1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Mijn verlof begint op 27 juni 2014

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hahahaha tuurlijk, ik beval in 2015 pas:p. 25 april wel goed?;)

3. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    2 mei suikertest en 8 mei controle verloskundige oh en hier al verlof sinds ik zwanger ben ;) geen verlof want ben werkloos :(

gister weer even heerlijk wezen winkelen. .
    wat van de verplichte dingen gekocht. . Thermometer enzo..
    we hebben ook de kinderstoel besteld (krijgen we van mijn oma)
    Als het goed is kunnen we volgende week ophalen inclusief de kinderwagen! :)

Heb ook nog een leuke deken gekregen van mijn moeder met knabbel en babbel erop! Jeetje kleine is weer flink verwend ♡♥ hihi
    Vandaag het beddengoed maar wassen dan kan ik het bedje opmaken! Lijkt me een stuk gezelliger staan dan dat plastic er om..

hoe maken jullie het bedje op?

4. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Waaahhhhh hier weer volop hormoondagje... Jeeeeetje wat zit ik mijzelf in de weg! Weet ook wel hoe t komt hoor...

Gisteravond informatieavond borstvoeding gehad in t ziekenhuis waarin ik in t begin van Emma onder controle was! Door de complicaties overgegaan naar t Erasmus waar ik deze zwangerschap dus ook ben...
    Nou mocht ik weer terug naar t andere ziekenhuis als bij 20wkn bleek sat allea goed zat, alleen mijn gevoel had zoiets van: nee ik blijf liever bij het erasmus...

Klik met gyn jn andere ziekenhuis was er niet en had er gewoon geen fijn gevoel bij... Misschien teveel negatieve associaties? En dat terwijl emma daar niet geboren is'

Maar goed, kwam er dus gisteren chter satze in dat ndere ziekenhuis sindskort een gentle sectio doen!! Dit wil ik eigenlijk zo graag... Moet er niet aan denken onze kleine meid maar 10 tellen te zien en daarna pas weer als ik terug ben op de afdeling...

Dus what to do? Net vorige week de keus gemaakt om bij t erasmus te blijven, tot verbazing vn de gyn! Want voor mijn darmen loop ik ook in dat andere ziekenhuis en het is dan mkkelijker als je voor alles onder 1 dak zit! En nu ben ik me toch ah twijfelen...

Bedoel er lopen ook nog andere gynaecologen daar rond en mijn huidige gyn wil zelfs zelf bellen om afsprak bij een ander te maken!
    Maar man wat wordt ik hier onrustig vn...

Wat zouden jullie doen?!
    Heb al wel t erasmus gemaild of zij ook gentle sectio's doen, maar bij mijn weten niet...

Zie al zo op tegen de hele operatie namelijk!!

5. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Wwaaaahhhhhh hier weer even een flink hormonendagje.... Jeeeetje wat zit ik mijzelf in de weg...

Gisteren info avond borstvoeding gehad waar ik in de eerste periode van Emma liep! Overgegaan naar t erasmus ivm de complicaties en voor deze zwangerschap ben ik dus weer in t erasmus...

Maar nu komt t; gister bij die avond te weten gekomen dat ze sinds kort daar een gentle sectio doen!!! Ik begon gelijk te stuiteren, bij mijn weten doen ze dat in t Erasmus niet...

Alleen heb ik net vorige week de keus gemaakt om bij t Erasmus re blijven... Mijn gevoel bij t andere ziekenhuis was wst minder doordat t niet klikte met die gyn!

Nou lopen daar ook nog andere gynaecologen rond en zou t dus een optie zijn om wel terug te gaan naar hun!
    Help!!! Wat zouden jullie doen?!

Ik wil natuurlijk t beste voor onze kleine en ik vind sat huid-op-huid contact zo belangrijk! Maar mijn gevoel heeft zoiets van: nee! Dat ziekenhuis brengt teveel negatieve associaties met zich mee :(

Nu dus mail gestuurd naar onze begeleidende verpleegkundige in t Erasmus wat bij hun de mogelijkheden zijn wn dan eens verder kijken... Ppfff ben er helemaal door van slag merk ik!

6. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Kaatje je moet doen waar jij en je man zich goed bij voelen!!
    Niet iets wat een ander wil... zelfs mijn vriend zei tegen mij jij moet bevallen dus doen hoe jij het wil.. nou vind ik dat hij er ook wel wat in te zeggen heeft..
    maar wij hebben geen geschiedenis op dit gebied. ..

hoop dat je er snel uit komt en je jezelf weer wat rustiger voelt! XxX

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Sluit me aan bij Stephie: Doen waar jij je goed bij voelt.

Aan de andere kant....Hier 2 super goede ervaringen in ons ziekenhuis met keizersnedes. Alleen wil ik deze keer per se een gentle sectio, ik wil het zo graag dat ik zelfs bereid was om naar een ander ziekenhuis te gaan.
    Het lijkt me zo mooi en bijzonder om de baby meteen vanaf de geboorte bij me te hebben, in plaats van na 45 minuten aangekleed en wel.

Dus ik denk dat je je ervaring los moet gaan zien van deze bevalling. Emotioneel gaat het heus wel worden, waar je ook gaat bevallen.
    Alleen kan je de bevalling niet overnieuw doen...dus je moet je echt afvragen wat weegt zwaarder voor je?

Dat je niet meer onder controle hoeft bij het erasmus is toch eigenlijk alleen maar positief?

Kortom.....ik snap je dilemma helemaal....zou graag de keuze voor je willen maken :)

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hmmm zie net dat mijn verhaal er twee keer staat... Haha nou ja kan gebeuren!

Het is idd ook een gevoelskwestie denk ik... Ik wil eerst eens afwachten wat ik van het Erasmus hoor hierover en dan maak ik een beslissing denk ik! Mijn vriend heeft idd ook wel het gevoel van: jij moet het doen, dus we gaan doen waar jij je het meest prettig bij voelt!

Dus wordt vervolgd...
    Gisteren het kamertje besteld!! Kan niet wachten.,, t duurt alleen zo lang :( haha
    Maar gelukkig gaan we vandaag wel beginnen met klussen enzo, dus er is weer een stap in de goede richting gezet!

Gaan jullie nog wat leuks doen met de paasdagen?

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gewoon rustig over na denken, gelukkig heb je nog even ;)

Vandaag gaan wij ook weer verder met verven. Althans man.
    Ik ga met de kinderen naar zwemles & boodschappen halen zodat hij wat meters kan maken ;)

Morgen eieren zoeken bij de kinderboerderij, maandag lammetjes kijken en proberen nog wat te verven.

10. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik ben net t huis uitgevlucht... Lief is tegels aan t bikken/hakken in wat de nieuwe wc moet gaan worden!

Wat een lawaai geeft dat zeg... Werd er helemaal kriegel van! Dat in combi met t feit dat ik er van baal dat ik zelf zo weinig ah klussen kan doen gaf wat irritatie bij mij ;)
    Dus ik dacht: ik kan beter weggaan hier!

Dus sta nu op de metro te wachten ri mijn ouders! Ff bakkie doen... Hopelijk kan ik wat aan de slag als t hakken klaar is. Verven kan ik ook wel nl! Hihi

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Hallo,
    Was even afwezig.... Hectiek @work....
    As dinsdag spoedoverleg over evt sluiten afdeling waar ik zit... (niet zo handig.....)
    Ik ga even bij lezen...!!
    Tsoow :)

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @kaatje doen waar jullie je goed bij voelen. Knuff
    @.... Klussen en verven gelukt....?

Hier gisteren manlief en m'n vader behang op babykamer, mijn moeder oppas voor onze dochter en ik nog gewerkt in de ochtend.
    Manlief nu aan t sauzen, vanavond /morgen meubeltjes erin :Dinsdag
    Duowagen opgehaald vd week, morgen kijkers voor onze Joolz.

Vraag.... Iemand goede adviezen /ervaringen met n Bekkenband? Welke....?

Ik draag zooooo laag en zwaar dat ik hoop dat n Bekkenband ondersteuning kan bieden....

13. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Tadaaaaa... Mijn buik van vandaag! Dat wordt nog wat denk... Pfff!

Bijgevoegde bestanden:

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Mooi sushi! !

bekken band geen ervaring mee.. alleen die sierbandn met leuke tekst heb ik r 1 van :)

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Bekkenband: Zou ik bij de fysio bestellen. Ik heb er ook 1, van de vorige keer nog. Tot nu toe nog niet gebruikt.

Vandaag wel weer goed last van mijn bekken. Gister teveel gedaan met de kinderen en voelde het gisteravond al opkomen.
    Baal er dan zo van....
    Kan niet helpen met klussen, niet in de tuin bezig, geen boodschappen halen.....grrr!

16. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ik heb de bredere brace van Rafys. Idd ook via de fysio besteld! Toen voor de bredere gekozen en dat ondersteunt de rug ook nog een beetje. Als je zittend werk moet doen dan zou ik je adviseren om een smallere te doen want deze schuift wel omhoog als je gaat zitten.

Hier helaas wel flink gebruik van de bekkenband. Kan echt niet meer zonder. Voelt niet goed.

Fijne paasdagen allemaal!

17. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
  18. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Mooi buikje shushi:).

Wauw wat staat dat geweldig he stephie, lijkt meteen heel anders:)

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier begint het ook te kriebelen! Ik wil ook!!!
    Maar helaas...... Nog wel een maand wachten voordat we kunnen beginnen😔

20. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Idd een stuk gezelliger dan dat gekke plastic ;)

wij zijn ook nog niet helemaal klaar hoor! ;) moeten nog steeds voor gordijnen. .

Iedereen fijne paasdagen!

Deel Deze Pagina