@Daphne:Oh meid ik hoop zo voor je dat de kleine flink groeit de komende dagen. Ik snap dat je nu liever thuis bent, zeker als ze nu toch niets kunnen doen. Heel veel sterkte en ik duim volop voor jou en je kleintje.
wauw wat gaaf zeg die spulletjes! En idd meiden met klachten: trek aan die bel!!! Ik heb af en toe last van mijn stuitje... en fietsen gaat wel, maar het zitten op t zadel is niet fijn Daphne: mijn duimen draaien overuren!! Wellicht geeft het thuis zijn je ook iets meer rust...
Wat een verschrikkelijke tijd is het voor jullie Daphne. Ik hoop op toch nog positief nieuws, hoe slecht het er ook uit ziet . 7 mei begint mijn zwangerschapsclubje, ben heel benieuwd.
Dikke Knuff daphne!!! Joehoe.....! Er lijkt weer wat positiefs te ontstaan @workshop.... Afdeling blijft vooralsnog open
@daphne: ik hoop dat je thuis een beetje afleiding kunt vinden, je week voorbij vliegt en dat je de komende nachten weer een beetje kan slapen. En dan draaien mijn duimen dat de kleine deze week goed groeit! Heb je een beetje mensen om je heen waar je mee kunt praten?
@daphne; onwijs veel sterkte! Ik hoop dat jij thuis de rust krijgt en dat de kleine als n malle gaat groeien. Toi toi toi!
Bekijk bijlage 391341 blijft die buik groeien? Lijkt met de dag groter te wordenm..?:-o akkoe lekker voorlopig nog werk!! Top!
Hahaha stephie ja die buik blijft wel groeien...! Maar snap wat je bedoelt... Heb ook wel eens t gevoel dat ik mijn buik zie groeien!
Volgens mij vannacht mijn eerste harde buik gehad. Man, voelde alsof mijn buik in een blok beton verandert was. Ik dacht dat harde buiken vooral na inspanning voorkwamen? Kan me toch niet voorstellen dat ik me extreem ingespannen heb vannacht
Niet met je man geknuffeld? Daar kan t ook van komen geloof ik. En kaatje apart he! Ligt er geloof ik ook wel aan wat voor kleding je draagt..
Jeetje Daphne....ik schrik van je bericht! Hopelijk groeit de kleine goed de komende tijd! @Kinderwens: Ze hoeven niet alleen te komen bij inspanning hoor. Kunnen gewoon ontstaan nu, baarmoeder is heel gevoelig en als de kleine even druk is geweest kan je een harde buik krijgen. Zolang het niet vervelend voelt is er niks aan de hand. Ik groei ook echt als kool nu, niet meer normaal. En dan te bedenken dat die buik nog wel gaat verdubbelen de komende tijd!
Schijnt dat je dat ook kunt krijgen wanneer de baby een groeispurt maakt. Ik heb de app Zwanger en Zo gedownload en daar staat het wel bij week 24.
@Daphne: jeetje, wat een vreselijk verdrietig bericht! Je mannetje gaat vast groeien als een gek! Hou je taai! Denk hier aan je!
Mamavanjuul Verdubbelen...:-o (kan stiekem niet wachten) haha Vandaag een dagje huishouden.. En druk bezig met m'n geboorte bedankjes. Vrijdag gaan we voor een box.. Gordijnen en verplicht spul shoppen. Gister babyfoon gekocht.. Die van de aanbieding bij blokker. Hebben de moeders nog tips voor wat je echt 'moet' hebben?
@stephie, nee we zijn gisteravond erg braaf geweest dus dat kan het niet zijn. Hij lag me wel gruwelijk in de weg vannacht, misschien was het van irritatie. @mamavanjuul en vrolijke mama, kleine was vannacht wel erg druk, dus mogelijk dat het dat is geweest. En groeispurt zou natuurlijk kunnen, jammer dat je dat niet direct kunt zien. Vond het in ieder geval een apart gevoel.
GNIFFEL GNIFFEL! Dat heb ik dus ook Stephie... laat maar groeien die buik! Maar leuk! geboortebedankjes... ik ben druk aan t zoeken naar iets origineels voor onze kleine straks! Mag ik vragen wat je aan het maken bent? Wat je echt "moet" hebben... was gister bij vriendin die in februari bevallen is... zij zei: sla veel hydrofiele doeken in! Zij gebruikt ze echt veel... als spuugdoek, maar ook om af te drogen etc... Je kan er niet genoeg van hebben! Ow en wasmiddel... haha je wasmachine schijnt overuren te draaien
Ik kan ook niet wachten tot mijn buik meer groeit. Kreeg vandaag meerdere keren de vraag of de baby klein geschat wordt, en de opmerking dat ik zo'n bescheiden buikje heb. Ik vind hem zelf wel redelijk eigenlijk, geen super grote buik, maar heel bescheiden... Leuk idee zo'n geboortegeschenkje. Nog helemaal niet mee bezig geweest eigenlijk.
Kaatje dat mag zeker hoor! Ben aan het borduren. . Ga er kussentjes van maken.. eendje en slabbetje worden zonder naam tot zover (moet nog iets verzinnen) mn ma gaat die naaien namelijk haha Ik doe 1per gezin.. anders word het teveel.. en die met het poppetje heb ik er maar 2 van voor onze ouders. Komt wel de naam in en moet ik zelf naaien. Haha Bekijk bijlage 391457
wat superleuk zeg!!! maar wat een werk... ik zat er zelf aan te denken iets te haken... en dan een klein zakje met gepersonaliseerde m&m's erbij te doen! ben er alleen nog niet uit wat ik dan zou willen haken!