1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Goedemorgen ladies! Ik wil jullie alvast gelukkig nieuwjaar wensen ! Op naar ons jaar dat we een nieuw leven mogen verwelkomen in ons leven!

2. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Goedemorgen dames .. Ik had gisteravond een klein beetje bruin bij het afvegen en vanmorgen een klein beetje roze rood.. Ik ben nu gelijk weer mega onzeker.. Ook gezien mijn geschiedenis.. Ik heb eens een mk gehad met 6 weken en de vorige zwangerschap heb ik constant bloedverlies gehad vanwege drie vruchtzakjes waarvan er 1 is uitgegroeid tot een prachtige jongen. Ik heb nog geen echo gehad.. Maar heb net de vk maar gebeld ik ben zo onzeker en wil graag weten waar ik aan toe ben als ze vanmiddag een gaatje had zou ze me nog bellen... Ik hoop het zo ..

3. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    He wat vervelend mamavandrie, hoop dat ze een plekje voor je hebben. Hier is de musselijkheid af en aan. Soms erg, soms een beetje en soms ook niet. Maar niet overgeven gelukkig dus het is best te doen. Merk dat savonds het ergste is, was vorige zwangerschap ook zo, en ben dan geneigd om de misselijkheid weg te gaan eten. Wat overigens niet helpt en ben er al achter dat ik me de volgende ochtend beter voel als ik niks eet savonds. Zo blijf je lekker bezig met uitproberen:)
    ik wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen! Ik ben van plan me vandaag gewoon lekker misselijk te eten aan zelfgebakken oliebollen..

4. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Ik heb geen last van overgeven, enkel 's avonds redelijk veel zuur dat tot aan het strottenhoofd zit :) lekker lastig als je in je bed gaat liggen en het oproeit :)

Vandaag een nieuw kwaaltje, het lijkt wel alsof ik elk moment kan flauwvallen, zo licht en draaierig in mijn hoofd... Als ik naar beneden kijk begint alles echt te tollen, brengt wel wat angst mee om te vallen, hopelijk komt het niet zover :)

Mamavandrie, ik hoop dat je snel een zekerheid krijgt dat alles goed is met je beebje!

5. Kaatjee

Kaatjee Actief lid

25 nov 2015
    108
    22
    18
    NULL
    NULL
    Mamavandrie, ik hoop voor je dat er vanmiddag een plekje voor je vrijkomt zodat je gerustgesteld het nieuwe jaar in kan gaan!

Hier ook vooral 's avonds erg misselijk en regelmatig spugen. Verder erg moe. Ik kan de hele dag wel slapen.

Iedereen een fijne jaarwisseling en veel geluk en gezondheid in 2016!

6. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaVan drie. Hopelijk kan je terecht!!

Wij zijn weer opgenomen ivm uitdroging. Net hebben ze de diagnose hg gesteld. We vieren oud en nieuw dus hier op de kraan afdeling

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Ooh balen tebby sterkte!

8. karlijn

karlijn Niet meer actief

Mamavandrie, ik begrijp je onrust heel goed. Ik heb bij 7.5 ook bruinverlies gehad en met 8.3 had ik de echo. (Duurde een eeeeuwigheid die dagen) Bij mij werd mijn paniek zo erg dat ik op zaterdag nog bij de huisartenpost gezeten heb in de hoop dat ik een echo kon krijgen. Niet dus.
    Ik hoop voor je dat je vandaag nog terecht kan en een mooi kloppend hartje ziet.

9. summershine

25 nov 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tebby sterkte! Weet helaas hoe je je voelt..gelukkig hoef ik niet opgenomen te worden en gaat het met de extra medicatie redelijk.
    Sterkte mamavandrie hopelijk is alles goed!

10. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Tebby, balen dat je weer in het zkh ligt....sterkte maar weer!

Mamavandrie, ik hoop dat alles goed met je gaat!

11. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Als het goed is wordt 2016 voor ons allemaal een top jaar met de komst van onze wondertjes! 2 jaar geleden besloten wij voor deze stap te gaan nadat we heel wat roerige jaren achter de rug hadden gehad. Helaas duurde het wat langer dan verwacht en bleek het zelfs niet zo vanzelfsprekend te zijn voor ons. Daarom voel ik mij nu extra gezegend dat het ons alsnog gegund is!

Voor iedereen een goed uiteinde gewenst en een super 2016!

Bijgevoegde bestanden:

12. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Lieve dames.. Ik heb een echo gehad.. Maar het is niet goed .. De baby is gestopt met groeien toen ik ongeveer 8 weken zwanger was, morgen zou ik 9 weken zijn geweest. Het hartje klopte ook niet meer. Ik wacht nu tot mijn lichaam het zelf op gaat lossen en dat lijkt nu gelukkig wel te gebeuren... Ik wens jullie allemaal een fijne goede en gezonde zwangerschap, liefs

13. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Nee Mamavandrie, wat erg! Ik wil je veel sterkte wensen! *knuffel*

14. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Dankjewel 😊

15. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    #855 Tebby, 31 dec 2015
    Laatst bewerkt: 31 dec 2015
    Wat erg MamaVandrie!!
    Voor jouw valt de jaarwisseling ook tegen is

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Mamavandrie sterkte jeetje wat een vervelend nieuws

17. karlijn

karlijn Niet meer actief

He wat klote zeg Mamavandrie, verdrietig nieuws :(
    Ik hoop voor je dat het doorzet en je de ellende gauw achter de rug hebt.
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
    Dikke kus xxx

18. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Wat vreselijk Mamavandrie. Heel veel sterkte de komende tijd.

19. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar!

Bijgevoegde bestanden:

20. mamavandrie

mamavandrie Actief lid