1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Dat is toevallig! 28 december, kan niet wachten letterlijk de dagen aan het aftellen dit gevoel heb ik lang niet meer gehad haha. Waar is jou volgende echo?

Azucena wat gaaf bedacht!! Erg leuk.

2. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    #682 Tranquila, 20 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2015
    6.3 weken

Wanneer en hoe hebben jullie het trouwens bekend gemaakt?

3. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de 23e de volgende. Dan kan ik het met kerst bekend maken. De dagen gaan zo langzaam voorbij!!

4. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Wij willen het ook 2de kerstdag vertellen aan de oma opa tantes nichtjes neefjes van mijn man. Maar ik durf niet ik denk telkens wat nou als 28ste geen fijne afspraak is. Ik word gek van de onzekerheid. Mijn symptomen vallen ook heel erg mee.

Onze ouders en broertjes weten het al wel. Die hebben we ingepakte stokjes gegeven met i love opa, oma, oom etc.

5. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Ik snap je gedachte wel. Ik voel ook bijna niks. Nog af en toe steken en mijn borsten lijken tientonners. Verder merk ik niet zoveel. Daarom bewust gevraagd of ik voor de kerst nog een x mocht komen.

6. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Fijn dat je wat binnenkrijgt en houdt Teddy.

Spannend/leuk he de echo's? Ik heb 'm woensdag en ben zo benieuwd. Ik ben een stuk rustiger deze zwangerschap, maar zal wel erg blij zijn als ik een kloppend hartje zien en de baby op de goede plek zit :).

7. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff nou ik ben echt op van de zenuwen. Morgen eerste echo en ik heb de dagen afgeteld, maar nu zie ik er toch ook wel tegen op. Ik vind het echt niet leuk zo'n prille zwangerschap. Ik blijf maar twijfelen en manlief is misschien nog wel meer gestresst dan ik ben.

We hebben nu ook maar besloten om nog niets te vertellen voorlopig. Misschien onze ouders met nieuwjaar. Met kerst was leuk geweest maar het is dan echt nog wat te pril. Zeker omdat er dan ook kleine neefjes en nichtjes bijzijn en voor hen is het natuurlijk erg lastig te snappen als het dan nog mis gaat. Dus ik ben maar gewoon de Bob.

8. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij mogen dinsdag weer een echo maken. De intake bij de gynaecoloog. Die ik inmiddels al 10 keer heb gezien ofzo

9. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb precies hetzelfde. Van het weekend ook echt gedacht dat het vast niet goed zal zitten dus morgen laat ik een echo maken. En met oud en nieuw gaan we het denk ik wel tegen onze ouders, broers en zussen vertellen, maar de rest wacht maar tot ik een echo bij de verloskundige heb gehad in januari.

10. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Jillzz heb je gewoon zelfstandig een afspraak ergens gemaakt? Ik ga ook morgen bellen naar een in de buurt die pretechos doet maar ook 2D. Ik hoop dat er plek is.

11. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik kan het hier niet bijhouden! Nu bijna 8 weken en ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen :) Helaas pas in januari een echo, maar we gaan het met kerst wel alvast vertellen, want ik kan niet weeeer zeggen dat ik me niet fit voel (doe ik al een paar weken).

12. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb een vriendin die echo's maakt voor d'r werk dus die heb ik gecharterd voor morgen;) vond het nog zo lang wachten tot de echo bij de verloskundige en ik wil nu gewoon weten of het goed zit of niet..

13. Trijn87

Trijn87 Actief lid

8 jun 2015
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nog niks verteld en willen dat ook pas doen na de eerste echo. Vind het nu nog te vroeg. Hebben er nu allebei nog wel plezier van dat zo weinig mensen het weten. Ik voel me gelukkig goed, en drink sowieso bijna geen alcohol dus hoef ook geen smoesjes te bedenken. Dat scheelt wel veel.

14. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Geweldig, z'n vriendin wil ook wel zou haar denk ik om de week bellen haha. Hou je ons op de hoogte? Succes!

Ik heb net ook maar een afspraak gemaakt voor donderdag terwijl ik de maandag erop intake en echo bij verloskundige heb. Maar dit voelt fijner mochten we het met kerst toch willen vertellen aan familie.

15. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zo veel gekletst zeg, kan ook niet bij houden.
    Ben blij afleiding te hebben van meer werken en dagjes uit want ben toch wel echt zenuw htig voor donderdag, 2 dagen werken nog.

Heb sinds vrijdag geen smaak meer in mijn mond. Ik proef het wel maar na het dooslikken is de smaak van wat ik eet volledig weg. Kan drinken wat ik wil maar na enkele seconden heb ik geen smaak meer.

Ook zijn mijn darmen goed bezig ze rammelen en ene keer heb ik goed en andere keer slechte stoelgang... Ben ook erg moe maar ja werk ook meer...

16. summershine

25 nov 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes voor de dames die vandaag een echo hebben! Ik heb woensdag de eerste echo..ik tel de dagen af!

17. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me sinds gisteren heel erg onzeker.
    Heb er vannacht ook echt slecht van geslapen.
    Heb geen buikpijn ofzo geen bloedverlies en alleen wat rugpijn maar ik denk dat het van het liggen is

18. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb een prachtige kleine frummel gezien, met kloppend hartje en iets wat beentjes leken. Een soort kikkertje dus:D ik ben vandaag in feeststemming:)

19. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Wij hebben vanmiddag een heel mooi frummeltje met een prachtig kloppend hartje gezien. Helemaal blij nu!

20. Trijn87

Trijn87 Actief lid

8 jun 2015
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!!!

Ik heb sinds het weekend heel weinig eetlust en af en toe misselijk terwijl ik eerst juist veel trek had. Ben vandaag ook heel erg moe. Echt even ploeteren om de werkdag om te krijgen...

Deel Deze Pagina