jij klinkt idd druk akkoe! red je het wel allemaal n btje? hier alles weer wat rustiger... heb mijzelf in de parkeerstand gezet deze week! even bijkomen van alles... en aftellen natuurlijk naar de 31e! niet meer gebeld voor pretecho... ik heb wel de gyn gebeld en mocht daar ook altijd terecht als ik opeens in de vlekken schoot! Gesprekje was fijn en deed me alweer erg goed. Vlg x eens bepsreken of ik evt niet met een professional kan praten hierover.. lijkt me wel verstandig
Slim idee van je kaatje!! Praten kan goed helpen! Akkoe bezoek was verrast haha de meeste hadden een meisje verwacht. Ze vonden hem allemaal wel heel gaaf! En was echt makkelijk om te maken die taart. Kleine man lijkt zijn draai te vinden hihi voel hem steeds beter en meer! Heerlijk ♥
Nog even mn kamertje showen Bekijk bijlage 384336 Bekijk bijlage 384337 sorry let niet op mn klus outfit..haha dat grijze behang is met glittertjes
jeej!! vanmorgen een super mooie echo gehad!! alles was goed met de kleine en liep kwa groei en gewicht precies op het gemiddelde! helaas is mijn vriend niet overstag gegaan om het geslacht te weten, maar ik heb wel een vermoeden!! over 4 weken mag ik een groei echo, en waarschijnlijk gaat mijn vriend dan niet mee, dus heb ik misschien toch nog een kansje om het te weten te komen!! ben echt TE nieuwschierig!! whaha
Hee meiden! Hier dan toch ook gisteravond in bed bewuste plopjes gevoeld. Moest er wel de nodige moeite voor doen. Heb vlak boven mijn lies op mijn buik gedrukt en even vastgehouden en de beeb reageerde daar op! Was zo leuk!! En dan was het geplop weer over en liet ik los, later weer geprobeerd want ja, is dat wel de beeb die ik voelde maar weet het nu wel echt zeker! Wauw...bijzonder zeg!! Ben helemaal weer gerustgesteld nu... Fijne dag vandaag!
Oo wat een mooi echo zeg .ik heb vanavond de echo zo spannent gelukkig voel ik onze man heel goed dat scheelt wij gaan eind juni nog lekker ff met de kids weg hun laatste moment met ons weekend daarop zijn ze jarig
Wat fijn zeg al die goede echo's, ik kan niet wachten tot wij ook de echo gehad hebben. Brr toch spannend hoor.
Watt fijn al die goede echo's!!! Hier gaat het ook goed! Vind het wel grappig dat er nu echt mensen naar me toe komen en voorzichtig vragen of ik zwanger ben. Heb toch echt al een buik hoor Aanstaande dinsdag gaan ze op zolder beginnen....dan eerst dat afmaken, slaapkamer van oudste dochter in orde maken en dan pas met de babykamer....pfff! Heb al wel een idee wat het gaat worden....zoiets: Alleen dan zonder het onderste en met witte en roze assesoires.
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing lovelyengeltje, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 2 Jongens 6 Verrassing 3 Sterretjes ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 24 maart Stephie86 => 20-weken echo Kinderwens87 => controle vk Minnie2013 => GUO Mamavanjuul => controle gyn 25 maart Daphne91 => controle gyn 26 maart Vrolijke mama => 20-weken echo 27 maart Kinderwens87 => 20 weken echo 28 maart Kris81=> GUO 31 maart Kaatje1603 => 20-weken echo 3 april Maggie87 => controle vk 11 april Mamavanjuul => controle gyn !verlof! 1 juni Akkoe 20 juni shushi82 23 juni Maggie87 24 juni Mamavanjuul 30 juni Minnie2013 4 juli Daphne91 Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post![/QUOTE]
10 april controle vk 10 mei 3d echo blij blij blij kamertje bijna af qua veranderen.. belde ze vanmorgen dat de meubels klaar staan! (Zou pas eind april zijn) nu worden ze dus zaterdag al bezorgd!!
Wij gisteren een super echo hij loopt een beetje voor op groei maar was zo mooi om te zien wij hebben 21 april verloskundige en 12mei 4d echo
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, Verrassing lovelyengeltje, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 2 Jongens 6 Verrassing 4 Sterretjes ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 24 maart Stephie86 => 20-weken echo Kinderwens87 => controle vk Minnie2013 => GUO Mamavanjuul => controle gyn 25 maart Daphne91 => controle gyn 26 maart Vrolijke mama => 20-weken echo 27 maart Kinderwens87 => 20 weken echo 28 maart Kris81=> GUO 31 maart Kaatje1603 => 20-weken echo 3 april Maggie87 => controle vk 10 april Stephie86 => controle vk 11 april Mamavanjuul => controle gyn 21 april fleur2906 => controle vk 10 mei Stephie86 => 3d echo 12 mei fleur2906 => 4d echo !verlof! 1 juni Akkoe 20 juni shushi82 23 juni Maggie87 24 juni Mamavanjuul 30 juni Minnie2013 4 juli Daphne91 Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Ha stelletje kletskousen . Het lukt me wat slechter hier doordeweeks te reageren, man, wat een ellende met de slechte slapen zeg! Ik dacht eindelijk wat verbetering te hebben begin van de week maar helaas. Volgende week beter hopelijk en dan ook eindelijk niet meer half dood als ik de trein in rol uit het werk . Fijn om al jullie goede berichten te lezen over (20 weken) echo's en leuke kamertjes! Kreeg net trouwens een mail van de 25e de mama mazzeldagen bij Prenatal weer gaan beginnen, o.a. 40% korting op veel kinderwagens. Tipje dus! Hier voel ik hem ook steeds vaker, erg leuk . Begin nu ook iets te groeien heb ik het idee, kan mijn buik niet meer inhouden. Binnenkort maar eens op zoek naar zwangerschapskleding. Vd week nog bij de ha gezeten, had ineens een mooie plek op mijn arm, waarschijnlijk exceem. Lekker weer, nooit gehad! Nu aan het smeren met een zalfje, hopelijk snel weg. Staat niet heel charmant . Had vd week ook nog controle bij vk, bij deze deel ik graag nog een bakerpraatje: jongens schijnen een lager hartslagritme te hebben dan meisjes. De vk zei: jup... een jongen... Fijn weekend allemaal!
Hè meiden, een rustig weekendje hier zeg... Ik geloof dat ik er een nieuw kwaaltje bij heb: zwangerschapsjeuk!! Niet normaal, mijn gezicht, hoofdhuid en hals jeuken als een gek... En sinds gisteren ook mijn armen echt niet fijn! Ga maar beginnen met smeren van vette creme en als t aanhoudt maar een bezoekje aan de huisarts brengen! Boehoeeeee Ach ja, hoort erbij zegt men dan! Hoe is t met jullie verder? Hier trouwens eindelijk weer schot in t klusverhaal! Donderdag worden de lang verwachte gaten geboord en kunnen we verder met klussen ad wc! En dus daarna het kamertje! Ik ben blij...
Inderdaad rustig weekendje hier. De jeuk herken ik wel, heb het op mijn buik. Twijfel of het is van de zwangeerschap of een reactie op de buikbalsem die ik gebruik... Even een paar dagen niet smeren en dan kijken of het minder wordt. Vl is ook weer flink bezig geweest met de babykamer. Vandaag even het laatste beetje schilderen en de lamp ophangen en dan zijn we zo goed als klaar. Morgen komen de meubeltjes, dus mooi op tijd allemaal. Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal wordt.
Wij gaan vandaag weer verder met het leeghalen van de zolder. Dinsdag komt de timmerman, dus dan moet alles leeg zijn. In het weekend is de zolder dan verbouwd en dan kunnen we aan de slag met opknappen en de oudste verhuizen. Daarna eindelijk met de babykamer aan de slag....kunnen we ook ordenen wat we allemaal hebben...
Hier is de baby kamer zo goed als af... blij blij blij meubels gister binnen.. Gister vloer nog terug gelegd. Vandaag de meubels in elkaar. Helaas moet ik wel morgen bellen voor de deuren van de kast. Die zijn beschadigd. Nu nog lampen gordijnen enz.. heerlijk om zo op tijd te zijn Morgen hebben we de 20 weken echo! ! Spannend. .