Sinds vandaag weer lekker thuis!! Voel me bekaf, na een week ziekenhuis. Nu wel vaak bloedcontroles en controles bij de internist, maar goed, longembolie is ook vrij gevaarlijk om dat niet in de gaten te houden. Dus voor het komende half jaar weer wekelijks naar de prikpoli (momenteel dagelijks) Verder vraag ik me af; ben ik nou de enige die de kleine nog niet gevoeld heeft? Morgen toch alweer 18 weken en de placenta ligt aan de boven/achterkant, dus daar ligt het ook niet aan. Hoop het ook snel te voelen, zo nieuwsgierig! Buik groeit wel, toch zegt iedereen: wat een klein buikje heb je nog! Maar wel in verhouding, wat ben ook niet zo groot haha
Daphne, ik voel ook nog niks hihi...maargoed dat kan nog makkelijk. Hoeveel zijn jullie nu aangekomen in totaal??
Sterkte Kaatje! Hier vandaag begrafenis gehad van opa vriend. Iedereen had er vrede mee, 92 jaar. Wel heeeeel vroeg er uit, moesten flink eind rijden. Vanmiddag heerlijk bijgeslapen. Ik ben gister van de trap gekletterd. Lekker handig, gleed uit over de laatste treden. Vandaag wel wat vervelende steken maar vlg mij voel ik hem/haar nog wel. Verder niets in de buurt van buik geraakt gelukkig, maar met die steken zit het niet 100% lekker. Gelukkig morgen echo . Ik ben nog niets aangekomen, twee kilo kwijt tot nu toe. Zal niet lang meer duren .
Ik ben sinds behandeling iets van 4 kilo aangekomen. . maaarrr ik ben iemand met strijd tegen de kilo's was 10 kilo afgevallen voor de behandeling. En vind het vrij lastig nu... wil wel gelijk blijven. .maar kom toch aan.. alles smaakt me zo goed! :-o
Ik zal mijzelf ook weer eens wegen... Geen idee hoeveel erbij zit! Probeer me er ook niet te druk om te maken! Aankomen hoort ee sowieso bij... Gisteren controle gehad! Alles was goed... Kleine had de hik! Zo grappig om te zien. En eerste keer hartje gehoord, ook heel bijzonder... Nu op naar de 20 weken echo...
Ik ga mezelf met 20 weken wegen... De batterijen van de weegschaal zijn ook op, dus gaat nu ook niet. Hihi!
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing lovelyengeltje, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 2 Jongens 3 Verrassing 3 Sterretjes ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 7 maart Kris81 => geslachtsbepaling 10 maart Akkoe => controle vk 11 maart shushi82 => 20-weken echo 12 maart Mamavanjuul => GUO 13 maart Daphne91 => GUO Stephie86 => controle vk 18 maart Maggie87 => 20-weken echo Mamavanjuul => 20-weken echo 19 maart diana87 => 20-weken echo Akkoe => 20-weken echo Minnie2013 => controle vk 24 maart Stephie86 => 20-weken echo Kinderwens87 => controle vk Minnie2013 => GUO 25 maart Daphne91 => controle gyn 26 maart Vrolijke mama => 20-weken echo 27 maart Mamavanjuul => controle gyn Kinderwens87 => 20 weken echo 28 maart Kris81=> GUO 31 maart Kaatje1603 => 20-weken echo 11 april Mamavanjuul => controle gyn !verlof! 1 juni Akkoe 24 juni Mamavanjuul Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Zo, lijstje weer aangepast. Als er iets niet klopt, hoor ik het graag. Ik zal even met onze jongste naar de logopediste....ze is op het moment weer ontzettend aan het stotteren terwijl het zo goed ging Ik weeg me trouwens niet....heb een haat-liefde verhouding met de weegschaal en ga me pas wegen 1 maand na de bevalling
Hihi hier ook een haat liefde verhouding met de weegschaal, maar vind het toch wel erg belangrijk om te weten hoeveel ik weeg.. Kaatje fijn weer een goede controle. Oei Kris dat is schrikken... Gelukkig vandaag een echo, zal vast niets aan de hand zijn maar lijkt me toch fijn dat even bevestigd te krijgen. Hier heeft vl gister ons kindje erkent. Toch een speciaal moment, ook al is het vooral administratieve rompslomp.
Fijn Kinderwens, natuurlijk is het speciaal . Ik zie al een paar keer verlof voorbij komen, wat snel al he. Bij mij waarschijnlijk pas half juli maar ik ben dan ook de 13e uitgerekend. En ja, die haat-liefde verhouding met mijn weegschaal heb ik ook. Ik sta er elke keer met de ogen dicht op en dan gaat het: 3..2..1.. kijken... Hier aan het aftellen, nog een paar uur en dan weten we hopelijk wat het is !
Ik heb ook pas 4 juli verlof maar de 2 weken ervoor heb ik alles wel afgerond zodat ik dan alleen de maandag en dinsdag nog verplichtingen heb. Verder; erkenning staat gepland op 7 mei.. het kon helaas niet eerder gezien mijn rooster en het rooster van mijn vriend. Voor mijn gevoel duurt dat nog erg lang, anderzijds, als alles goed gaat is de kleine er dan toch nog niet haha
Ik heb deze week verlof bepaald; 20 Juni laatste werkdag... En dan begin November weer beginnen met werken. Toch maar wel 6 wkn voor... Aangezien ik op een peutergroep in de kinderopvang werk, en dit zomers buiten behoorlijk aanpoten is (met zwemmen enzo...).
Hallo allemaal! Ik heb ook een vreselijke haat-liefde verhouding met de weegschaal, maar veel te bang dat ik zwangerschapsdiabetes krijg, hoewel die kans alsnog gewoon heel groot is, onafhankelijk van mijn gewichtstoename, maar inmiddels in bijna 19 weken nu 3,5 kilo aangekomen. Ben ik op zich best blij mee, ik ben niet de slankste, dus wil in totaal ook niet aan de bovenkant zitten van wat je aan kunt komen. En ik heb me er ook maar bij neergelegd dat aankomen er nou eenmaal bij hoort. Die kleine meid moet ook wel een beetje kunnen groeien in mijn buik! Probeer wel goed op mijn eten te letten, en soms geef ik even toe aan de lusten, vaak probeer ik gewoon zo gezond mogelijk te eten en goed op te letten. Omdat ik fulltime werk heb ik ook mijn verlof vast laten stellen, maar dan op 5 weken van tevoren. Het is hier vrij normaal dat de vrouwen pas 4 weken van tevoren gaan, maar omdat ik een van de weinige ben van mijn collega's die fulltime werkt wil ik toch gewoon 5 weken, dus op 30 juni. Hopelijk is dat prima en kan ik het volhouden. Anders vraag ik gewoon of het toch nog een week eerder kan. Op dit moment is het erg rustig, na flinke drukke weken, dus ben wel even blij en hoop dat ik rustig kan afbouwen en opruimen zodat ik tegen de tijd dat ik verlof heb gewoon lekker weg kan! Heb ook wel af en toe het een beetje gehad met een collega. Zij benadrukt altijd wat er allemaal mis kan gaan en waar je allemaal op moet letten want anders krijgt je kindje iets.... Soms durf ik niet eens op te staan omdat ik al bang ben dat ik dan een opmerking krijg dat ik dat verkeerd doe! Ik probeer me daar een beetje voor af te sluiten! Jullie ook zo'n gezellige collega's? De afgelopen week heb ik ook het idee gehad dat ik mijn meisje kan voelen. Hier en daar wat plopjes en vlinders. De ene keer wat duidelijker dan de andere keer. Ik vind het ontzettend gezellig en kan niet wachten tot ik haar beter kan voelen.
Bekijk bijlage 382098 tadaaaa.... bij deze onze geslacht onthullende taart!! Heel de dag bezig geweest ook cupcakes maar die zijn al ingepakt.
Nee, gelukkig niet, alleen maar leuke en blije collega's . Vandaag eng bloedverlies gehad, met krampjes. Gelukkig ook onze pretecho gehad, helemaal gerustgesteld. Waarschijnlijk een geknapt bloedvat. Wij krijgen een jongetje .
De afgelopen tijd is het vanaf mijn kant weer rustig geweest, een heerlijke wintersport achter de rug en die rust kon ik goed gebruiken Gister weer controle gehad, de verloskundige staat steeds weer verbaasd over mijn dikke buik. Hebben jullie het idee soms ook dat de groei van je buik gewoon stil staat? Voor mijn gevoel was hij de afgelopen 2 weken niet gegroeid...tot dat ik op mijn werk kwam en iedereen er wat van zei De kleine is bij mij heel erg druk, voel veel beweging, ene dag meer dan de andere dus soms maakt me dat wel onzeker. Langzaam aan begint bij mij de opruim woede al, het huis moet straks toch netjes zijn voor alle visite die gaat komen hahaha Hormonen....grrr Dus binnenkort de verfkwasten maar weer uit de garage halen Nou meiden, geniet van het gerommel in je buik en een fijn weekend! 3 april controle VK 23 juni begin verlof
@maggie jaaa dat heb ik ook hoor! Idee dat mijn buik gewoon niet groeit.... Gisteren mensen gezien die ik een tijdje niet gezien had en die vonden het toch al een mooi buikje! Haha... Gisteren was de crematie en t afscheid van mijn schoonvader... Een heftige en emotionele dag! Ook dubbel... Want in de speech over mijn schoonvader hebben we Emma ook benoemd, want hij was zo trots dar hij opa ging worden! En ook de nieuwe zwangerschap waar hij gelukkig wel van wist! Dus ik werd gecondoleerd maar gelijk ook gefeliciteerd... Voelde apart! Gelukkig was de controle van donderdag wel een lichtpuntje Vd week voor ons... Nam een hoop zorg weg! Nu als een duf vogeltje op de bank... Maar dat komt ook wel weer goed! Gaan jullie nog wat leuks doen vh weekend?
Altijd heftig, zo'n rouw-dag... Nu weer op naar positieve tijden, Kaatje! Ik was al vroeg uit de veren vandaag; kon niet meer slapen. Zometeen lekker ff naar het tuincentrum denk, lekker wat voorjaarspulletjes kopen (daar word een mens toch vrolijk van?!). Moet ook aan de studie, dit weekend, want volgende week maandag heb ik een examen (ben thuis wat HBO-modules aan het studeren, zodat ik ook wat anders op mijn CV heb staan als ons kdv zou 'klappen').