Sterkte mamavandrie en chromie.... Dit is niet makkelijk. .. dikke knuffel DMJ: brutale vraag hoor maar woon ook in het noorden van de provincie? Herken de naam op je echo namelijk hihi. . Doe er verder niets mee hoor. . Maar viel me op! Mooie foto!
Ach Chromie, wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte...] Burns inderdaad, doen wat goed voelt w.b.t. voeding en gezond verstand gebruiken
Al me engerie verzameld om naar de baby winkel te gaan. Om daar helemaal verliefd te worden op een kinderwagen. Twijfelde of ik hem zou bestellen maar de aanbieding is zo mooi!
Bedankt meiden! Ik ga het forum nu een tijdje niet meer bezoeken, hopelijk hebben jullie allemaal een mooie zwangerschap en een prachtig beebje! X
Mooie wagen! Wij hebben er al 1 gereserveerd ook omdat de prijs mooi was. Ook een aparte kleur, wordt voor de bestelling 'bruin' genoemd maar het lijkt olijfgroenig/bruinig.
Wat een rot nieuws Chromie! Heel veel sterkte! Wat zijn jullie lekker op tijd met de kinderwagens 😁. Ik (niet wij ) wil graag de Joolz. Binnenkort een keer gaan kijken in de winkel of hij ook echt zo fijn is als ik denk. Mijn grootste must is dat hij wendbaar is, zodat ik en de wagen en zoontjes rolstoel kan duwen. Ben al wel een beetje de aanbiedingen in de gaten aan het houden. Vraag me vooral af of je een cadeaubon oid krijgt als je de cadeaus niet hoeft. Krijgt er vaak een luiertas en voetenzak bij, die hebben we beide nog liggen. Samen toch 240, kun je heel wat leuks voor uitzoeken.
Ik heb vanmiddag de intake bij de verloskundige gehad. Was erg leuk. Heb 16 feb. de tweede afspraak. Wordt het wel echt van allemaal...
Mooie wagens hoor. Beetje vroeg wel haha. Ik heb een tweedehands Mountain Buggy Urban Jungle. maar dan in het lichtblauw. Ik hoop dat mijn zoontje tegen die tijd op een meerijdplankje kan, anders moet ik een dubbele wagen gaan zoeken.
DMJ ik woon bij 1 redelijk dicht in de buurt maar loop bij de andere hihi. .. ik woon bijna helemaal in het noorden 😉 Jeetje wat zijn jullie vroeg met kinderwagens! Ik heb al wel een idee welke ik wil en vooral welke ik niet wil... vrienden van ons hebben een mutsy maar daar hebben ze veel problemen met de banden etc mee. .. is volgens mij de evo dus niet de igo 😃
Ik heb de wagen nog niet besteld hoor. Ik heb hem alleen gereserveerd omdat hij afgeprijsd is. Als ik tegen de tijd ga bestellen en ik wil toch wat anders, kan ik dat gewoon nog doen.
Wij hebben de mutsy evo suus123, met de banden nooit problemen gehad. Vond het een fijne wagen en kunnen hem nu zo weer gebruiken.. Stiekem wel een beetje jammer dat we alle spullennog hebben uitzoeken en shoppen is zo leuk..