Wat lekker zeg, halve dagen! Ik werk nog wel volledig maar kan nu wel goed vernemen dat ik vanaf ongeveer 2 uur smiddags flink last krijg. Dan moet ik het ook rustiger aandoen. Draag nu wel de gehele dag de bekkenband. Kan nu echt niet meer zonder. Heb wel aangegeven dat ik een paar uur (eind vd dag) andere werkzaamheden wil gaan doen waar ik mijn bekken niet zoveel mee belast. Ik moet voor mijn werk veel lopen en het is de hele dag staan wat ik echt afzien vind. Gelukkig vind mijn baas me geen zeur en is hij al lang blij dat ik aangeef om ander werk te doen ipv dat ik me meteen ziek meldt. Nog even over mijn vraag van laatst over dat drukkende gevoel in de schaamstreek, dat wordt ook aan het einde van de dag erger. Komt waarschijnlijk ook door de B.i. het voelt zo naar! Alsof alles srrak staat en alsof je een vreselijke rotschop tegen je onderkant hebt gehad dat alles bont en blauw is...zo voelt dat hier. Ook krijg ik bij teveel lopen steken in mijn buik en kan ik echt niet verder. 5 minuten later is dat weer over dus wijd ik dat maar aan bandenpijn... zo nu heb ik mijn beklag weer gedaan. Dat mag toch wel he! We zijn immers zwanger en moeten toch wat te klagen hebben nietwaar? Hahaha...Fijne dag meiden
Bekijk bijlage 387098 Zo even wezen shoppen. . Bij mis etam.. helemaal niet zo duur.. shirtje en vestje voor 25 tis een bolerootje. . moet toch iets passends hebben he als je een dagje uit gaat
Stephie, je bracht me op het idee om ook even een buikfoto te maken Wat is het trouwens stil hier!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/81442-albums14740-picture91654.html
Hier voel ikde baby heel de dag en zie ik ook al mn buik bewegen als die kleine draait en ik lek al vlink melk helaas zijn er meer dames die dat hebben
Voel de kleine wel vaak, maar nog niet zien bewegen... Ook nog geen lekkende borsten gelukkig. Lijkt me niet heel prettig als dat nu al is
Ik vergeet helemaal iets haha gister avond voelde ik ons knulletje links in mn buik.. vriendlief legde zijn hand rechts op mijn buik en blijkbaar vond de baby dat zo leuk dat hij gelijk naar die kant ging en ik hem ineens daar voelde.. pappa voelde het ook.. dat vond ik toch wel ff leuk om te vertellen lekkende borsten... ik heb t al sinds ik ben gestopt met de pil.. dus ruim 2 jaar nu gelukkig alleen een druppel... dus nog geen stralen.. maar het lijkt wel meer te worden. ik ben ook bang dat het voor mij dus niet lang duurt. .
Mooie buikjes al! Heb het idee dat de mijne in vergelijking nog erg klein is haha alhoewel je het al wel kunt zien hoor. Donderdag heeft mijn vriend de kleine ook voor het eerst gevoeld. Heel zachtjes, maar hij voelde het wel.
Had het bij mn jongste ook al vroeg is echt niet leuk onze kids praten al vol op tegen mn buik en altijd ff gedagvaard zeggen en een zusje vooral de jongste is er veel mee bezig en is apen trots ..is dat bij jullie ook zo
J, leuk is dat he! Onze oudste heeft de baby al gevoeld en komt regelmatig 's ochtends even bij ons liggen en legt dan haar handje op mijn buik. Ze geven mijn buik regelmatig een kusje voor het slapen gaan, maken tekeningen voor de baby, hahaha! Ze zijn er veel mee bezig en het duurt ze natuurlijk ook veel te lang allemaal!
Hahaha voor ons is 9 maanden al een eeuwigheid, laat staan voor die kleintjes. Fijn dat ze er zo leuk op reageren
Hier gelukkig nog geen last van lekkende tepels . Mijn kindje is echt ondeugend, elke keer als ie druk aan het schoppen is en papa legt z'n hand er op, dan stopt ie. Of hij vindt het wel fijn zo'n warme hand om tegen aan te kruipen of hij denkt: daaahaaag papa . Voelen jullie je trouwens zo'n stralende zwangere? Ik merk dat ik er soms toch wel wat moeite mee heb, buikje begint nu te komen maar soms voel ik me gewoon vet en onaantrekkelijk...
Ook hier maken de kids tekening en kopen ze Knutsels en dan leggen ze die eerst in het baby bedje en voor hun naar bed gaan zeggen ze we doen samen delen hè baby hahaha zo lief nog een week dan mag ik weer naar de vk ben zo benieuwd ook krijg ik dan een suiker test om te kijken of ik geen suiker aan maak onze zoon was namelijk 10 pont bij de bevalling
Zo 10 pond is een beste. Goed dat ze nu al kijken of dit mogelijk met suiker te maken heeft. Hier nog 4 dagen werken en dan heerlijk 2,5 week vakantie. Even bijtanken, heerlijk.
Ja ik merk geen verscheel hoor eruit moet het toch hahaha oo lekker vakantie is ook wel is lekker ik heb geen werk dus heb werk wel 2 kids natuurlijk maar ja vind het al fijn als ze zo weer mei vakantie hebben ff geen school
Pff....heb opeens last van maagzuur, al 3 dagen lang. Mag de grootverpakkingen Rennies wel weer gaan halen. Kleine is sinds gister goed druk, heb het gevoel dat ze flink aan het groeien is, want de schopjes zijn af en toe best pijnlijk. Vanmorgen zat ik op de fiets en toen besloot ze te draaien en dat voelde niet fijn. Heb de hele ochtend last gehad van een voetje in mijn zij en daar doet het nu ook zeer. Mijn buik voelt helemaal beurs aan van het gedraai! We hebben een pretecho ingepland, 8 mei! 3D echo en onze moeders gaan ook mee. Ben zo benieuwd!
Ooo maagzuur zo erg ik gebruikte daar malox voor werk super kun je bij de apotheek halen tip kwam van mn huisarts hier is de kleine al een tijdje druk eerlijk dat gevoel
Ooh kris81 wat een geluk dat ik niet de enige ben!! Mijn gewicht is altijd al een dingetje geweest.. Moest ook afvallen voor de behandeling.. En nu kan ik alles eten.. Want mag niet lijnen.. Maar hoe moeilijk is dat zeg.. Het aankomen.. Ik ben bang dat ik teveel aan kom.l bang voor suiker.. Enz enz echt verschrikkelijk... Na de bevalling ga ik wel echt op m'n voeding letten want ik wil echt wel met mijn knulletje kunnen spelen dalijk!!