Hoe is het bij jullie met het slapen? Ik slaap de laatste weken steeds slechter als mijn vriend niet thuis is. Die werkt door de weeks in Duitsland en dan ben ik alleen. Nu ben ik normaal ook wel eens alert op een geluidje maar nu lig ik helemaal niet meer lekker. Vannacht het ultieme dieptepunt, sliep pas tegen 3 uur. Echt niet grappig.
Hoi allemaal, Ik ben officieel 16 augustus uitgerekend, maar ik denk zelf dat ik eerder uitegrekend ben. Ik hoop hier lekker te kunnen kletsen en vragen te kunnen stellen. Ik ben namelijk zwanger van de eerste en ben best onzeker over alle dingen die op me af komen.
Even via je handtekening wijzigen, via gebruikersinstellingen, je kunt de link dan onder je handtekening plakken . En welkom!
Slapen verloopt bij mij ook soms niet helemaal soepel Ben ontzettend moe en ga daardoor vest vroeg naar bed... Maar wordt minstens wel 1 a 2 keer per nacht wakker en kon dan best moeilijk in slaap... Omdat ik dan dus ook elk geluidje hoor zelfs de ademhaling van mijn vriend is dan irritant! Hihi... Voorbereiding op wat komen gaat denk ik dan maar, alle slapeloze nachten en t wakker worden van elk geluidje dat ons kindje straks maakt! Denk er tegen die tijd vast anders over maar t lijkt me heeeeerlijk...
En dan nu even lichamelijk en geestelijk voorbereiden op een lange werkdag... Valt t werken jullie ook zwaar/zwaarder?? Ik heb de laatste tijd veel last van hoofdpijn en dat helpt biet echt op een werkdag
Ik heb nu anderewerkzaamgede waardoor ik gewone kantoorurenwerk ipv wisselende diensten dus het valt me tot nu toe alles mee. Vervelend dag het jou zo zwaar valt Kaatje. Vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, spannend. Dus bij deze nog wat data voor op de lijst 24 maart controle vk en 27 maart 20 weken echo
Mams van 6 heel veel sterkte!!! Knuff @.... Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hopelijk alles op tijd klaar @juul fijn dat het met de beeb wel allemaal goed is!! Hier heb ik t idee dat ik af en toe ons wonder ook al voel "ploppen" Nu n dagje vrij en dan nog 2werken en weer weekend. Best wennen zo'n week werken na een weekje Oostenrijk haha Helaas krijg ik alweer af en toe klachten aan m'n heupen dus ff overleg met orthopeed denk ik of een scheur te voorkomen is wanneer ik meer rust neem..... Voor in de lijst..... 10mrt controle vk 19mrt 20 wkn echo 1 juni vakantie en aansluitend verlof
ooo heerlijk zeg dat ploppen! hier nog niet aan de orde helaas... ik merk dat ik het zo graag zou willen: zou een stukje ongerustheid wegnemen als ik hem/haar zou voelen! vandaag weer een rotdag... erg moe! en daardoor veel in emoties bezig (lang leve de horrormonen) heb dna weer heel erg de behoefte te kijken of het hartje te horen! blijf het nog steeds moeilijk vinden! vlg week donderdag mogen we weer voor controle... kan niet wachten, ben aan het aftellen! wel raar bedenk ik me ineens: het is vaak op de woensdag dat ik me niet happy voel! een lange werkdag en vaak ook moe, merk dat ik slechter slaap de avond voordat ik moet gaan werken! vreemd vreemd... toch eens kijken wat ik eraan kan doen... nou sorry voor mijn hele verhaal hoor dames, maar af en toe van me afschrijven vind ik wel fijn merk ik!
@ Mamsvan6, verschrikkelijk om te horen! heel veel sterkte toegewenst voor jou en je gezin! @ Katje, heeeeel herkenbaar, hier precies hetzelfde, wordt vaak ook wel minstens 2 keer per nacht wakker en ook dan is de ademhaling van vriendlief net hetgeen waardoor ik niet in slaap kom, oeps Hier valt werken ook vrij zwaar, vooral de afwisseling van dagdienst op avonddienst is zwaar, net even te lang door 's avonds @ Zwangeresammy, welkom en gefeliciteerd! Ik voel de kleine ook nog niet, erg veel last van de darmen alleen
Hallo allemaal, bedankt voor jullie lieve woorden. ben vanmorgen bij de gyn geweest. morgen gaan ze het opwekken met medicijnen in het ziekenhuis. groet mamsvan6
@daphne91 Ik voel het niet continu..helaas haha maar zaterdag dacht ik echt van huh volgens mij word ik geschopt... en ja t is onrustig in mn buik maar ook niet altijd. Ben nu 2 dagen druk en moe en heb nu nog niets gevoeld.. van mij mag de kleine zich goed laten voelen hihi zaterdag hebben wij de geslacht bepaling. . En word toch wel erg nieuwsgierig. . bij t nub topic zeiden ze meisje. . Klopt dit altijd? mamsvan6 heel veel sterkte voor komende tijd!!
@mamsvan6: Heel veel sterkte toegewenst! Hier zijn we afgelopen maandag op controle geweest bij de vroedvrouw Wat is het toch altijd gezellig om naar daar te gaan We hebben het hartje ook weer gehoord, hij zit al een stukje hoger intussen baarmoeder zit nu ongeveer 2 vingers onder mijn navel. Mijn buik wordt ook stilaan groter, het begint steeds meer op te vallen Af en toe voel ik ook al plopjes, heel soms twijfel ik nog of het nu echt het beebje is of mijn darmen. Maar wat zijn die plopjes leuk Vandaag nog wat leuke muurstickers gekocht om het kamertje meer te versieren. Vanaf volgende week vrijdag kunnen we aan de slag met het inrichten en decoreren, juuiiijj!!! Zo een zalig idee om het allemaal al in huis te hebben
Zo, hier weer wakker na 2 uurtjes slapen Vandaag 3 uurtjes aan het werk geweest, maar poeh he vermoeiend is het nog wel. Ik voel hier eindelijk wat! Kriebeltjes, plopjes en gisteravond echte schopjes, schrok me een hoedje, haha! @Kaatje1603: Sterkte meid....het zal alles wel bij elkaar zijn! Met hoeveel weken is Emma* geboren?
Thanks!! Emma* is met precies 20 weken geboren en rond deze periode kwamen we erachter dat er iets niet goed was en gingen we de molen in... dus nu allemaal erg spannend en elke dag is een emotionele achtbaan momenteel!