1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier nogsteeds niks gevoeld. Wel erg jammer want ik wil oooooowk hahaha! Hier ook pas volgende week woensdag de 20 weken echo. Wel gek hoor om niks te voelen. Bij de vorige zwangerschap voelde ik hem al met 16.3 en mijn partner rond de 19e week. Nu dus echt nog niks noppes nada...zelfs geen plopjes, kriebeltjes of anders!!! Afwachten maar...

Gefeliciteerd Kaatje!

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Gefeliciteerd Kaatje! :)

3. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Gefeliciteerd kaatje!

Hier voel ik de beeb steeds vaker, echt zo leuk en bijzonder om te voelen, vriendlief voelt het nog niet, maar dat komt snel genoeg!
    Nog een paar daagjes wachten tot woensdag en dan hebben wij ook eindelijk de 20weken echo!

4. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Dankjulliewel voor de felicitaties!! En de lieve woorden... Doen me erg goed...

Gisteren een heerlijke dag gehad. Met toch wel het leukste cadeautje van mijn vader! Hij had zelf een pyjamaatje uitgezocht... Echt zo lief! Met een olifantje erop... Ik ben er nu al weg van!

Nog twee weken... Dan is t zover! 20wkn echo.... Ben nu al ah aftellen!

5. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Pfff dames, ik ben op van de zenuwen. Vanavond heb ik mijn 20 weken echo. Ondanks dat ik de kleine goed voel bewegen en dat ik ook meer dan goed groei ben ik toch zo ontzettend onzeker.

Hoop dat ik vanavond opgelucht adem kan halen en dat ik eindelijk als een malle kan gaan shoppen :D

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Maggie: herkenbaar gevoel hoor!!! Zo'n 20weken echo is vlgs mij altijd spannend...
    Maar t komt vast allemaal goed! Laat je het wel weten hoe t gegaan is? dan kunnen we met je meejuichen!!!

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Succes vanavond Maggie!

8. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ben benieuwd naar alle echo's weer!! Leuk iedereen weer rond deze tijd...
    wij mogen volgende week!

Kamertje is behangen :) tis echt gaaf geworden ! :)

9. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    En Maggie? Was alles goed met de kleine?

Ik voel nog niks dus dat maakt me soms ook onzeker. Ben nog altijd niet gegroeid dus voor mij is het ook erg spannend! Volgende week woensdag de 20 weken echo. Ben zooo benieuwd!

10. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat dat onzeker maakt vrolijke mama, maar komt vast goed:).

Maggie, hoe was het gister?

Ik voelde gister de kleine tegen mijn hand aan schoppen:D. Hopelijk voelt vl het binnenkort ook... Hij vindt het nog steeds maar een beetje eng, maar als ik hem zeg dat de kleine heel erg reageert op zijn hand begint ie helemaal te glunderen:D, komt vast goed als hij het straks ook kan voelen:)

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik heb juist dat wanneer ik mn hand erop leg het gevoel weg is.. hij speelt verstoppertje met zn moeder denk ik.

Gister avond lag ik even op mn linker zij tegen vriend aan op de bank en ineens voelde ik...pokkkk ik schrok. . Zei zoooo vriend gelijk wat is er??? Ik was nog niet zo duidelijk geschopt haha was echt cool! Alleen dan voel ik t maar 1keer..jammer wil heel de dag dat wel voelen hihi

12. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Oooooh dames, wat leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn. Het was zo super tof, de kleine maakt het onwijs goed en loopt precies qua groei volgens het boekje.
    Het was zo bijzonder om het te zien, al zo onwijs volmaakt.

Ook liet onze kleine een mooi kijkje nemen tussen de benen, het is een jongen :) mijn gevoel was dus helemaal goed.
    Het is wel een opluchting hoor, nu kan ik beginnen met het inrichten en shoppen, wat een heerlijkheid.

Bijgevoegde bestanden:

• baby1.jpg
      baby1.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      5
  13. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Wauw wat leuk maggie87! Ik probeer nog steeds mijn vriend aan het verstand te brengen dat ik het echt heeeel graag wil weten hihi, maar ik denk niet dat hij overstag gaat! Aan de ene kant wel leuk om het niet te weten, maar oooohw wat ben ik nieuwschierig!

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Jij wel en hij niet is ook een optie diana?

maggie geweldig nieuws! Nog een gezonde knul erbij..
    valt me op dat hier een hoop jongens komen!?!
    In mijn omgeving werden er alleen maar meiden geboren...

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Gefeliciteerd Maggie!! Gaaf zeg...

mijn vriend wilde t eerst niet weten (bij Emma) en in de loop vd tijd had hij toch zoiets van: ik wil het eigenlijk wel weten! En nu wil hij het dus ook weten... moet eerlijk zeggen: kan niet wachten! Lekker gericht shoppen voor de kleine :D

Alleen wil hij dan wel dat we t geheim houden voor familie... of dat me gaat lukken weet ik niet hoor! (pokerface opzet)

16. Minnie2013

12 aug 2013
    35
    0
    0
    Secretaresse bij advocatenkantoor
    Amsterdam
    Wauw!!! Maggie wat een gave echo! :) Leuk hoor! En heerlijk dat alles goed is!

17. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Wij waren en vanaf het begin gelukkig al snel over uit dat we het geslacht wilden weten. Wij vinden het een stuk makkelijker met het shoppen en uiteraard de naam uitzoeken.

Wie weet kan je hem nog op een ander idee krijgen Diana ;)
    Ben echt super blij dat het goed gaat, voel de kleine nu ook steeds beter...dus geeft een heel goed gevoel.

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Maggie, mooie echo zeg :D gelukkig gaat alles goed!

Ja hier waren we het er ook al vrij snel over eens dat we het wel wilden weten.. en anders had ik waarschijnlijk net zo lang gezeurd tot vriendlief overstag ging, mezelf kennende :p haha

19. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Wat fijn maggie, dat alles goed was:)

20. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @kaatje nog gecondoleerd!!!
    @steph mooi die taart! Hoe reageerde t bezoek?
    @daphne fijn dat je weer thuis bent!

Hier echt te druk met t werk, 32uur huishouden, zzp er als man en n dochter van 14mnd wordt nu wel erg veel... Heupen houden t redelijk maar houd niet over..
    20wkn echo gehad. Alles goed :D
    Op naar 'n mooi wonder over 20weken :)

Nu zo eerst cb met m'n dochter

Deel Deze Pagina