1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Gefeliciteerd dmj! Fijn!

Hier een klein buikje (hoewel.. even groot als mijn cup F 😂 ). Op de foto lijkt het minder erg dan dat het voelt.

Bijgevoegde bestanden:

2. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje hoor

3. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dmj!!! Gefeliciteerd

Mooi buikje!!

Ik doe ook even mee met een fotootje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,2 KB
      Weergaven:
      5
  4. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Gefeliciteerd Dmj!
    En meiden die de 12 weken grens hebben behaald (of bijna), op naar de volgende doelen!

5. Kaatjee

Kaatjee Actief lid

25 nov 2015
    108
    22
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dmj!!

Wat een mooie buikjes al!

6. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd dmj😀!
    Mooi al die buikjes!
    Moet eigenlijk ook eens beginnen met foto's maken. Leuk om het verschil te zien

7. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet mijn banner nog steeds veranderen!! Zou vanavond de pc eens opstarten is net wat makkelijker Dan op de mobiel

8. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb geen Facebook dus kan niet mee doen..

Iedereen weet nu van de zwangerschap en alle reacties zijn erg leuk.
    Moet wel zeggen dat ik die 12 weken grens een beetje overschat vind:) zoals Burns al zegt, er kan nog steeds een hoop mis gaan. En zeker nu de ergste eerste klachten verdwijnen en je het kindje nog niet voelt vind ik het nog steeds onzeker. Niet om jullie bang te maken hoor:D ik ben misschien gewoon iets te nuchter en realistisch..
    Ik ben wel bezig met de leukere dingen, maar hou toch in mijn achterhoofd dat het nog geen gewonnen race is..

Dmj gefeliciteerd!

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Maar wanneer is de race dan wel gewonnen?

Wij hebben ook na de geboorte angst en onzekerheid gekend. Nu nog steeds.

Elke dag dat het goed gaat, is mooi meegenomen! Genieten van het moment. Of het wel of niet goed gaat, ligt toch niet in je eigen handen, dus angst hebben heeft geen zin. Kost een boel nutteloze energie die je nu heel goed anders kan gebruiken :).

Alles komt goed, ook als het niet goed komt.

10. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Jeetje Tebby wat een gewichtsverlies. Gelukkig worden je goed in de gaten gehouden maar wat een nare zwangerschap heb jij tot nu toe zeg :(

Ik ben morgen 12 weken woohooo! Ik zie het niet echt als een bijzondere grens, dat is bij mij meer de combinatietest.

11. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Vandaag de combinatietest gehad en weer een hele mooie echo... Ben alleen wel vooruit gezet naar 28 juli. Nu alweer 13 weken dus. Hij/zij was ongelooflijk bewegelijk en ik weet zeker dat ik hem/ haar al voel. De vk zei ook dat het natuurlijk goed kon omdat ik genoeg ervaring heb en mijn placenta ligt achter. De nekplooi was perfect nu nog wachten op de bloeduitslag. Als ik na 2 werkdagen nog niets heb gehoord is alles goed. Maandag weet ik dus meer.

12. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toppie Sam!

Vanavond flink geshopt!

Eens kijken of die zensy echt zo fijn is als ze zeggen

13. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje mooie buikjes al meiden! Bij mij soms nog wel te verbergen maar ligt aan de kleren! ! Ik mag straks naar de vk voor intake. .. Ze hebben geen echo apparaat dus dat is wel jammer. .. niet dat ik denk dat het niet goed is maar het duurt zolang voordat we weer echo hebben! ! Maar even bespreken straks! Ik bereik maandag ook de magische grens van 12 weken! Voelt goed he?

Heb afgelopen zondag ook eerste buikfoto gemaakt! Wil elke week 1 maken met Nijntje erbij! Gewoon leuk hihi

Ik zit ook in een besloten Facebook groep met meiden van vorige zwangerschap! Maar omdat we daarmee in een besloten groep zaten daar een die verdwijnen straks van de pagina. .

Bijgevoegde bestanden:

14. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik leef niet constant in angst hoor azucena, ik ben juist heel nuchter erin. Als het mis gaat kun je daar niks aan veranderen en inderdaad komt het uiteindelijk altijd goed.
    het is meer dat ik alle opties open hou als het ware en daarom vind ik die 12 weken niet perse magisch snap je;)

15. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Zo denk ik er ook over, het is en zal voor iedereen spannend blijven!

16. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Dmj gefeliciteerd met het behalen van je examen!!

Mooie buik fotos dames! Gek he dat er gewoon een mensje in zit. Blijf het bijzonder vinden. Ik moet ook meer eens een foto gaan maken.

Hier eigenlijk geen symptomen qua misselijkheid gehad etc maar wel heel erg moe. Gisteren in huilen uitgebarst omdat ik zo moe ben en naar mijn gevoel niks nuttigs doe. Ik denk de hele dag door aan mijn bed. Ik gaap de hele dag door en vandaag 2de keer op een rij verslapen en dus te laat op werk is me nog nooit overkomen.. Weekend ook volgepland zie er zo tegen op had liever gewoon de hele dag in bed gelegen.

17. Trijn87

Trijn87 Actief lid

8 jun 2015
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ben ook ontzettend moe. Gister net de dag vol kunnen maken op het werk en tussendoor in mijn pauze ook nog 2 uren op bed gelegen. Vandaag afgebeld naar het werk en gister met ml besloten om alle afspraken dit weekend af te zeggen. Anders is het voor mij niet vol te houden. Merk dat ik ook meer moet overgeven de afgelopen dagen, heb volgens mij echt meer rust nodig...

18. Trijn87

Trijn87 Actief lid

8 jun 2015
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes al! Ik zie bij mezelf nog niet echt iets maar voel wel dat spijkerbroeken snel te strak zitten.

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ah zo :). Dan staan we er hetzelfde in!

Ik vind de 12 weken grens ook geen belangrijke. Die van 24 veel meer ;). Vanavond gaan we het aan de vriendengroep vertellen, dit weekend aan de rest van de familie. Heb er wel zin in het openbaar te maken.

Vanochtend de blije doos op mogen halen, ik zal de inhoud nog niet verklappen. Ik vind het weer leuke dingetjes!

En ook een super schattig vestje meegenomen met 70% korting. Moet alleen steeds denken of dingen wel handig zijn. Bij zoontje uitgerekend in de winter, dus veel dikke dingen nodig gehad. Is dat in augustus ook wel nodig, zo'n warm vest :p.

Bijgevoegde bestanden:

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebben jullie de zwangerschapsdozen al besteld? Ik zag dat er best veel leuke zijn! !!

Deel Deze Pagina