Jemig wat heftig..wel fijn dat je gelijk mocht komen voor een check. Hopelijk voel je je morgen beter. Wij zijn naar de kraam markt geweest en vonden het kraam hotel wel heel erg bij ons passen
Jeetje Tranquila, dat is schrikken. Hopelijk bloeduitslag ook goed! Pppfffff ik hoop dat ik me na 12 weken beter ga voelen, zoveel moe en zo vaak beroerd, misselijk, hoofdpijn, duizelig. Goed eten is dan ook wel iets om goed op te letten. Het wisselt wel erg. Tussen 10:00-15:00 voel ik me meestal wel redelijk. Ik weet dat het erger kan, maar niet fijn...
Bedankt lieve dames! Vanochtend geschrokken beetje bloed ontdekt maar was geen reden tot paniek volgens de vk omdat het hartje gisteren klopte. Ben wel vanochtend de auto ingestapt maar denk dat rijden als het regent of rijden in de auto waarmee het is gebeurd wel eng blijft. Weten jullie of vaak een echo slecht is? Ik zou graag een pretecho nu willen(wel gewoon 2d) zodat ik misschien toch meer gerustgesteld ben. Ijsbeer ik heb gemerkt dat ik misselijk en duizelig wordt als ik te lang niets heb gegeten.. Misschien helpt het om tussendoortjes te nemen. Wat zijn de voordelen van een kraamhotel Tebby is het heel anders dan in het ziekenhuis? Ik begrijp er echt niks van.. Krijg je thuis nog kraamzorg als je in het kraamhotel bent bevallen?
Tranquila ff antwoord op of echos schadelijk zijn Nee heb zelf ook nagevraagt maar dat heeft geen effect oid op het kindje Echo: nigmaals vandaag termijnecho gehad en blijf nu op 5 aug staan popje was super bewegelijk en was vrolijk aan het zwaaien naar papa en mama Beb zi benieuwd io het een prinsje of prinsesje is!!!
Bedankt voor je antwoord dmj! Wat fijn een goede echo. Spannend he!! Kan ook niet wachten. Gaan jullie wel kijken wat het wordt? En ga je een pretecho doen of wachten tot de 20 weken echo? Zijn er überhaupt dames die het niet willen weten? Wij willen het super graag weten, zou het wel een verrassing willen laten voor de rest maar dat lukt ons nooit mijn man had zijn vrienden al verteld dat ik zwanger ben voor dat ik het mijn vriendinnen kon vertellen.
Geen dank Ik krijg waarschijnlijk voor me verjaardag van me ouders een pretecho bij onze tweede wisten we met 14 week al dat het een knul zou worden Ik hoop stiekem na twee knullen dat we een meisje krijgen ... maar ja zolang het maar gezond is dat is het belangrijkst wij vertellen het wel wat het word want mochten we het nu stil houden dan hebben de meesten gelijk dat het een meisje word hahaha
Wij willen het wetem, mijn partner meer ivm praktische dingen. Wij wachten de 20 wkn echo af. Of ik moet eerder echo nog krijgen en ze kunnen dan zien... Hier vanmiddag echo Weet het echt ff ni Mijn buik is niet meer zo strak als voorheen, maar ja ben ook ziek(geweest) Maar maak me ook zorgen mbt die foute puffer. Ik ga vanmiddag alle bijsluiters meenemen en dan moet ze maar alles noteren
Ik mag niet thuis bevallen want als rr wat gebeurd dan kan de ambulance dienst mij niet naar beneden halen. Weeg meer als 90 kilo. Het kraam hotel voelde heel warm aan en is ook in het ziekenhuis hier. Je kan kiezen ik blijf 2 nachtjes en daarna krijg je de rest van de kraamzorg nog gewoon thuis. Voordeel als het toch medische wordt kan je snel naar de kraam afdeling enzo.
Welke puffer gebruik je? Ik heb er standaard 2 en de apotheek zei 1 is nieuw en niet veilig maar bij navraag bij longarts enzo was het wel veilig
Wij hebben geen kraamhotel maar wel allemaal prive suites, je bevalt daar, krijgt alles daar qua behandelingen muv ks en daarna toveren ze je kamer om tot suite
Hier beval je op de verloskamers en gaat daarna of naar de kraam afdeling of naar huis. Of voor optie 3 je kiest voor kraamhotel
Tebby Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht als jou Ook ik moet in het zh bevallen geplande ks we weten inmiddels ook dat we in juli voor de derde keer papa en mama zullen gaan worden en omdat ze mij nietbin de weeën wil hebben word de kleine twee weken eerder gehaald ivm kans op inscheuren van me twee vorige ks Hier bij het ozg hebben ze speciale kraamsuites waar de man ten alle tijde mag blijven .. eigen tv etc vorige bevalling daar ook gelegen positieve ervaring daarmee
Wij hebben dinsdag ook weer een mooie echo gehad . 3 Dagen terug gezet (wat eigenlijk niet rijmt met de positieve ovulatietest en de keren dat het gezellig is geweest ). Dus ik zal de lijst zo eens aanpassen. Over 2,5 week de nekplooimeting, dag later een afspraak bij de klinisch verloskundige (de gyn wilde dat ik haar eenmaal zag, omdat die meer tijd hebben uitgebreid informatie te geven). De week daarna de geslachtsbepaling en vanaf de 2 weken daarna om de week naar de gyneacoloog. We zien de kleine dus elke week à 2 weken wel een keertje . Ik wilde eigenlijk geen nekplooimeting, maar vl neemt liever het zekere voor het onzekere, omdat we al een zorgenkindje hebben. Twee kindjes met problemen gaan we niet bewust voor kiezen. Dat is voor niemand eerlijk. 'Mijn' ziekenhuis heeft ook kraamsuites. Vorige keer op de OHC gelegen, tegenover de suites. Ben benieuwd waar ik deze keer terecht kom . Ik was in ieder geval heel dankbaar dat het privé kamers zijn. 8 Weken op zaal had ik niet in goede psychische gezondheid doorstaan . In ieder geval niet thuis, want dat mag niet meer. Ik heb wel een vraagje aan degenen die al eerder een keizersnee hebben gehad. Is jullie litteken ook al gevoeliger aan het worden? Af en toe heb ik er echt pijnsteken aan. De gyn heeft trouwens het advies gegeven rustig aan te doen en te stoppen met werken. Ik werk nog een paar weken minder (4 uur per werkdag) en dan stop ik helemaal. Jammer dat het nu al moet, maar hopelijk blijft de gevoelige buik zo een beetje onder controle. Qua afspraken op de lijst dan alleen de nekplooimeting, geslachtsbepaling en 20 weken echo doen? De afspraken met de gyn zal ik achterwege laten, anders zijn het er zoveel. Hoe gaat het nu met je Tranquila? Wat een schrik zeg! Veel echo's kan trouwens geen kwaad. Ik 'moet' sowieso elke 2 weken een echo en dat zullen er vast nog wel meer worden. Dus als ik de zwangerschap voldraag, zal ik op zo'n 20-25 echo's uitkomen totaal samen met de andere geplande echo's.
♥ Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016♥ 30 juli Tranquila, 25 jaar, 1e kindje ♥ 31 juli Artife, 25 jaar, 2e kindje 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5e kindje ♥ Babs1990, 25 jaar, 1e kindje ♥ Tebby, 27 jaar, 1e kindje ♥ Yellie88, 27 jaar, 1e kindje ♥ 2 augustus Mamalara, 29 jaar, 2e kindje CVG, 25 jaar, 2e kindje 3 augustus Karlijn, 26 jaar, 1e kindje ♥ Artemesia, 26 jaar, 2e kindje ♥ Hapje35, 35 jaar, 1e kindje ♥ Osmosis, 39 jaar, 2e kindje ♥ Burns, 29 jaar, 1e kindje ♥ Jillzz, 26 jaar, 2e kindje ♥ 4 augustus Summershine, 26 jaar, 2e kindje ♥ Nikki23, 33 jaar, 3e kindje ♥ 5 augustus Hylo, 27 jaar, 3e kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Aynil, 29 jaar, 3e kindje ♥ Tessy1986, 29 jaar, 1e kindje ♥ Tulpenbol, 27 jaar, 2e kindje ♥ 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3e kindje Kaatjee, 26 jaar, 1e kindje ♥ 7 augustus Noah2013, 29 jaar, 3e kindje Multiculti88, 28 jaar, 1e kindje ♥ 8 augustus Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje SJAZS, 23 jaar, 2e kindje ♥ Dmj, 27 jaar, 3e kindje ♥ Suus123, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9 augustus Spathiphyllum, 32 jaar, 2e kindje ♥ 10 augustus Molensteen, 32 jaar, 2e kindje ♥ 11 augustus Azucena, 22 jaar, 2e kindje ♥ 12 augustus IJsbeer, 38 jaar, 2e kindje ♥ 13 augustus 14 augustus 15 augustus Trijn87, 29 jaar, 1e kindje Datumloos 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen ♥ Afspraken♥ 14 januari: Molensteen - 2e termijnecho 14 januari: Dmj - 3e echo 14 januari: Suus123 - 3e echo (termijnecho?) 15 januari: Suus123 - intake VK 18 januari: Trijn87- 1e echo 22 januari: Karlijn - Combinatie test 22 januari: Chantal690 -1e echo 26 januari: Burns - Combinatietest 26 januari: Nikki23 - Intake en echo 1 februari: Chantal690 -2e afspraak VK 1 februari: azucena -nekplooimeting 5 februari: Tranquila - Geslachtsbepaling 13 februari: Burns -Geslachtsbepaling 15 februari: azucena - Geslachtsbepaling 22 maart: azucena - 20 weken echo * Sterretjes * Jaydee MamavanLJN Illiegoesbam Mamavandrie Amber05 Betula Chromie Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Ja hier zijn de littekens super gevoelig en heb het na gevraagt bij de vk en die zei al dat kan soms de hele zwschap zo blijven
Heb geloof ik een beetje een woordenwisseling met de thuiszorg. Die vinden dat we echt aan de babykamer moeten gaan beginnen. Wel wij nog willen wachten tot de 20 weken. Eerst moet ik nog verhuisd worden en moet ons huis afgemaakt worden.
Daar heeft thuiszorg toch niks mee te maken? Zou gewoon duidelijk zijn dat dat niet hun zaken zijn en er ook geen details over geven. Ze zijn er jou te ondersteunen in je huishouden. Niet om zich te bemoeien met andere zaken.
Niet alleen in het huishouden hoor. Ze helpen nu ook met douche en aankleden en boodschappen doen. Maar voel me dan gelijk weer klote
Als je het je zo aantrekt, moet je dus zorgen dat zulke opmerkingen niet meer gemaakt kunnen worden . Desnoods contact opnemen met de leidinggevende en aangeven dat je hier niet van bent gediend. Daar is echt niks mis mee hoor. Hartstikke fijn dat ze er nu zijn om je te ondersteunen, maar dat betekend niet dat je ze alles hoeft te vertellen met het gevolg dat jij je naar voelt.