1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Heftig dat soort dagen Kaatje. Hopelijk wordt het de komende tijd weer wat rustiger voor jullie.

Stephie ziet er super uit. Hoe reageerde iedereen?

Vl is hier vandaag heerlijk een begin aan het maken met de babykamer:). En zoals het er nu uitziet komen de meubeltjes een maand eerder, oh ik word hier blij van.

Heb trouwens wel het idee dat mijn buik groeit, met de dag wel te verstaan. Mijn vriend was laatst een nacht van huis geweest en die beaamde het zelfs:p.

2. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Bij mij begint nu de welbekende donkere streep onder m'n navel te komen...

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier een hele heftige dag achter de rug....we hadden gister ook een begrafenis, maar zijn uiteindelijk niet gegaan. Mijn schoonvader is de nacht van vrijdag op zaterdag opgenomen in het ziekenhuis, terwijl onze kinderen daar logeerden.
    Dus manlief heeft op de bank bij zijn ouders geslapen zodat de kinderen konden blijven slapen. Aangezien de begrafenis op 1,5 uur rijden was, zijn we niet gegaan omdat we niet wisten hoe het zou gaan met mijn schoonvader en ik alleen moest gaan.

's middags had ik een babyshower van mijn vriendin. Daar vertelde ze dat ze zich al een week niet lekker voelt en dat het behoorlijk rommelt.
    Ze is nu 33 weken zwanger....gisteravond kreeg ik een sms dat ze bloed verloor en afgelopen nacht is zij opgenomen in het ziekenhuis :(

Dus straks 2x op ziekenbezoek...gelukkig in het zelfde ziekenhuis.
    En daarna maar wat leuks doen met de kinderen....poeh he, wat een weekend!

4. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    He bah mamavanjuul, dat zijn vervelende dagen. Hopelijk gaat het met beiden snel beter. Sterkte.

5. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oef meid wat heftig!! Veel sterkte vandaag...

Euhm: welbekende donkere streep?? Help... Ik weet nog van niks! Was dat dan?

6. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Dat is toch zo'n donkere pigmentstreep die van je schaambot tot je navel loopt, en mogelijk ook boven de navel. Zo'n 'rechte' streep.

7. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Jep...! Kun je krijgen tijdens de zwangerschap. Inderdaad een pigment-streep van schaamstreek naar navel. Hopelijk blijft ie bij mij zo licht als nu, maar ach...zo niet, dan is het een luxeprobleem!

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ja idd, linea negra oid? Hier nog niet gespot :).

Sterkte Mamavanjuul, wat een ellende! Hoop dat de kleine van je vriendin nog even fijn blijft zitten en dat je schoonvader weer opknapt.

9. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hihi schoonfamilie vandaag in shock, ze hadden niet verwacht dat je al kon zien dat ik zwanger was... Ehm wel dus:D.

En mijn schoonmoeder, die ik afgelopen donderdag nog gezien had, vroeg me vandaag of ik even normaal wilde doen, aangezien mijn buik alweer een stuk dikker leek vandaag:p

10. sunflower12

19 feb 2013
    83
    0
    0
    Hi dames!

Graag klets ik met jullie mee! Ik ben 5 augustus uitgerekend en heb morgen mijn 20 wekenecho. Spannend!! Heeft iemand van jullie deze al gehad? En hoe verliep dit?

Ik begin nu toch wel wat nerveus te worden hoor! Vorig jaar september heb ik namelijk met 7 weken een miskraam gehad en na 2 maanden weer zwanger. Hopelijk is alles goed en weten we morgen of we een zoon of dochter krijgen :)

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hoi Jolandakuh, welkom en veel succes morgen! Altijd spannend zeg! Heb je al kinderen of is dit kindje jullie eerste?

Hier gaat het nu verder wel goed eigenlijk. Weer wat aangesterkt en vandaag weer gewoon wezen werken. Was wel erg pittig maar goed, morgen een wat korter dagje gelukkig.

12. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Jolanda... Welkom! Leuk! We lopen gelijk! Ook wij hebben morgen de 20-wkn-echo.... Inderdaad spannend hè?!

13. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Meiden met echo's heel veel succes vandaag!!
    Nieuwe meiden welkom!!

Ik ben deze week druk met klussen in m'n mannetjes kamertje.. Dus weinig aanwezig! :)

14. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Onze kanjer... Helemaal goedgekeurd! Meneer zit wel aan de top van de groeicurve, dua over twee weken terug voor een groei-echo.

(...paps is 2.07m, en was bij de geboorte 57cm...)

Bijgevoegde bestanden:

15. sunflower12

19 feb 2013
    83
    0
    0
    Thnx meiden! En wat super shushi! Geeft een goed gevoel om te weten dat alles goed is he! Bij ons kleintje is gelukkig ook alles helemaal in orde! Helemaal super is dat we ook te horen hebben gekregen dat we een dochtertje krijgen. Zweef al de hele dag op een roze wolk...

16. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Wauw mooie echo foto shushi82 en welkom jolandakuh
    wij moeten nog een weekje wachten voor de 20 weken echo, ben echt aan het aftellen nu, vind het heel spannend!!

verder hier veel last van mijn bekken en errug last van de hormoontjes! Kan echt niks hebben, en heb normaal veel geduld en ben heel nuchter, maar nu totaal niet!!

17. sunflower12

19 feb 2013
    83
    0
    0
    Haha Diana, dat herken ik wel ja ;) Wat een spanning! Ik heb trouwens ook erg last van m'n bekken, ben al bij fysio onder behandeling voor bekkeninstabiliteit. Hou het goed in de gaten, want als je er op tijd bij bent kun je misschien erger voorkomen.

18. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Geweldig shushi en jolandakuh dat de kleine helemaal goedgekeurd is:). Wij hebben de 20-weken echo over 2 weken pas, dus nog even in spanning.

Bekken wordt bij mij gelukkig steeds beter, al merk ik wel dat ik deze week wat laks ben geweest met mijn oefeningen. Ben blij dat ik al vroeg aan de bel getrokken heb, heeft me een hoop pijn en ellende gescheeld..

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier over 45 minuten GUO,....ben echt heel zenuwachtig!

20. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oeh mamavanjuul, je zult ondertussen bijna klaar zijn, hoop dat alles goed was!

Deel Deze Pagina