1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    O Daphne wat heftig.... Gedsie!
    Ik weet, hier zijn geen woorden voor :(

Je gevoel van trots kan ik helemaal begrijpen! Dat is zo heftig en overweldigend...

Heel veel sterkte de komende tijd! Mocht je willen praten of vragen hebben mijn PB staat altijd voor je open...

Ik denk aan jullie en jullie mooie Nikolai...

2. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Met tranen in mijn ogen lees ik jouw berichtje, wat vreselijk. Heb er geen woorden voor, ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen voor de komende periode.

Een hele dikke knuffel.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Oh nee Daphne wat vreselijk. Heel veel sterkte voor jullie!
    Wat een mooie naam voor jullie zoon.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh nee.....meid toch!
    Wat een verschrikkelijk naar bericht......sterkte!

5. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Sterkte daphne, geen woorden voor dit grote verlies.

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Daphne gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Heel veel sterkte!

7. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Met een brok in mijn keel, tranen in de ogen, lees ik jouw bericht.
    Ik weet niets te zeggen, ben sprakeloos!!! Heel veel sterkte en kracht voor nu en in de toekomst!!!

8. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Lieve Daphne en man
    Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode!
    Wat een verschrikkelijk nieuws!
    Ik denk aan jullie! En wat een mooie naam!
    Een hele dikke knuffel voor jullie !!!!

9. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    Lieve Daphne
    Met tranen in me ogen wens ik jou en je man heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd dikke knuffel voor jou

10. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Daphne,
    Wat een intens verdrietig bericht. Terecht dat je trots bent, wat een vechter! Ik had zo gehoopt op een andere afloop voor jullie. Heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook daarna. In mijn pb mag je altijd je verhaal kwijt.
    Een hele dikke knuffel!

11. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Oooh Daphne, wat een verschrikkelijk bericht...! Pffff! Heel veel sterkte voor jullie beiden, komende periode!

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Nogmaals heel veel sterkte Daphne, ook voor je vriend. Verschrikkelijk.

13. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier vanmorgen weer controle gehad. Alles was goed. Toch lees ik veel over een suikertest. Ook ik heb een hoog bmigehalte maar ik heb ze nog nooit wat horen zeggen over zo'n dergelijke test. Ik lees dat het heel vies is en sta er dus ook niet om te springen om het te springen natuurlijk. Vanmorgen hebben ze wel weer geprikt voor het suikergehalte en dat was verder prima.

Mijn volgende controle (nu om de drie weken) is op: 21 mei om 09.50 en een extra echo op 5 juni om 10.00

Extra echo ivm de positie van de placenta.
    Met 30 weken moet ik weer bloedprikken voor Antistof M
    Met 35 weken ook weer voor een groeiecho

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik moet donderdag weer voor controle. . Eerst naar de diƫtist... hopenlijk heeft ze wat tips voor me.
    en zaterdag hebben we de 3d echo. .. ben zo benieuwd. . Het lijkt nu al zo lang geleden dat we de laatste echo hadden :-o

15. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook vandaag controle. Met de kleine meid was alles prima in orde. Ze heeft inmiddels een voorkeurshouding waarbij ze op haar linker zij ligt en haar ruggetje naast mijn navel. Zie daar nl. regelmatig een kleine bult. Ijzergehalte bij mij was ook goed. Verder nog bloed afgenomen omdat ik resus D negatief ben. Volgende keer (28 mei) dus een prik als de baby positief blijkt te zijn. Verder met de huisarts overlegd en maar weer aan de medicijnen tegen overgeven en dit keer ook voor maagzuur. Rennies helpen niet meer.
    Ik heb de suikertest gehad omdat mijn vader diabeet is.

16. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Hallo allemaal,

Volgens mij heb ik hier wel eens een berichtje achtergelaten, maar het lijkt me leuk om eens wat vaker langs te komen in dit topic. Ik heb een aantal pagina's terug zitten lezen, en Jeetje Daphne wat verschrikkelijk zeg.. wat een nachtmerrie.

Verder zal ik me eens voorstellen. Ik ben 25, getrouwd (man is bijna 25), studeer nog eventjes en ben werkloos sinds eind december en verveel me soms rot! Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, een jongen, en uitgerekend op 13 augustus. Een hele goede zwangerschap gehad tot nu toe met weinig klachten behalve bekkenpijn, maar ik kan nog steeds fietsen en wandelen al heb ik daar 's avonds en 's nachts in bed enorm last van.

Qua uitzet ben ik al een eind op weg, moet vooral de verplichte dingen en bedtextiel nog. Vorige week een autostoeltje gekocht, paar weken terug een combikinderwagen van Mountain Buggy voor maar liefst 30 euro :) Kinderkamermeubels 25 euro.. moet goed op het geld letten vandaar, maar het lukt goed.

Maandag komen ze bij me thuis de glucose intolerantietest afnemen, spannend! Dit door mijn BMI. Over een maandje een groeiecho, ook door mijn BMI.

Dit was mijn voorstelverhaaltje, en ga nu wat trouwer meelezen :p

17. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Succes met de glucose test kittehs hihi
    ik heb m vrijdag gehad!

Hier nu druk in de weer met hele fijne boven buren!! Heb lekkage in mn knulletje zn kamertje! En ze willen er maar niks aan doen hier boven! (Iedere keer zeggen dat het al verholpen is of word verholpen) word er gek van!

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aah vervelend van je bovenburen zeg! Kan je niks beginnen met de verhuurder of VVE?

Hier wordt ik de hele middag al gepest met hele gemene schopjes! Van de hele gemene in mijn zij, zeer pijnlijk!

Merk trouwens dat de vermoeidheid langzaam weer terug begint te komen...het laatste trimester komt er aan...

19. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ben al een tijdje bezig met de VVe maar ze sturen die mensen weg met het verhaal dat ze er zelf wat aan doen. Vanmorgen weer bij de buren geweest.. En nu ze zag dat ik zwanger gen schrok ze ineens en stond ze aan mijn deur.

Ze zegt dat het lek bij haar ergens anders is dan waar ik last van heb.. Dus gaan vanavond even bij haar kijken.. Hebben de verzekering ook al ingeschakeld omdat het nu al een maand zo is ofzo.. Hopelijk worden ze wakker!

En moeheid ben ik nooit van af geweest haha
    Nu ook nog een verkoudheid dus slaap heerlijk!! Haha

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik lag gister van 14.30 tot 15.30 te slapen en lag om 21 uur weer!
    Kon toen alleen niet slapen omdat ik te druk was in mijn hoofd...Gelukkig sliep ik wel rond 23.30.

Vorige zwangerschap heb ik een periode gehad dat ik 10 nachten niet kon slapen....maar 3 uurtjes per nacht ofzo. En als ik nu niet kan slapen, schiet ik meteen in de stres dat het weer zo ver is.

Deel Deze Pagina