1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Vervelend Tebby, lekker rustig aan doen dit weekend en als het aan blijft houden zou ik maandag toch even contact opnemen met de huisarts.

2. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wisselend soms 15 keer op een nacht en overdag niet en soms over dag veel. Spuug dan ook me medicatie eruit.
    Mag in overleg met de huisartsenpost aan laxeermiddelen beginnen kijken of dat helpt tegen de buikpijn

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Sins, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst! Hopelijk mogen jullie gauw weer in verwachting zijn!

Tebby, Jakkes wat vervelend die krampen steeds. Hopelijk zijn het idd je darmen.

Iedereen ook een lekker druk sinterklaasweekend voor de boeg? Wij gaan vanavond met ons eigen gezinnetje pakjesavond vieren, vind ik altijd zo leuk en gezellig.

Nou, manlief is naar voetbal met de oudste en ik ga me zo maar eens even douchen, heerlijk zo'n lazy saturday.

4. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vandaag 20 man in huis om tapas te komen eten. Mijn mannetje is jarig. Morgenavond gaan we gourmetten bij me schoonouders ivm sinterklaas.

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Gefeliciteerd met je vriend Tebby! Hopelijk is de kramp afkomstig van je darmen!

Wij vieren vanavond pakjesavond bij ons thuis. We zijn met 13 man, 3 kindjes. Ik heb Sinterklaas uitgenodigd met zijn pieten 😁. Ben benieuwd hoe ze dat vinden, mijn zoontje is er tot nu toe bang voor 🙈.

Fijn weekend allemaal!

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Morgen dames .. hier ook druk druk voor sinterklaas voor ons dit jaar een beetje dubbel gevoel aangezien ons schoonmams niet meer in ons midden is ...maar gaan er een leuke dag van maken .... en ff weekendje geen huis leeghalen heerlijk

7. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Tebby sterkte! Hopelijk voel je je snel beter!

Iedereen een fijne Sinterklaas gewenst. Ik vier het vanavond bij mijn zus voor mijn neefje van bijna 4. Daarna nog een verjaardag....morgen lekker uitrusten!

8. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Osmosis en tebby lekker rustig aan gaan doen! Geen relaxt begin van de zwangerschap zo zeg.. hoop dat snel beter gaat..

ik voel ook wel steeds meer hoor. Sterretjes zien als ik opsta en zo'n drukkend misselijk gevoel af en toe. Gister al sinterklaas gevierd en dat was erg gezellig. Geeft wel lekker afleiding.
    Ik heb nog niks gekocht, maar heb stiekem wel al op internet gekeken, zo schattig allemaal weer, word ik helemaal blij van:)

9. yellie88

yellie88 Lid

16 apr 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Tebby hopelijk knap je snel op!! Vervelend zeg...
    Gezellige dagen allemaal! Wij hebben vanavond een verjaardag en twijfelen of we het misschien vertellen, omdat dan echt onze beste vrienden bij elkaar zijn, zij weten ook van onze wens. Al is er maar 1 iemand anders bij dan vertellen we het sowieso nog niet. Lijkt me ergens zo fijn om het met hen te delen en denk altijd zo, mocht er wat gebeuren of mis gaan dan zullen we het ook met hen delen. We gaan het zien vanavond!

10. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Goedemorgen, fijne sinterklaas dames! Wij vieren het bij ons thuis vanavond, lekker gourmetten, een zak met cadeaus en blije kinderen, nu al zin in! :)

11. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Aawh wat een leuke Sint en pietjes:D

12. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk he al die sint kriebels.

Dit krijgen me ouders vanavond

Bijgevoegde bestanden:

13. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Leuke foto mamavandrie!!!

Wat schattig Tebby, hoe reageerden ze?

Wij hebben gewoon lekker met het gezinnetje sinterklaas gvierd. De jongens zijn schandalig verwend😄.

14. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even heel onverwacht maar wel leuk!

15. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Mooi zo Tebby

16. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt wel. Wel jammer dat nu ik lig de buikpijn en misselijkheid weer begint.

17. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Wat vervelend Tebby dat het nu weer begint nu je gaat liggen. Hopelijk zakt het snel af.

Heeft iedereen een goede sinterklaas gehad? Wij gaan het vanmiddag met mijn nichtjes vieren. Waarschijnlijk moeten wij het vandaag ook aan de famillie vertellen ipv met de kerst. De misselijkheid en duizeligheid zijn (bijna) niet meer te verbergen dus dan ontkomen wij er niet aan. Had liever gewacht tot na de eerste echo maar goed als ik zo misselijk ben ik het misschien ook wel beter, hoef ik ook geen smoesjes te verzinnen (en daar ben ik ook niet zo goed in)

18. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig is dat het he.
    Vannacht 3 keer wakker geworden van de kramp de rest viel gelukkig mee. Ga zo nog ff paar uurtjes naar dromenland

19. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Bedankt dames ;) ooo leuk zeg tebby!

20. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik moet zeggen dat ik nog niet veel last heb van misselijkheid maar ik heb er ook al over nagedacht dat als het wel zo is rond kerst, dat ik er niet om heen kan en het ook zal vertellen...
    Ik hoop dat de misselijkheid voor jou snel minder wordt!

Deel Deze Pagina