7 april controle vk hee meiden hoe kan het dat mijn echofoto's alleen in linkvorm geplaatst worden ipv de foto zelf? help!?!?
Dames met ervaring.. Ik heb een vraagje Gister avond in bed leek het er op of ik een harde buik had.. Maar dit gevoel duurde echt wel een paar uurtjes ofzo.. Of Was dit gewoon de baby die tegen m'n buik aan duwde ? Het was in ieder geval niet fijn en benauwde me een beetje.l bah
Stephie86, ik heb ook regelmatig harde buiken, heb te horen gekregen dat dit komt omdat ik dan te druk ben geweest...een seintje van het lichaam om het rustiger aan te doen. Het voelt vreemd, maar volgens VK niets om ongerust van te worden.
Ben je ook druk geweest? Want dan kan dat heel goed! Ik heb de laatste dagen zo'n zwaar en pijnlijk drukkend gevoel bij mijn schaamstreek en liezen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat dat kan zijn...
Nee ben helemaal niet druk.. ben werkloos dus enige wat ik doe is in huis een beetje rommelen... zou het groeien van je buik ook gevoelig kunnen zijn? Dat het dan strak voelt ofzo? ik wilde juist wat meer te doen hebben dan wachten tot het augustus is.. Het zit bij mij hoger.. rond en onder mn navel en soms voel ik vanaf mn ribben een raar gevoel. De 10e maar is vragen aan de vk.. vandaag in mn keuken begonnen met soppen.. zaterdag gaan we naar opnames van het programma De Kwis met paul de leeuw.. lijkt me wel leuk een keertje mee te maken. Hebben t via vakantie veiling haha
@kaatje wat leuk n meisje!! Lkkr geshopt dus! @hier ook soms pijnlijke trekken bovenin de buik. Buik is ook mega gegroeid..... Hou t nu ff kort, ben helemaal gesloopt, vandaag vrij en vanmiddag uur op bed gelegen toen onze dochter ook sliep.... Nu mega moe en beroerd.... Dit herkenbaar bij anderen....? Trusten alvast
@akkoe heel herkenbaar. Af en toe echt beroerd van vermoeidheid. Wordt alleen maar erger als ik even ga liggen, maar steeds maar doorgaan is nou ook niet de oplossing. Hoop voor je dat het snel beter gaat. @stephie wat heerlijk zeg
@ Stephie, ik heb dit ook soms wel is.. heb dit vorige week aan de gyn gevraagd en als het zo lang aanhoudt (tenminste als je buik hard en opgezet voelt) dan zijn het je darmen zegt de gyn. De baarmoeder kan niet urenlang opgezet zijn namelijk maar misschien heb jij wel iets anders hoor, kan natuurlijk ook
Gister avond weer even last van gehad.. toen ik in bed sprong.. dus misschien banden die oprekken nu ofzo? Merk ook zelf als ik op bed lig dat mn buik is gegroeid...
Fijn dat je vriend/man het kindje heeft gevoeld Stephie . Is echt gaaf, mijn vriend had ook helemaal zo'n big smile op z'n gezicht! Ik heb nog geen harde buiken gehad, alles gaat eigenlijk prima. Slapen wordt ook eindelijk beter, alleen vind mijn kind mijn blaas een geweldig ding om tegenaan te rammen . Ik merk nu ook dat mijn buik gaat groeien, kan het ook echt voelen als ik plat lig. Kan nog wel fijn op mijn buik slapen, hoewel niet meer helemaal plat. Vandaag fijn vrij genomen, mooi beetje thuis rommelen, poetsen, zo even dorp in. Heerlijk!
Geniet er van kris8 Mijn ukkie vind mn blaas ook erg grappig geloof ik.. Hij houd er van om er op te jumpen geloof ik haha
Ik heb hier ook wel eens t idee dat mijn blaas als knijpspeeltje wordt gebruikt... Hihi! Ben ik net geweest... Denk ik: vlgs mij moet ik alweer!! 😳 Hoort erbij zeggen ze dan. Maar best lastig als je aan t werk bent! Hier nog een dag werken (lees bikkelen en de dag door zien te komen) en dan weekend... Heerlijk, ik kan nie wachten!
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, meisje Maggie87, 1e kindje, jongen 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, verrassing 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, Verrassing lovelyengeltje, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje,meisje 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 4 Jongens 6 Verrassing 5 Sterretjes ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 7 april Vrolijke mama => controle vk 10 april Stephie86 => controle vk 14 april Mamavanjuul => controle gyn 16 april diana87 => groeiecho, controle vk 21 april fleur2906 => controle vk 22 april Daphne91=> controle vk Kinderwens87 => controle vk 10 mei Stephie86 => 3d echo 12 mei fleur2906 => 4d echo !verlof! 1 juni Akkoe 20 juni shushi82 23 juni Maggie87 24 juni Mamavanjuul 30 juni Minnie2013 4 juli Daphne91 Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
@ Mamavanjuul, Ik heb controle bij de gyn, maar dat maakt verder ook niet heel veel uit Pff vandaag laatste middag/avonddienst (14.45 tot 23.30) voor een tijdje.. en lekker weekend hierna, heerlijk! Word wel steeds zwaarder maar heb er pas weer aan het eind van de maand. Fijne dag dames!
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, meisje Maggie87, 1e kindje, jongen 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, verrassing 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen Mommywannabe, 1e kindje, verrassing shushi82, 1e kindje, jongen 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Daphne91, 1e kindje, jongen Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, Verrassing lovelyengeltje, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje,meisje 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 4 Jongens 6 Verrassing 5 Sterretjes ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 7 april Vrolijke mama => controle vk 10 april Stephie86 => controle vk 14 april Mamavanjuul => controle gyn 16 april diana87 => groeiecho, controle vk 21 april fleur2906 => controle vk 22 april Daphne91=> controle gyn Kinderwens87 => controle vk 10 mei Stephie86 => 3d echo 12 mei fleur2906 => 4d echo !verlof! 1 juni Akkoe 20 juni shushi82 23 juni Maggie87 24 juni Mamavanjuul 30 juni Minnie2013 4 juli Daphne91 Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post! Aangepast Hier is de kleine ook steeds drukker aan het worden, vooral in de ochtend. Onze oudste dochter heeft haar kleinste zusje ook al voelen schoppen, een heel bijzonder moment was dat. Ze keek me aan met grote ogen en vroeg of ik dat deed, haha! Verder gaat het goed hier, niks te klagen! Werk nu halve dagen en slaap in de middag 1-1,5 uur. Moet niet te veel doen in het huishouden ivm bekken, en als ik daar rekening mee houdt, dan is het allemaal goed te doen!