Wat fijn Artamesia dat alles er goed uitzag op de echo. En weer een prachtig kiekje van jullie beebje! Leuk!
Ik ben vergeten te zeggen dat ik morgen om 14.45 uur de combinatietest heb. Vind het toch wel spannend. Ik heb vandaag zwangerschapskleding gekocht paste mijn gewone kleding bijna niet meer. Ik kan mijn buik niet meer verbloemen bijna en jullie?
Ik pas ook mijn kleding niet meer ondanks 17 kilo kwijt. Heb al paar weken zwangerschaps broeken en joggers aan. Spannend de combinatie test
Ik draag ook al een paar weken zwangerschapskleding. Een boel mooie dingen met 70% korting kunnen scoren (allemaal merk en afgelopen seizoen). Verdroeg geen knoop meer in mijn buik/darmen. Dames die het 06 nummer hebben gestuurd, ik wacht heel even of er voldoende animo is. Anders is het ook een beetje raar denk ik . Ik heb gewoon een hele leuke ervaring met het topic van toen ik zwanger was van mijn zoontje . Nog steeds heel leuk (whatsapp) contact met die dames en we meeten regelmatig. Zo leuk om alle kindjes zo van dichtbij te kunnen volgen!
Wat een mooie echo zeg heel duidelijk! Sam succes morgen maar dat komt vast goed! Hier ook al zwangerschaps kleding... Gewonen kleding past ook niet meer buikje is al behoorlijk opgezet! Heb het ook al bekend gemaakt naar se buiten wereld aangezien ik te veel vragen kreeg of ik zwanger was
Ik heb al wel broeken aangeschaft en draag ze ook wel. Ik heb maar 1 broek die ik zonder problemen nog aan kan. Had ik achteraf ook te groot gekocht voordat ik zwanger was en komt nu goed uit. Ik kan mijn andere broeken nog wel aan maar het zit gewoon niet lekker...
Ik hoop het ook voor je Tebby! Ik voel me sinds dinsdag ook ineens wel wat beter... Ik hoop het zo, vorige keer was het tot 17 weken... Ik denk nog een weekje ziekenverlof en er dan weer tegenaan, kijk er zo naar uit!
Tebby succes vandaag hopen op goed nieuws. Artamesia hopen dat je je goed blijft voelen! Leuk he Nikki23 ik vertel het elke keer met big smile haha niet in te houden. Hoe gaat het met jullie buik? Al iets zichtbaar? Ik heb al best een buikje hoor je kan er niet om heen.. Maar de meeste bekenden zullen gewoon denken dat ik ben aangekomen want ik schommel altijd heel erg in gewicht.
Op zich een goede controle. Behalve dat ik nu 18.8 kilo kwijt ben en mijn bloeddruk wat laag blijft..60/100. Urine is echt helemaal schoon. Vanaf nu nog 1 keer in de week controle
Fijn Nikki, de 12 weken grens! Ik ben de nachtjes ook aan het aftellen. Nog 2 te gaan! Wij hebben het tot nu toe alleen nog verteld aan familie en goede vrienden. Toch werd ik gisteren in de supermarkt gefeliciteerd door een bekende met mijn zwangerschap. Ik bedankte haar eerst natuurlijk, maar zei direct erna dat het nog niet de bedoeling was dat het werd doorverteld. Helaas 'wist' ze niet meer wie het tegen haar zei. Ik ben er verder maar niet over doorgegaan maar vind het echt niet leuk!
Hier morgen ook de magische 12 weken net terug vanuit assen ben geslaagd voor me examen voor taxi!! Dus nu volle bak er tegen aan