizersnee krijgen, dus ik heb er over doorgevraagd, aangezien ik zo graag een gentle sectio wil! Maar ik vind het wel weer schrikken hoor....we gaan nu weer toeleven naar de 12de, en hopen dat het mee valt. Heb gelukkig nog geen bloedingen oid gehad, dus dat is mooi meegenomen.
Door dit gedoe vergeet ik helemaal te vertellen dat het met de beeb allemaal goed gaat. Ze is zo ontzettend rustig, ziet er heel tevreden uit. Lag mooi te draaien en te schoppen en op haar duim te zuigen! Heb er ook een echo van, maar die is helaas niet zo scherp. Je ziet op de echo rechts het koppie, die een beetje schuin ligt. Daarnaast het vuistje met de uitstekende duim, die richting mond gaat.
@ Akkoe, welkom en gefeliciteerd uiteraard! @ Kinderwens, hier hetzelfde 'probleem' .. ook alleen maar afgevallen en hoeveel lekkers ik ook eet, kom gewoon niks aan. Maak me er soms ook wel wat zorgen over. Anderzijds, mocht het echt zorgwekkend geweest zijn had de gyn/vk er wel wat van gezegd, denk ik? @ Shushi, fijn dat jullie kamertje al af is! @ Kaatje, leuk pakje zeg! Dat van je vent herken ik heel goed hihi. Gisteren kocht ie een soort groot plastic blad (als een soort hemeltje) voor over het ledikantje. Of ik het nou zo mooi vind.. maar anderzijds, als het aan hem ligt, word alles voor de kleine pas over 3 maanden in orde gemaakt haha. @ Stephie, wat fijn dat je het kleintje al voelt! Hier nog niks moest je je er op concentreren of iets of wist je gewoon meteen dat het de kleine was? Ik heb het idee dat ik te druk met andere dingen bezig ben dat ik het daarom niet eens merk (misschien om mezelf gerust te stellen dat ik het vast snel voel haha) @ Diana, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! @ Mamavanjuul, wat rot zeg, weer wat onzekerheid erbij.. wat heeft je gyn ervan gezegd dan? Gewoon meer controles of iets dergelijks? Hopelijk is het verder niet schadelijk! Gelukkig trouwens dat verder wel alles goed gaat met jullie kleine meid!
Afwachten......krijg over 2 weken GUO en dan weten we meer. We moesten in ieder geval terughoudend zijn met gemeenschap Wij zijn hier trouwens uit over de naam, opeens kreeg ik een naam in mijn hoofd en mijn man was het er meteen mee eens. Zo leuk! Heb de kratten met babykleding al achter het schot vandaan gehaald en zal deze binnenkort eens door gaan neuzen. Over een maand gaan ze beginnen op zolder en dan moet alles eerst opgeslagen worden. Maar wil wel de eerste dingetjes in huis hebben, je weet het maar nooit
Hallo allemaal, Ik had vanmorgen een echo. Zou nu 17 weken zwanger zijn. Zagen ze geen hartje meer kloppen. Het is met ruim 15 weken gestopt. Moet morgen naar de gyn voor hoe of wat. Zou graag een natuurlijke bevalling willen, maar dat hoor ik morgen. Het overvalt me. heb niets gevoeld dat het niet goed was. gr mams van 6
@mamsvan6 jee wat heftig zeg!!! Bah... heb er even geen woorden voor eerlijk gezegd! Dit is bij ons allemaal onze grootste angst denk ik. Ik wil je even heel veel sterkte wensen voor de komende tijd! X @mamavanjuul jee wat die uitspraken van een gyn dan allemaal wel niet te weeg kunnen brengen he... BAH! Aan de ene kant fijn dat ze eerlijk zijn (ik kan dat altijd wel waarderen) maar wij zwangere vrouwen zijn natuurlijk emotioneel niet erg stabiel! Vraag me soms af of ze weten wat dit bij ons teweeg kan brengen... Maar probeer zoveel mogelijk positieve energie te hebben hoor! Komt de kleine meid alleen maar ten goede Wij zijn uit een jongensnaam (hebben beide sterk het gevoel en de rest vd familie erbij dat het een jongen wordt!) Wat zal dit schrikken zijn als bij de GUO blijkt dat het een meisje is... hahaha! Net zo gewenst hoor... maar dan heeft ons gevoel ons lekker beetgenomen! Hier ook eindelijk schot in het kamertjesverhaal... vlg week komt iemand gaten boren voor de nieuwe afvoer van de WC (alle spullen daarvoor liggen nu in de te worden babykamer) en dan kan de WC vorm krijgen... zodra dat klaar is gaat de rest vd kamer leeg en kan ik gaan beginnen met soppen etc!!! Kan niet wachten...