Geniet van je gehaktballen Tebby, ik moet er niet aan denken haha! Maar jij kan wel wat extra's gebruiken denk ik na de afgelopen weken!
Hier begin ik een lichte verslaving aan kip-curry te krijgen (moest ik vroeger nooit hebben) En chocolade
Je lichaam vraagt wat je nodig hebt. Ik moet ineens niets hebben van koekjes en zoetigheid op brood. Daarvoor in de plaats eet ik veel citroenkwark en drinkyoghurt. En crackertjes met kaas, mmmm.
Wat grappig al die gekke eetgewoonten ineens. Ik heb daar nog niet echt last van geloof ik. Komen jullie ook al aan? Ik ben al een paar kilo aangekomen, omdat ik de eerste weken echt heel veel honger had...oeps. De afgelopen dagen voel ik me niet heel geweldig. Continu weeïg en vaker misselijk gevoel en gisteren hele dag hoofdpijn gehad. Ik heb ook maar vast een afspraak gemaakt bij de vk. 12 januari hebben we nog een echo in het ziekenhuis en dan 26 januari intake + echo bij de vk. Ik kijk zo uit naar 12 januari. Even die bevestiging op beeld zien dat ons kleine ukje goed groeit.
Bij mij is er al 1 kilo bij, al vermoed ik dat kerstavond en kerstdag daar ook voor iets tussen zitten
Nog geen gram aangekomen, volgens vk ben ik feitelijk 0,5 kilo afgevallen. Zoveel zou frummeltje inclusief vruchtwater nu wegen. Daar ben ik dus heel blij mee
Ik was rond de 5 kilo aangekomen door de hormoonkuren, nu in 1,5 week tijd 2 kilo afgevallen. Gelukkig kan ik dit missen maar ik heb gewoon totaal geen eetlust...hopelijk veranderd dit wel anders blijf ik afvallen ipv aan te komen....
Ik heb vooral trek in kaas terwijl ik nooit kaas eet. Misschien een kilo aangekomen maar sint, kerst en alle etentjes geef ik daarvan de schuld. Vanavond gaan we het aan mijn ouders vertellen. Heb er wel echt behoefte aan om het te delen. Met oud en nieuw zijn schoonouders aan de beurt.
Hier ook een kilotje aangekomen.. Ik probeer et in de hand te houden.. Ben afgelopen jaar net 24 kg kwijtgeraakt k was van 78 naar 54 kg gegaan momenteel weeg ik 55, maar ik probeer deze zwangerschap mijn eet patroon een beetje in de gaten te houden
Hier continue zin in zoetigheid! Normaal verafschuw ik snoep ed .... heb zin in morgen dan mogen we onze ukkie weer zien hopelijk kunnen ze dan ook al een termijnbepaling doen!
Hallo dames, Vandaag hebben wij dan eindelijk ook ons kindje voor het eerst gezien! Alles zag er goed uit en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Wat een geruststelling! Waarschijnlijk ben ik niet 3 augustus uitgerekend maar 5 augustus. Woensdag 13 januari termijnecho dus dan weet ik meer.
♥ Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016 ♥ 31 juli Karlijn, 26 jaar, 1e kindje ♥ Artife, 25 jaar, 2e kindje 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5de kindje ♥ Babs1990, 25 jaar, 1ste kindje ♥ Tebby, 27 jaar, 1ste kindje ♥ Tranquila, 25 jaar, 1ste kindje 2 augustus Yellie88, 27, 1ste kindje ♥ Mamalara, 29 jaar, 2de kindje Betula, 35 jaar, 2de kindje Burns, 29 jaar, 1ste kindje ♥ CVG, 25 jaar, 2de kindje 3 augustus Artemesia, 26 jaar, 2de kindje ♥ Hapje35, 35 jaar, 1ste kindje ♥ Kaatjee, 26 jaar, 1ste kindje ♥ Tulpenbol, 27 jaar, 2de kindje ♥ Nikki23, 33 jaar, 3e kindje ♥ Osmosis, 39 jaar, 2de kindje ♥ 4 augustus Amber05, 37 jaar, 3de kindje ♥ Summershine, 26 jaar, 2de kindje ♥ 5 augustus Mamavandrie, 27 jaar, 4de kindje Hylo, 27 jaar, 3de kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Aynil, 29 jaar, 3e kindje ♥ Tessy1986, 29 jaar, 1e kindje 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3de kindje Jillzz, 26 jaar, 2e kindje ♥ 7 augustus Noah2013, 29 jaar,3de kindje 8 augustus Azucena, 22 jaar, 2de kindje ♥ Chantal6790, 25 jaar, 3de kindje SJAZS, 23 jaar, 2de kindje ♥ Dmj, 27 jaar, 3e kindje 9 augustus Chromie, 29 jaar, 1ste kindje Spathiphyllum, 32 jaar, 2de kindje 10 augustus Molensteen, 32 jaar, 2e kindje ♥ 11 augustus Suus123, 31 jaar, 1ste kindje ♥ 12 augustus 13 augustus IJsbeer, 38 jaar, 2de kindje ♥ 14 augustus 15 augustus Trijn87, 29 jaar, 1e kindje Datumloos Molensteen, 32 jaar, 2de kindje 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen ♥ Afspraken december ♥ 30 december: dmj - tweede echo 30 december: Tessy1986 - derde echo 30 december: Suus123 - tweede echo ♥ Afspraken januari ♥ 4 januari: Mamavandrie - eerste echo 4 januari: Aynil - intake verloskundige 5 januari: Amber05 - zh echo plus bloedprikken CT 5 januari: Burns - echo en intake verloskundige 6 januari: IJsbeer - termijnecho 7 januari: Sam28 - termijnecho 11 januari: Karlijn - 2de echo (termijn echo) 11 januari: Chromie - 2de echo 11 januari: Hapje35 - termijnecho 11 januari: yellie88 - termijnecho 11 januari: Jillzz - termijnecho 12 januari: Nikki23 - tweede echo 12 januari: Amber05 - termijnecho vk 12 januari: Aynil - termijnecho 13 januari: Artife - intake en termijnecho 13 januari: Kaatjee - termijnecho vk 14 januari: molensteen - tweede termijnecho 22 januari: Karlijn - Combinatie test 22 januari: chantal690 -1ste echo 01 februari: chantal690 -2de afspraak verloskundige Sterretjes Jaydee MamavanLJN Illiegoesbam Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.[/QUOTE]
Hoi dames ben net terug uit zh alles goed en ons popje groeit goed super mooie echo! Kleine popje keek ons recht aan en mooi kloppend hartje !!!! Foto probeer ik straks ff te posten