Dank je! Maar ik blijf het natuurlijk spannend vinden....bij mijn zus is haar eerste zwangerschap met 17 weken nog misgegaan en dat zit in mijn hoofd. Ik weet wel dat ik haar niet ben maar toch.... Gister heeft een vriendin van mij de 20 weken echo gehad en daar zagen ze een hartafwijking en dat wordt morgen verder onderzocht. Wordt er eigenlijk best zenuwachtig van...
Burns wat maakt dat het allemaal spannend al die verontrustende dingen. Hopen op een goed afloop voor ons allen! Maar ik blijf het bijzonder vinden dat ze zulke dingen al met de echo kunnen zien. Ik heb zelf een broertje verloren aan een hartafwijking ik hoop dat ze mij ook goed zullen onderzoeken. Voor alle zieken beterschap! Lekker in bed blijven buiten is het toch maar vies koud weer.
Laat je niet gek maken Bruns Ik heb flink liggen dromen. Voor mijn gevoel moet ik shoppen en alles regelen voor de kleine. Hebben jullie je kindje al erkend of zijn jullie getrouwd
Wij moeten nog voor erkenning naar gemeentehuis Trouwen doen we (nog) niet Partner ziet meerwwaarde niet
Wij zijn dit jaar 3 jaar getrouwd dus alles is voor ons al geregeld, zelfs in het testament staat al vernoemd wat er gebeurd als er kinderen komen.
Hier de eerste ook erkent en de tweede wordt gewoon weer erkent door de vader (jippie 😉 Fijn Burns dat je de 12 weken hebt bereikt! Laat je idd niet gek maken van verhalen om je heen! Helaas gebeuren er veel nare dingen tijdens zwangerschappen maar stress is helemaal slecht voor je kindje!
Zijn er trouwens mensen die het leuk vinden om in een besloten Facebook groep te kletsen? De Facebook pagina word afgeschermd en is niet zichtbaar voor anderen die geen lid zijn van de Facebook groep. Ik merkte dat er hij mijn eerste veel behoefte aan was omdat je sneller kunt reageren en je meer persoonlijk contact hebt met de mede zwangeren. Mij zelf lijkt me dit erg leuk om dit te met jullie te doen. Mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn dan hoor ik het graag!
♥ Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016♥ 30 juli Tranquila, 25 jaar, 1e kindje ♥ 31 juli Artife, 25 jaar, 2e kindje 1 augustus Darlin, 30 jaar, 2e kindje Sam28, 37 jaar, 5e kindje ♥ Babs1990, 25 jaar, 1e kindje ♥ Tebby, 27 jaar, 1e kindje ♥ Yellie88, 27 jaar, 1e kindje ♥ 2 augustus Mamalara, 29 jaar, 2e kindje CVG, 25 jaar, 2e kindje 3 augustus Karlijn, 26 jaar, 1e kindje ♥ Artemesia, 26 jaar, 2e kindje ♥ Hapje35, 35 jaar, 1e kindje ♥ Osmosis, 39 jaar, 2e kindje ♥ Burns, 29 jaar, 1e kindje ♥ Jillzz, 26 jaar, 2e kindje ♥ 4 augustus Summershine, 26 jaar, 2e kindje ♥ Nikki23, 33 jaar, 3e kindje ♥ 5 augustus Hylo, 27 jaar, 3e kindje Gerbera, 29 jaar, 1e kindje Aynil, 29 jaar, 3e kindje ♥ Tessy1986, 29 jaar, 1e kindje ♥ Tulpenbol, 27 jaar, 2e kindje ♥ Dmj, 27 jaar, 3e kindje ♥ 6 augustus Jalou, 34 jaar, 3e kindje Kaatjee, 26 jaar, 1e kindje ♥ 7 augustus Noah2013, 29 jaar, 3e kindje Multiculti88, 28 jaar, 1e kindje ♥ Suus123, 31 jaar, 1e kindje ♥ 8 augustus Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje SJAZS, 23 jaar, 2e kindje ♥ Molensteen, 32 jaar, 2e kindje ♥ 9 augustus Spathiphyllum, 32 jaar, 2e kindje ♥ 10 augustus 11 augustus Azucena, 22 jaar, 2e kindje ♥ Ailya, 27 jaar, 2e kindje ♥ 12 augustus[/B] IJsbeer, 38 jaar, 2e kindje ♥ 13 augustus 14 augustus 15 augustus Trijn87, 29 jaar, 1e kindje ♥ Datumloos 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen ♥ Afspraken♥ 22 januari: Karlijn - Combinatie test 22 januari: Chantal690 -1e echo 22 januari: Suus123 - intake vk 25 januari: Hapje35 - nekplooimeting 26 januari: Burns - Combinatietest 26 januari: Nikki23 - Intake en echo 26 januari: Dmj - Echo 29 januari: Ailya - 2e echo 1 februari: Chantal690 -2e afspraak VK 1 februari: Azucena - Nekplooimeting 1 februari: Trijntje87 Termijnecho 2 februari: Molensteen - Combinatietest 5 februari: Tranquila - Geslachtsbepaling 13 februari: Burns - Geslachtsbepaling 15 februari: Azucena - Geslachtsbepaling 16 februari: Kaatjee - Geslachtsbepaling 18 maart: artamesia - 20 weken echo 22 maart: Azucena - 20 weken echo * Sterretjes * Jaydee MamavanLJN Illiegoesbam Mamavandrie Amber05 Betula Chromie Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.[/QUOTE]
Facebook groepen ben ik zelf niet zo van. Misschien een whatsapp groep opstarten? Vind ik nog net iets meer privé. Ik wil er wel eentje opzetten, als de meiden die erin willen hun nummer naar mij pb'en. Succes vanavond Molensteen! Hopelijk valt het 'nieuws' mee. Beterschap voor alle zieke dames. Wat een pech bij jullie!
Een Facebookgroep vind ik een goed idee. Een whatsappgroep lijkt mij minder. Al die berichtjes de hele dag door. Heb meerdere whatsappgroepen (gehad) met vrienden en werd er soms zo gek van dat ik het geluid maar uitzette. Gisteravond met m'n vriend naar de Prenatal geweest. Er was een kinderwagen van Maxicosi flink afgeprijsd. Ik wilde eigenlijk nog even wachten met een kinderwagen aanschaffen, maar m'n vriend heeft me toch over weten te halen 😬.
Leuk idee whatsapp en of fb .... Als iemand me wil toe voegen stuur maar pb altijd handig om ervaringen uit te wisselen
Als de mensen die Facebook willen mijn een pb doen en de mensen die een whats app groep willen azecuna een pb doen? Kunnen we altijd nog kijken wat we doen Ik heb ook in whats app groepen gezeten maar met een paar maar ben je al snel de draad kwijt plus idd de vele berichtjes die komen! Heb op de geluiden en meldingen uitgezet want op het werk is dat niet handig en zo! Je kijkt toch se hele tijd 🙈
Even een update: we hebben gisteren de 12-weken echo gehad. De nekplooimeting zag er goed uit (1,1mm), ik verwacht niets gek meer uit de bloedresultaten. Ze had ook even 3D opgezet, heel gek dat het al zo'n compleet mensje is! We worden stilaan ook erg benieuwd naar het geslacht: zal Thijs een broertje of een zusje krijgen?! Ikzelf ben intussen veel beter, enerzijds via de medicatie en enerzijds omdat de zwangerschap nu voorbij de 12 weken gaat. Wat een opluchting!