Jaa, was een leuk feestje! Alleen last van mijn voeten (pumps aan gehad ) maar best lekker om geen kater te hebben
Veel plezier Stephie! Ja Kaatje, ben ook erg benieuwd ! Oh, Mamavanjuul, jaloers! Fijn hoor ! Ik lig hier de hele tijd met m'n handen op mijn buik: beweeg, beweeg... Maar niks . Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan, iets afgevallen weer. Tot nu toe 2 kilo kwijt. Net even gerustgesteld door andere zwangeren, gelukkig. Er spookt dan soms toch even door je hoofd: zit het wel goed? Ik voel niks, groei niet... Hoewel ik mezelf wel ronder vind . Vriendlief: hou eens op! Het zit wel goed!
Bekijk bijlage 380981 proud mommy hier!!! Mijn gevoel was waarheid! ! Wij krijgen een zoon! ! Iedere keer wanneer we een echo hebben gehad ben ik toch zo verliefd he!!!♡♥♡ Ons knulletje lag helemaal in elkaar gedoken.. dus het duurde even voor hij zichzelf liet zien Hebben jullie enig idee hoe ik oude foto's kan verwijderen? Want de rode streep word wel groot al...bij uploaden foto's
Hoi hoi Ik ben uitgeteld op 4 augustus van ons eerste hummeltje. We weten nog steeds het geslacht niet maar ik heb het gevoel dat het een meisje zal worden. Maar zolang onze kleine schat gezond is en goed groeit ben ik opgelucht. Zeker omdat ik al enkele miskramen achter de rug heb.. Spannend!! Leuk trouwens om te zien dat er zoveel in augustus ook uitgeteld zijn
Wat leuk Stephie, een jochie. Wauw mamavanjuul ik wist niet dat dat zo vroeg al kon, wat fijn Hier lekker weekendje carnaval. Nu even eten en rusten thuis, en er dan weer vol tegenaan... Zal hier de komende dagen niet veel zijn gok ik
Even een vraagje voor de mama's die al hun kleintje voelen schoppen en bewegen. Hier voel ik ons babytje zus echt al goed, zo goed zelfs dat ik soms echt het gevoel heb dat hij/zij helemaal "verkeerd" gaat liggen hier bedoel ik dus mee dat hij/ zij mij echt soms pijn kan doen, ik voel dan ook ineens heel veel druk op mijn buik. Is er iemand die dit herkent?
Nee geen ervaring mee wel dat hij lekker op mn blaas straat .ook hier voel ik ons manneke heel goed onze jongste heeft voor het eerst het hartje gehoor en o wat is hij trots want hij hoorde zn broertje .zins hi j het weet praat hij tegen me buik en geeft hij kusjes op mn buik ..worden er al dames wat dikker ik wel
Hier nog steeds de kleine niet gevoeld... Gelukkig heb ik een 'Angelsound', want anders zou ik er onzeker van worden denk!
Ik heb de kleine ook nog niet gevoeld Ook hier een angelsound dus weet dat alles goed is. @ Stephie, leuk zeg, een jongetje! Toch had je voorgevoel gelijk dus Ik ben momenteel opgenomen in het ziekenhuis, sinds vrijdag. Weer een longembolie te pakken Nog erg veel pijn maar gaat langzaamaan beter. Bloedwaarden zien er dagelijks beter uit alleen moeten nog stabiliseren. Wat blijkt: te lage dosering anti stolling gekregen waardoor er alsnog een prop heeft kunnen ontstaan, schijnbaar ben ik hier erg gevoelig voor. Mag hopelijk halverwege volgende week naar huis. De kleine doet het in ieder geval wel goed.
Oei Daphne, veel beterschap gewenst!!! Verder heb ik het idee dat ik ook af en toe de kleine voel, ik voel plopjes en bewegingen waarvan ik zeker weet dat het niet mijn darmen zijn... Dus tja, dan gaan we er maar vanuit dat het de kleine is
Dankje Kaatje! Nu ik erover nadenk, misschien voelde ik gisteren ook de kleine, voelde een bel knappen, vrij hard eigenlijk (alsof ik een trap kreeg haha) en dat zullen wel niet mijn darmen zijn, alhoewel die ook opspelen momenteel.
Jaa!!! Heb ik ook! Ik "lok" haar dan weg door mijn hand op mijn buik te leggen en steeds te verplaatsen. Soms voelt het echt niet lekker! @Fleur: hier begint het nu ook te komen. Maar ben bijna op de helft dus dan mag het ook wel. Buik kan je echt niet meer om heen.
Oei Daphne, dat klinkt heftig. Beterschap! Fijn dat je de kleine soms al voelt Kaatje. Bij mij is het vooralsnog bij een keertje twijfelen gebleven...
Vraagje voor de dames die hun kindje al heerlijk voelen bewegen, hoe hoog/laag in je buik voel je dit? Ik heb vandaag al meerdere malen wat kleine dingetjes gevoeld, best te omschrijven als een luchtbel/spiertrillinkje, maar echt nog heel laag, een beetje ter hoogte van of misschien net iets hoger dan het schaambot.. Zou het de kleine uberhaupt kunnen zijn?
Wat ik voel is vrij laag richting mn lies... maar denk dat het er ook aan licht hoe je kindje ligt... het kon bij mij zeker kloppen.. hij ligt met zijn beentjes bij mn linker kant.. ongeveer..