Net lekker in bad geweest, stap ik uit bad, heb ik in eens bloedverlies . Niet gigantisch veel, maar toch een klein plasje helderrood bloed. Yikes. Net de verloskundige gemaild, hoop dat die morgenochtend reageert. Anders bel ik misschien toch maar even de gynaecoloog. De echo staat dinsdag gepland. Tebby, fijn dat het de goede kant op gaat! mamavanljn en illiegoesbam, heel veel sterkte! Wat verdrietig dat het wondertje niet heeft mogen blijven zitten. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger en blijft dat een plakker van 9 maanden. Knuffel! Succes morgen nikki! Hopelijk krijg je een heel mooi plaatje te zien met een (of misschien wel twee..) kloppende hartjes!
Ik ben natuurlijk geen dokter en misschien denk ik heel gek hoor. Maar warmte zet je bloedvaten op/open. Misschien door de warmte van het bad een vaatje geknapt?!
Dank jullie wel! Zoooo spannend, hopelijk kan ik wat slapen vannacht. Azucena, is we, even schrikken of niet? Ik dacht eigenlijk hetzelfde als Burns, maar weet niet of dat zou kunnen!? Hopelijk blijft het hierbij. Je hebt verder geen krampen oid? Pfff, duim voor je dat alles goed blijft gaan.
Ik hoop maar dat het inderdaad zoiets is! Geen ergere kramp ofzo en het bloeden is ook weer over. Dus het zal wel meevallen .
Azucena, hopelijk is het iets onschuldigs. Maar je schrikt er natuurlijk wel van! Yeah Tebby, bijna 8weken😀! Klinkt al zoveel meer dan 7😝
Babs1990 we zijn precies ff ver en van het zelfde geboortejaar haha. Ik heb vanochtend onzeker de verloskundige gebeld. Ik ben denk ik zo onzeker omdat het heel het heel erg graag wil en veel ontrustende berichten hier lees. Ik zal zo onze eerste echo even plaatsen deze was met 6.3 weken.
❤️Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016❤️ 31 Juli Karlijn, 26 jaar, 1e kindje Artife, 25 jaar, 2e kindje 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5de kindje Babs1990, 25 jaar, 1ste kindje Tebby, 27 jaar, 1ste kindje Tranquila, 25 jaar, 1ste kindje 2 augustus Yellie88, 27, 1ste kindje Mamalara, 29 jaar, 2de kindje Betula, 35 jaar, 2de kindje 3 augustus Hapje35, 35 jaar, 1ste kindje Kaatjee, 26 jaar, 1ste kindje Tulpenbol, 27 jaar, 2de kindje Nikki23, 33 jaar, 3e (en 4e?) kindje Osmosis, 39 jaar, 2de kindje 4 augustus Jaydee, 26 jaar , 2de kindje Burns, 29 jaar, 1ste kindje 5 augustus Mamavandrie, 27 jaar, 4de kindje Hylo, 27 jaar, 3de kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Dmj, 27 jaar, 3e kindje Aynil, 29 jaar, 3e kindje 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3de kindje Jillzz, 26 jaar, 2e kindje 7 augustus Summershine, 26 jaar, 2de kindje Noah2013, 29 jaar,3de kindje 8 augustus Azucena, 22 jaar, 2de kindje Chantal6790, 25 jaar, 3de kindje SJAZS, 23 jaar, 2de kindje 9 augustus Chromie, 29 jaar, 1ste kindje Spathiphyllum, 32 jaar, 2de kindje 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus IJsbeer, 38 jaar, 2de kindje Illigoesbam, 38 jaar, 1e kindje 14 augustus 15 augustus Trijn87, 29 jaar, 1e kindje Datumloos Molensteen, 32 jaar, 2de kindje 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen Afspraken december 4 december: Osmosis, eerste echo 10 december: 3e echo 10 december: Babs1990, echo 14 december: Chromie, intake en echo 15 december: Darlin, echo 16 december: Artife, eerste echo 16 december : Osmosis , tweede echo 17 december: Gerbera, echo 18 december: Nikki eerste echo 21 december: Hylo, eerste echo 21 december: Hapje35, 1ste echo 22 december: Jillzz intake verloskundige 22 december: Azucena, intake gynaecoloog en echo 22 december: Aynil, Intake VK en echo 23 december: Cins, echo vk 23 december: Summershine , 8 weken echo 23 december: Sam28, intake en echo 23 december: Yellie88, intake en 8 weken echo 23 december: Karlijn eerste echo 24 december: Karlijn intake VK 24 december: Molensteen intake en echo vk 24 december: Tulpenbol, 8 weken echo 24 december: Molensteen, afspraak vk 24 december: IJsbeer, eerste echo 28 december: Burns, medische echo zkh ivm mmm traject 28 december: Jalou, intake verloskundige en vroege echo 28 december: Hapje35, vervolgafpraak verloskundige 28 december: Tranquila, intake verloskundige en echo 29 december: Noah2013, echo 29 december: Kaatjee, intake en echo 30 december: illigoesbam, eerste echo Afspraken januari 5 januari: Burns, echo en intake verloskundige 11 januari: Chromie, 2de echo 13 januari: Artife, intake en termijnecho Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Hoi dames hier ff stil geweest twee dagen aan het werk geweest morgen en overmorgen avinddienst op dr taxi ...... verder zoon was gister jarig alweer 5 geworden en hebben vandaag me ouders verteld dat ee zwanger zijn en wonder bovenwonder vonden ze het leuk!!! (ook omdat ze dan twee week hier mogen logeren om mij beetje bij te staan na de ks en de kids bezig houden )
Ha dames, Ik ga de lijst even bijwerken, want zie dat er veel echo afspraken instaan die al zijn geweest (wordt wel erg onoverzichtelijk als die allemaal blijven staan) en Illigoesbam zit er ook nog tussen en dat lijkt me een beetje pijnlijk.
Nikki, hoe was je echo? Vannacht werd ik wakker met erge buikkrampen. Ik heb toen met een warme kruik een tijdje op de bank gezeten en toen werd de pijn wel minder. Vandaag gedurende de dag ook steekjes/krampen onderin m'n buik. Ik vind het toch wel eng en controleer steeds of ik geen bloedverlies heb. Vanmiddag heb ik op mens-en-gezondheid.infonu.nl gelezen dat tussen de 7 en 8 weken zwangerschap de darmen gaan uitzetten en dan kan je dus last krijgen van buikkrampen. Ik heb sowieso het prikkelbare darm syndroom, dus hoop dat het gewoon mijn darmen zijn. Pff wat kan je soms onzeker worden..
❤️Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016❤️ 31 Juli Karlijn, 26 jaar, 1e kindje Artife, 25 jaar, 2e kindje 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5de kindje Babs1990, 25 jaar, 1ste kindje ♥ Tebby, 27 jaar, 1ste kindje Tranquila, 25 jaar, 1ste kindje 2 augustus Yellie88, 27, 1ste kindje Mamalara, 29 jaar, 2de kindje Betula, 35 jaar, 2de kindje 3 augustus Hapje35, 35 jaar, 1ste kindje Kaatjee, 26 jaar, 1ste kindje Tulpenbol, 27 jaar, 2de kindje Nikki23, 33 jaar, 3e (en 4e?) kindje Osmosis, 39 jaar, 2de kindje ♥ 4 augustus Jaydee, 26 jaar , 2de kindje Burns, 29 jaar, 1ste kindje 5 augustus Mamavandrie, 27 jaar, 4de kindje Hylo, 27 jaar, 3de kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Dmj, 27 jaar, 3e kindje Aynil, 29 jaar, 3e kindje 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3de kindje Jillzz, 26 jaar, 2e kindje 7 augustus Summershine, 26 jaar, 2de kindje Noah2013, 29 jaar,3de kindje 8 augustus Azucena, 22 jaar, 2de kindje Chantal6790, 25 jaar, 3de kindje SJAZS, 23 jaar, 2de kindje 9 augustus Chromie, 29 jaar, 1ste kindje Spathiphyllum, 32 jaar, 2de kindje 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus IJsbeer, 38 jaar, 2de kindje 14 augustus 15 augustus Trijn87, 29 jaar, 1e kindje Datumloos Molensteen, 32 jaar, 2de kindje 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen ♥ Afspraken december ♥ 21 december: Hylo - eerste echo 21 december: Hapje35 - 1ste echo 22 december: Jillzz - intake verloskundige 22 december: Azucena - intake gynaecoloog en echo 22 december: Aynil - intake VK en echo 23 december: Cins - echo vk 23 december: Summershine - 8 weken echo 23 december: Sam28 - intake en echo 23 december: Yellie88 - intake en 8 weken echo 23 december: Karlijn - eerste echo 24 december: Karlijn - intake VK 24 december: Molensteen - intake en echo vk 24 december: Tulpenbol - 8 weken echo 24 december: Molensteen - afspraak vk 24 december: IJsbeer - eerste echo 28 december: Burns - medische echo zkh ivm mmm traject 28 december: Jalou - intake verloskundige en vroege echo 28 december: Hapje35 - vervolgafpraak verloskundige 28 december: Tranquila - intake verloskundige en echo 29 december: Noah2013 - echo 29 december: Kaatjee - intake en echo ♥ Afspraken januari ♥ 5 januari: Burns - echo en intake verloskundige 11 januari: Chromie - 2de echo 13 januari: Artife - intake en termijnecho Sterretjes MamavanLJN Illiegoesbam Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Zo, klaar. Heb ook maar even wat kleur toegevoegd Heb bij de dames die al het hartje hebben zien kloppen een hartje achter de naam gezet. Deze twee wist ik zeker, zijn er al meer? Ik heb niet alles teruggelezen... Er zijn volgens mij een aantal echo's geweest. Hoe is het gegaan??? Ben erg benieuwd.
Kaatjee, volgens mij is er niks aan de hand zolang je geen bloed verliest. Voor zover ik overal lees zijn buikkrampen en steekjes heel normaal in deze weken.
Hoi dames, Ik heb niet echt actief mee geschreven tot nu toe omdat er gewoon weinig te melden valt zo op het begin. Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste echo gehad en ons kruimeltje is 5 mm groot en het hartje klopte! 26 december mogen we weer even spieken. Verder voel ik mij volop zwanger en precies het zelfde als bij mijn dochtertje. Ik kan niet eten. En als ik eet dan voel ik mij zo opgeblazen en slecht. En ook nog is flinke diarree. Bij mijn dochter ben ik 12 kg afgevallen en ik zit nu op -2 kg. Ik doe erg mijn best maar het eten gaat echt niet. Hoe is het met jullie? Ook net zo zwanger als ik
❤️Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016❤️[/COLOR] 31 Juli Karlijn, 26 jaar, 1e kindje Artife, 25 jaar, 2e kindje 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5de kindje Babs1990, 25 jaar, 1ste kindje ♥ Tebby, 27 jaar, 1ste kindje Tranquila, 25 jaar, 1ste kindje 2 augustus Yellie88, 27, 1ste kindje Mamalara, 29 jaar, 2de kindje Betula, 35 jaar, 2de kindje 3 augustus Hapje35, 35 jaar, 1ste kindje Kaatjee, 26 jaar, 1ste kindje Tulpenbol, 27 jaar, 2de kindje Nikki23, 33 jaar, 3e (en 4e?) kindje Osmosis, 39 jaar, 2de kindje ♥ 4 augustus Jaydee, 26 jaar , 2de kindje Burns, 29 jaar, 1ste kindje 5 augustus Mamavandrie, 27 jaar, 4de kindje Hylo, 27 jaar, 3de kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Dmj, 27 jaar, 3e kindje Aynil, 29 jaar, 3e kindje 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3de kindje Jillzz, 26 jaar, 2e kindje 7 augustus Summershine, 26 jaar, 2de kindje Noah2013, 29 jaar,3de kindje 8 augustus Azucena, 22 jaar, 2de kindje Chantal6790, 25 jaar, 3de kindje SJAZS, 23 jaar, 2de kindje ♥ 9 augustus Chromie, 29 jaar, 1ste kindje Spathiphyllum, 32 jaar, 2de kindje 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus IJsbeer, 38 jaar, 2de kindje 14 augustus 15 augustus Trijn87, 29 jaar, 1e kindje Datumloos Molensteen, 32 jaar, 2de kindje 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen ♥ Afspraken december ♥ 21 december: Hylo - eerste echo 21 december: Hapje35 - 1ste echo 22 december: Jillzz - intake verloskundige 22 december: Azucena - intake gynaecoloog en echo 22 december: Aynil - intake VK en echo 23 december: Cins - echo vk 23 december: Summershine - 8 weken echo 23 december: Sam28 - intake en echo 23 december: Yellie88 - intake en 8 weken echo 23 december: Karlijn - eerste echo 24 december: Karlijn - intake VK 24 december: Molensteen - intake en echo vk 24 december: Tulpenbol - 8 weken echo 24 december: Molensteen - afspraak vk 24 december: IJsbeer - eerste echo 26 december: SJAZS - Tweede echo 28 december: Burns - medische echo zkh ivm mmm traject 28 december: Jalou - intake verloskundige en vroege echo 28 december: Hapje35 - vervolgafpraak verloskundige 28 december: Tranquila - intake verloskundige en echo 29 december: Noah2013 - echo 29 december: Kaatjee - intake en echo ♥ Afspraken januari ♥ 5 januari: Burns - echo en intake verloskundige 11 januari: Chromie - 2de echo 13 januari: Artife - intake en termijnecho Sterretjes MamavanLJN Illiegoesbam Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Ik kan gelukkig melden dat we een goede echo hebben gehad vanmorgen. De termijn klopte precies en er is 1 embryo blijven zitten. We mochten een mooi hartje zien kloppen. Helemaal blij en nu is de eerste spanning eraf. 12 januari mogen we weer heen voor een echo, dan 11 weken zwanger. En dan kunnen we daarna onze jongens op de hoogte brengen...we kunnen haast niet wachten haha. En daarna mag gewoon iedereen het weten. Wauw, wat zijn we ontzettend blij en dankbaar.