Ja mijn darmen zijn intussen ook alweer wat aan het protesteren wel leuk voor je seg dat jij geen ongesteldheidsgevoel hebt! Ik had het ook liever helemaal niet gehad, dan had ik het nu niet vreemd gevonden omdat het weg blijft
Het komt en het gaat. Geen menstruatie krampen gehad meer sinds vorige week. Wel steekjes bij mijn liezen. Die vind ik het engst. Bij mijn mk kreeg ik pijn in mijn rug en uitstraling in mijn been. Zodra ik iets richting mijn been voel word ik bang. Ik heb het al een aantal mensen verteld. 1 vriendin was helemaal van slag. Moest haar s'avonds nog ff berichten of ze al was bijgekomen. Nee ze was het nog aan het verwerken, hihi.
Hoi meiden, Durf me niet goed te melden, het gaat hier vaker fout dan goed namelijk. Maaaaar op dit moment ben ik toch echt zwanger! Uitgerekend 10 aug, het wordt ons 4e kindje. Op 16 dec mag ik naar de gyn! Heb eigenlijk geen klachten, op de ontzettende dorst na .. datis het kwaaltje waaraan ik kan weten dat ik weer zwanger ben. Liters kan ik op! Van alles! Zelfs onder de douche loop ik nog warm water te drinken, verschrikkelijk he. Wat een muts .. Nou, ik probeer hier gezellig mee te kletsen als dat nog kan Iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap! Op naar veel mooie zomerbabies. Lieve groetjes
Hier ook moe en af en aan misselijk en maagzuur en soms wat kraampjes in me lies verder last van gevoelig borsten En ook ik ben vaak onzeker en ook nog een beetje ongeloof zo van wat zwanger en ik voel me niet echt zwanger Ben blij dat ik voor kerst nog echo heb
@Sterrentjesmama: welkom Zie aan je onderschrift dat je al heel wat hebt meegemaakt.... Hoop dat dit een mooie plakbeebie is! Behalve mijn borsten voel ik niks....raar hoor! Maar goed, vermoeidheid zegt een hoop, lig nunook in bed
Nog ruimte voor eentje meer? Vandaag op de cb gezien dat het voor ons ook raak is . Ik had afgelopen weekend al lichte streepjes. Het is nog heel pril maar hopelijk gaat alles goed . Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik op 14 augustus uitgerekend, het is ons eerste kindje. Van harte allemaal!
Bah, vandaag voel ik me eigenlijk super goed, alleen wat pijn in mn rug en wat moe. Maar verder niet echt kwaaltjes. Ach, ik zit pas op 4.3 mjaa haha. En andere keren ook pas rond de 6 weken misselijk. Misschien nu maar even van genieten dat ik me goed voel. Wat kan ik mezelf lekker onzeker maken
Gefeliciteerd en welkom nieuwe meiden! Leuk om te lezen dat iedereen verschillende kwaaltjes heeft. Ik was vanochtend al aan het kokhalzen dus het overgeven zal binnenkort wel beginnen denk ik.
Welkom nieuwe meiden! Sterretjesmama: hopelijk gaat deze zwangerschap helemaal naar wens!! mag ik vragen met welke termijn je je kindje bent verloren?
@MamaMootje Onze zoon is pas 2 dagen na de geboorte overleden. Hij is normaal en gezond geboren met 38 weken.
Mijn god... Ik heb me vandaag toch de hele dag een opgeblazen buik (lees; lucht) gehad. Krijg er echt krampen in mijn onderbuik van... Poehhh! Zijn er meer dames die hier last van hebben?
Ik wil me ook graag melden hier! Ik ben 7aug uitgerekend van mijn 3e kindje. Voor mijn vriend is dit zijn 1e kindje! 19 aug hebben wij een 1e echo! Spannend allemaal!
Ik ook . Helemaal geen rekening mee gehouden maar waarschijnlijk omdat we in het voortraject bij fertiliteitskliniek zijn geweest, is dat standaard. We gingen er eigenlijk vanuit pas een echo te krijgen rond 12 weken, na onze vakantie.
Is het bij jullie eigenlijk al doorgedrongen dat jullie echt zwanger zijn? Bij mij precies nog niet echt, ik durf het precies nog niet helemaal te geloven. Misschien dat de klik binnen anderhalve week wel komt bij de eerste echo Iedereen in mijn omgeving is er precies véél geruster in dan ikzelf