Jaydee heel veel sterkte! Dmj ook heel veel sterkte met de verwerking, klinkt heftig! Hier net een verhuizing erop zitten pffff.... Zijn nu aan het kamperen in ons nieuwe huis want de begane grond en 1e worden nog verbouwd. Heb nog maar weinig klachten behalve dat ik moe ben, maar dat vind ik niet zo vreemd gezien de afgelopen dagen. Vorige week had ik wel allemaal steekjes en pijntjes in mijn buik maar dat is inmiddels ook weg. Vind het ergens niet erg, maar zou een een symptoomje hier of daar ook niet erg vinden voor de bevestiging zeg maar.... En voor de statistieken: Amersfoort 9 december gyn (afspraak stond al) 23 december vk 1e echo (maar hoop stiekem bij de gyn al een echo te krijgen)
❤️ Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016 ❤️ 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5de kindje Babs1990, 25 jaar, 1ste kindje 2 augustus Yellie88, 27, 1ste kindje Mamalara, 29 jaar, 2de kindje Betula, 35 jaar, 2de kindje 3 augustus Hapje35, 35 jaar, 1ste kindje Cins, 33 jaar, 1ste kindje Kaatjee, 26 jaar, 1ste kindje Tulpenbol, 27 jaar, 2de kindje Nikki23, 33 jaar, 3e (en 4e?) kindje 4 augustus Jaydee, 26 jaar , 2de kindje Burns, 29 jaar, 1ste kindje 5 augustus Mamavandrie, 27 jaar, 4de kindje Hylo, 27 jaar, 3de kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Dmj, 27 jaar, 3e kindje 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3de kindje Jillzz, 26 jaar, 2e kindje 7 augustus Summershine, 26 jaar, 2de kindje Noah2013, 29 jaar,3de kindje 8 augustus Azucena, 22 jaar, 2de kindje Chantal6790, 25 jaar, 3de kindje SJAZS, 23 jaar, 2de kindje 9 augustus Chromie, 29 jaar, 1ste kindje Spathiphyllum, 32 jaar, 2de kindje 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus Datumloos 31 juli: Artife, ?, 2de kindje Molensteen, 32 jaar, 2de kindje 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen Afspraken november ...: Afspraken december 2 december: Hapje35, intake verloskundige 9 december: Cins, afspraak gynaeoloog 10 december: Babs1990, echo 15 december: Darlin, echo 17 december: Gerbera, echo 18 december: Nikki eerste echo 21 december: Hylo, eerste echo 22 december: Jillzz intake verloskundige 22 december: Azucena, intake gynaecoloog en echo 23 december: Cins, echo vk 23 december: Summershine , 8 weken echo 23 december: Sam28, intake en echo 24 december: Tulpenbol, 8 weken echo 24 december: Molensteen, afspraak vk 28 december: Burns, medische echo zkh ivm mmm traject 28 december: Jalou, intake verloskundige en vroege echo 29 december: Noah2013, echo 29 december: Kaatjee, intake en echo Afspraken januari 5 januari: Burns, echo en intake verloskundige Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Ik heb vanochtend de intake met de verloskundige gehad. Leuke vrouw, veel info gekregen. Ik voel mij bij haar iig geen nummer. Ze neemt ruim de tijd voor je. Het gesprek duurde 2 uur. Voor de vervolg gesprekken plant ze altijd een uur. 21 december heb ik de eerste echo. Volgens het echobureau is het nog wel een inwendige echo. Geen idee wat ik hiervan moet verwachten. Ik wordt nog gebeld met meer informatie daarover.
Ik heb inwendige echo's gehad in het zkh voor mijn onderzoeken, stelt niets voor hoor. Je moet je wel een beetje ontspannen. En nu ga je als het goed is, iets leuks zien. Ik was toen heel gespannen omdat ik niet wist wat er uit de onderzoeken ging komen.
Jaydee veel sterkte! Hier uit noord-holland! Idd inwendige echo valt best wel mee! Goed ontspannen en als je eenmaal je kindje ziet heb je het allemaal niet meer door!
Hier vandaag de eerste hormonale off-day:x Alles gaat mis wat er mis kan gaan, ik ben zwaar geïrriteerd en ongeduldig en dat is nog een understatement..en dan zijn we nog maar net op de helft van de dag Hoop dat vanmiddag wat rustiger wordt..
❤️ Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016 ❤️ 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5de kindje Babs1990, 25 jaar, 1ste kindje 2 augustus Yellie88, 27, 1ste kindje Mamalara, 29 jaar, 2de kindje Betula, 35 jaar, 2de kindje 3 augustus Hapje35, 35 jaar, 1ste kindje Cins, 33 jaar, 1ste kindje Kaatjee, 26 jaar, 1ste kindje Tulpenbol, 27 jaar, 2de kindje Nikki23, 33 jaar, 3e (en 4e?) kindje 4 augustus Jaydee, 26 jaar , 2de kindje Burns, 29 jaar, 1ste kindje 5 augustus Mamavandrie, 27 jaar, 4de kindje Hylo, 27 jaar, 3de kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Dmj, 27 jaar, 3e kindje 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3de kindje Jillzz, 26 jaar, 2e kindje 7 augustus Summershine, 26 jaar, 2de kindje Noah2013, 29 jaar,3de kindje 8 augustus Azucena, 22 jaar, 2de kindje Chantal6790, 25 jaar, 3de kindje SJAZS, 23 jaar, 2de kindje 9 augustus Chromie, 29 jaar, 1ste kindje Spathiphyllum, 32 jaar, 2de kindje 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus Datumloos 31 juli: Artife, ?, 2de kindje Molensteen, 32 jaar, 2de kindje 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen Afspraken november ...: Afspraken december 2 december: Hapje35, intake verloskundige 9 december: Cins, afspraak gynaeoloog 10 december: Babs1990, echo 14 december: Chromie, intake en echo 15 december: Darlin, echo 17 december: Gerbera, echo 18 december: Nikki eerste echo 21 december: Hylo, eerste echo 22 december: Jillzz intake verloskundige 22 december: Azucena, intake gynaecoloog en echo 23 december: Cins, echo vk 23 december: Summershine , 8 weken echo 23 december: Sam28, intake en echo 24 december: Tulpenbol, 8 weken echo 24 december: Molensteen, afspraak vk 28 december: Burns, medische echo zkh ivm mmm traject 28 december: Jalou, intake verloskundige en vroege echo 29 december: Noah2013, echo 29 december: Kaatjee, intake en echo Afspraken januari 5 januari: Burns, echo en intake verloskundige Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Mijn verloskundige zei dat de eerste controle altijd rond de 10 weken wordt ingepland. Dus daarom vond ze voor kerst te vroeg.
Buiten het feit om dat ik eerst door de arts in het zkh gecontroleerd word en een echo krijg met 8/9 weken, gaf mijn vk ook aan dat ze vanaf 10 weken pas echo's doen. Daar ga ik, als in het zkh alles goed is, dus ook pas in de eerste week van januari heen.
Ik ben 1 augustus. Uitgerekend. Op dit moment meerdere keren per dag flinke buikkrampen en lage rugpijn. Eten smaakt me niet en krijg ook geen hap door me keel. Vandaag. Bloedgeprikt. Maandag echo gehad ivm de buikpijnen. Was helemaal goed. Volgende week termijn bepaling.