1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Fijn dat de meiden die vandaag een echo hadden en kloppend hartje hebben gezien! Super!

2. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Tebby erg bekend die onzekerheid heb er ook slapeloze nachten van.

Hapje35 en Jillz wat fijn gefeliciteerd!!

Ik ben heel erg onzeker kan nergens anders aan denken. Heb bijna geen symptomen. Ik knijp ook om de haverklap in m'n borsten om te kijken of ze nog pijn doen. Misselijkheid is ook weg..
    Hoe zit het bij jullie met de symptomen?

3. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    @symptomen,
    Ik word er ook maar onzeker van. Heb alleen last van mijn borsten. Vooral in de nacht. Ze voelen echt mega met omdraaien😜. Verder kan ik de hele dag slapen. Maar dat waren de klachten dan ook echt. Heb al een paar dagen geen last van buik en rugpijn. Nog 2nachtjes en dan hebben we weer een echo!

4. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    @tranquila, vorige week had ik ook opeens dat de misselijkheid weg was. Van continue misselijk tot bijna niks meer. Dacht dus ook echt dat het niet goed zou zitten. Maarrrr zoals vandaag dus bewezen zeggen je klachten echt niks over of het wel of niet goed zit. Maar ik snap je onzekerheid hoor, wanneer mag jij voor echo?

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Nog 25 uurtjes en dan hebben wij de echo! Hopelijk net zo'n mooi nieuws als de echo's van vandaag :)!

Qua kwaaltjes begint het bij mij juist meer te worden. Heel moe, pijn aan mijn borsten, om de haverklap plassen, last van mijn darmen en het vervelendste vind ik het continu misselijk zijn. Als ik wat heb gegeten trekt het even weg, maar 90% van de dag is het aanwezig. Gelukkig niet met spugen. Word alleen wel heel naar van dat gevoel :).

Bij mijn zoontje had ik vrijwel geen klachten. Dus ik zou je niet druk maken, maar gewoon genieten dat je je zo goed voelt :)!

6. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Fijn om te lezen dat er weer kloppende hartjes zijn gezien vandaag! Ik moet nog even een weekje wachten.
    Van het weekend waren we bij vrienden op visite, ze vertelde zwanger te zijn. Al bijna 15 weken en binnen 2 maanden waren ze zwanger. Ze vonden het behoorlijk lastig om het ons te vertellen gezien wij al 2 jaar bezig waren en in de mmm zaten. Wij hebben het uiteindelijk ook maar aan hen verteld. Ze waren zo blij voor ons (en wij natuurlijk voor hen)!

7. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben vandaag ook een mooi kloppend hartje gezien! Wat een opluchting, al blijft het natuurlijk spannend. Nu maar hopen dat mini lekker doorgroeit :)

8. Kaatjee

Kaatjee Actief lid

25 nov 2015
    108
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn voor de dames die vandaag een kloppend hartje hebben gezien! Zelf ben ik volgende week dinsdag aan de beurt. Kan haast niet meer wachten.

Ondanks dat we met kerst nog geen echo hebben gehad, gaan we het dan wel vertellen aan onze ouders en broers. Hoop zo op leuke reacties!

Ik begin steeds meer last te krijgen van zwangerschapskwaaltjes. Sinds 2 weken ben ik de hele dag door misselijk en regelmatig moet ik spugen. Vind het echt vervelend, want durf haast niet van huis weg. Begin van de avond toen ik boodschappen ging doen, werd ik niet lekker in de supermarkt. Gelukkig heb ik het binnen kunnen houden haha ;).

9. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Fijn! Goed nieuws mooie kloppende hartjes 😊wij moeten nog even wachten helaas tot 4 jan wat duurt dat toch lang!

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Hoi dames

Ik laat ook even wat weer horen hihi superdruk op de taxi morgen me laatste proef dag en dan magvik allren rijden !
    Gisteren even bij een vriendin geweest .. schrok beetje van haar reactie zonder dat ze het wist kon ze mij vertellen dat ik zwanger ben had echt even van huh (niemand qua vrienden weet dat ik zw ben alleen mijn ouders) ze had het ook steeds over pink panther (dat ze denkt dat het een meisje word) zal me benieuwen of ze gelijk krijgt hihi

11. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Wat werken jullie reacties geruststellend, bedankt!! Misschien moet ik maar van geluk spreken dat ik niet meer zo misselijk ben..

Dames die vandaag een echo hebben succes!

Dmj gek hé, bepaalde mensen voelen dat aan. Ik heb dat ook altijd met bekenden. Ik heb een nichtje die me steeds appt, gisteren appte ze me weer dat ze had gedroomd dat ik zwanger was en dat het een meisje werd. Zij weet niks en kan ook van niks weten. Wou niet liegen en wou ook niks zeggen dus heb gezegd als het zo ver is dat ik het haar wel zou vertellen..
    Een ander nichtje appte me ook hee tranquilaa wordt het niet tijd voor een baby, z'n mooi halfbloedje(man en ik hebben niet dezelfde afkomst) ook weer dezelfde antwoord gegeven.

12. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons wondertje

Bijgevoegde bestanden:

13. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow tebby dat wordt al wat! Fijn hoor!

14. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn een paar dagen naar voren gezet.

15. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net alvast de doos met positiekleding van zolder gehaald. Mijn buik is nu ontzettend opgeblazen, ik kan sommige van mijn normale broeken nauwelijks nog aan. Vorige zwangerschap liep ik ook al met 10 weken al in zwangerschapsbroeken, zal nu wel weer zo zijn als dit zo doorgaat. Straks maar eens die doos induiken en kijken wat er allemaal in zit en vast wat dingen wassen. Ik ben nu wel blij dat ik me tijdens mijn vorige zwangerschap niet heb ingehouden met kleding kopen :).

16. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tebby, naar voren is fijn toch? Heb je een aantal dagen kado! Hoe ver denken ze dat je nu bent?

17. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Wat een mooie echo!! Hoe ver ben je nu? Is je uitgerekend datum daarmee ook veranderd?

18. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    8.5 weken.
    De uitgerekende datum kijken ze volgende week na.
    Mogelijk ook 3 dagen extra.

Ik heb al zwangerschapsbroeken aan. Gewone doen al pijn.

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Een mooie echo met een mooi kloppend hartje! Zelfs al even mogen luisteren. Zo gaaf. Een fijne gyn getroffen, dus meteen weer een afspraak bij hem gemaakt. Over 3 weken mogen we weer voor een echo komen. Spannend!

Bijgevoegde bestanden:

20. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    En het resultaat van de shoot :D! Hij had het zo goed gedaan, zo'n ontzettend gave foto's geworden.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina