1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 4, en hij wil heel graag een baby erbij. Dus ik denk dat we het hem na de eerste goede echo vertellen. Dan mag hij het daarna aan iedereen vertellen, want ik ga hem niet zeggen dat ie er niet over mag praten.

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Chantal ik zie dat je ook twee ks heb gehad ... ik krijg dit keer ook weer een geplande ks ....hadden ze jou na de tweede ks ook advies gegeven om evt een nieuwe zwschap??

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben Karlijn, 26 jaar en dit is mijn 2e zwangerschap.
    Mijn eerste zwangerschap is in september tot een einde gekomen toen bleek dat bij de 1e echo dat het vruchtje bij 7 weken en 6 dagen gestopt was met groeien.
    Nare periode, maar ben nu zo super blij dat ik weer zwanger ben!!
    Ik ben niet in augustus uitgerekend maar 31 juli. Dus als jullie het leuk en goed vinden, klets ik graag mee!
    Beetje gek hoe ik erachter kwam dat ik zwanger was...
    Want 2 weken geleden (3.4) had ik al licht positieve testen, maar ik werd 2 dagen later (3.6) "ongesteld".
    Vandaag dacht ik, ach wat zal het. Ik kijk eens of dat streepje al verdwenen is. Nouja en toen na 3 minuten stond er opeens een knalstreep!
    Tadaaaa verassing! Haha.
    Nou goed, het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen.

Liefs

4. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom😀

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Welkom Karlijn! Spannend! Hopelijk blijft jullie beetje goed zitten deze keer!

Tebby, wat een angst en onzekerheid geeft dat toch die bloedingen en krampen. Hoe gaat het nu? Lekker rustig aan doen meid! Hopen dat de bloedingen gauw stoppen.

6. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bloeden is idd gestopt.
    Lig nog lekker in me bedje en net met me baas afgesproken dat ik minimaal tot maandag niet werk.

7. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    @dmj.. Nee heb verder geen advies gekregen alleen dat de 3de zowiezo een keizersnee ging worden :) hebben ze bij jou meer gezegt?

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @chantal ... ze hebben wel gezegt dat er een kans bestaat dat de placenta aan me littekens kan gaan hechten ... daarom krijg ik deze week een oproep om as week na gyn te gaan om te kijken enz ze zei wel ik kan je niet weigeren een 3e te krijgen maar er moest wel goed naar evt complicaties gekeken worden maar desondanks zag me huisarts er geen problemen in om nog een derde te krijgen

9. vrolijkerd

12 sep 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    hier vanmorgen een echo gehad. dit omdat ik 2 avonden bloed verlies heb gehad. ik moest van ml vanmorgen vk bellen. op de echo was een mooie dooier te zien. en helaas nog geen kloppend hartje. ik ben gewoon minder ver dan waar ze vanuit gaan met een cyclus van 28 en ik heb 33 dgn dus ik zou dan nu 5.6 wk zijn. 14e echo blijft gewoon staan.

ze kon niet zien waar het bloedverlies vandaan kwam.

ik voel me echt zwanger want ben echt hondsberoerd blegh.

welkom Karlijn!

10. yellie88

yellie88 Lid

16 apr 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Moeders voor moeders is zojuist geweest. Vanaf maandag beginnen met verzamelen!! ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,1 KB
      Weergaven:
      5
  11. yellie88

yellie88 Lid

16 apr 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vrolijkerd en tebby doe het lekker kalm aan en hopelijk stopt het bloedverlies snel!

12. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Mooie test Yellie!

13. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Zo dat is een mooie knaltest Yellie! Ik wacht toch nog even met aanmelden tot ik een goede echo heb gehad.

14. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Tebby, wat fijn dat het bloeden gestopt is! Jeetje, wat een onzekerheid zal dat brengen. Laat je maar lekker vertroetelen. Mooi dat je even een paar dagen vrij kunt zijn om bij te komen van alles en even om jezelf te denken.

15. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukkig maar!

16. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    @dmj. Oh das apart hebben ze mij nix over verteld. Maar denk dat het zooo erg van de gynaecoloog af hangt. Je hoort ook vaak dat de ene gynaecoloog zegt je een jaar moet wachten terwijl een ander maar een half jaar advies geeft

17. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Ik krijg overigens ook nog geen echo of iets. Gewoon alleen verloskundige voor intake gesprek

18. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @chantal ja precies zijn zo verschillend daarin! Ik moet vanwege dat ik twee dysmatuurtjes heb gehad sowieso onder controle van de gyn ... ( voordeel is er aan dat je vaker echo krijgt) bij de jongste maakten ze zon dikke drama hij was veel te klein volgens hun maar 2000gr voldragen en toen hij grhald werd bleek hij 2570gr te zijnen mocht binnen twee dagen al naar huis

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    #259 azucena, 3 dec 2015
    Laatst bewerkt: 3 dec 2015
    Dat is waar ik naar uitkijk van het lopen bij de Gyn. Elke 2 weken een echo 😁. Alleen jammer dat de vk een straat verderop zit, ziekenhuis kom ik niet te voet.

Vrolijkerd, fijn dat je meteen terecht kon! Hopelijk gaat het niet opnieuw bloeden en heb je snel een echo met een mooi kloppend hartje :).

Tebby, fijn dat het bloeden is gestopt! Hou je rustig en laat je maar goed verwennen.

Wauw wat een knaller yellie! Super! Mag je pas vanaf 6 weken beginnen met inzamelen?

Qua wel/niet vertellen is inderdaad het vertellen aan anderen het grootste punt betula. Ik kan van hem niet verwachten dat hij niks zegt. Dus hopelijk verraad hij niet dat 'mama naar de dokter moest!'. Hij zal een broertje of zusje ongetwijfeld heel leuk vinden, maar is nog te jong om het echt te snappen. Ga wel een pop halen als voorbereiding 😝.

20. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Dat was vast schrikken! Fijn dat het nu gestopt is en doe heel rustig aan!

Deel Deze Pagina