Gefeliciteerd!! Ik heb vanmiddag positief getest en zou rond 4 augustus uitgerekend zijn. Hopelijk mag bij ons alles goed gaan! Leuk zo een clubje
Gefeliciteerd dames!! Ik testte zondag heeel licht positief, gisteren duidelijk maar doe 's ochtends nog maar een testje, ik wil graag een knaller
Haha die knaller wil je dan toch zien he? Ik test zaterdag nogmaals denk ik. Zie dat jij een kindje uit 2014 hebt tulpenbol? Hier eind 2013... Lijkt alweer een eeuwigheid geleden die eerste zwangerschap. Jullie last van kwaaltjes? Ik houd mn hart vast... Nog geen 4 weken zwanger en nu al steeds misselijk, buikkrampen (die vind ik dan weer akelig) en rugpijn. Bij onze dochter nergens last van gehad dus is allemaal nieuw voor me dit!
Gefeliciteerd allemaal! Hier afgelopen dagen ook positieve testen! 1 aug uitgerekend volgens berekening! Spannend weer!
Ik mag ook mee schrijven en ben rond 1 augustus als het goed is uitgerekend..... Mijn 5e kindje. Zijn 3e kindje en ons eerste en laatste kindje!
Hallo dames, Ik heb inmiddels ook positief getest. Ik zal waarschijnlijk rond 2 augustus uitgerekend zijn.
Gefeliciteerd meiden! Ik meld me ook heel voorzichtig. Vandaag voor het eerst positief getest. Zou dan 3 augustus uitgerekend zijn. Voorlopig wel de komende dagen nog even aankijken of de testen mooi oplopen. Wil ook wel graag die knaller zien! Vooralsnog geen last van kwaaltjes trouwens. Ergens wel fijn, maar echt zwanger voel ik me dus ook nog niet!
Het wordt al gezellig druk zo te zien gefeliciteerd allemaal. Vanmorgen had ik weer een donkerdere test, morgen is mijn NOD. Ik ben op 3 augustus uitgerekend waarschijnlijk. Ik heb maar alvast de verloskundige gebeld en ik krijg op 24 december een echo Zou erg leuk zijn om met kerst aan onze familie kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik had vandaag enorme hoofdpijn en ben al dagen misselijk, vooral snachts en sochtends. Daarnaast gaan mijn borsten nu ook pijn doen en heb ik trek in zoute en zure dingen
Ik deed dit weekend een testje die negatief bleek te zijn, maar na een paar uur keek ik ernaar en stond er opeens een tuurstreepje. Dus de dag erna maar weer getest. De onderste is van vanmorgen Die ene is zo geel omdat ik er later water op deed om te kijken of ie duidelijkee werd
Die loopt mooi op Tulpenbol! Van wanneer was je op 1 na laatste test (2e van onder dus)? Even nieuwsgierig hoeveel tijd daar tussen zat. Hier mijn testjes. Die van vandaag lijkt wel iets donkerder, maar de testen van gisteren zijn aardig ingedroogd (en daardoor donkerder). Vind het toch nog wel eng hoor, mijn NOD is vandaag. Maar misschien toch maar wel vast de verloskundige bellen. Hoop toch ook wel op een echo voor de kerst nog!
hallo dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. mag eigenlijk 4dec al naar de verloskundige. maar denk dat ik terug ga bellen om te zeggen dat ik een week later wil. ik ben dan pas 5w & 3d. wanneer er nog niks te zien is dan zou ik een week lang helemaal in de stress zitten. vooral omdat het eind september mis is gegaan. dus wacht liever even zodat ik zeker weet dat er ook echt wat te zien moet zijn. naar eigen berekening ben ik 1aug uitgerekend. kwaaltjes beginnen nu een beetje. borsten zijn wat gevoeliger en in de ochtend beetje misselijk. verder voel ik me prima maar moet ik wel echt ontzettend vaak plassen.
Hoi Allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, maar schrijf graag mee. Officieel is zaterdag mijn nod, maar al vroeg kwaaltjes en 1 week geleden al een innestelingsbloeding gehad. Gisteren 3 knalpositieve testen en vanochtend nog 1. Getest met clear blue en kruidvat. Uitgerekende datum zou 7 augustus zijn. Spannend allemaal! Dit wordt onze tweede! Gefeliciteerd allemaal!
Hoi dames! Gefeliciteerd allemaal !! Ik heb vandeweek ook posi getest en al een knaller. Testte avond voor nod duidelijk posi en dag erna een knaller! Ik ben uitgerekend voor 31 juli (maar zal wrs weer overtijdd gaan) Ik zit ook in het juli topic maar is ook leuk om met dames te babbelen die echt op dezelfde termijn ongeveer als mij zitten. Goed dat ik hier ook wat meepraat? Die buik en rugpijn herken ik, idd ff ongerust over maar wrs gwn groeipijn! Verder niet misselijk maar wel gevoelige borsten en enorm moe!
Woohoo vandaag is mijn NOD en had een mooie donkere test. Gisteren had ik enorme hoofdpijn en was ik misselijk, ik hield mijn hart vast voor de rest van mijn zwangerschap haha. Maar vandaag voel ik me gewoon goed. Aan de ene kant wil je symptomen voelen maar aan de andere kant is het fijn om je nog een beetje normaal te voelen. Ik heb wel wat rugpijn en bekkenpijn, nu al.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er erg veel last van. Het is nog niet helemaal aangekomen geloof ik, dat we straks een klein baby'tje erbij hebben en echt met zijn vieren zijn.. Wow