1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Tulpenbol hier ook geen klachten behalve vermoeidheid. Merk wel dat het nu begint te jeuken om van alles te kopen en om aan de babykamer te beginnen haha.

Wat een mooie echo, de contouren van het gezichtje zijn heel mooi duidelijk.

Ik heb wel 1 echo zal deze zo vanaf mijn mobiel verzenden. Bij mij denkt iedereen op voorgevoel te denken dat het een jongetje is behalve mijn schoonfamilie en vader denken een meisje. Mijn overleden schoonmoeder heeft een meisje gependeld. En hier op het forum heeft iemand ook een meisje gependeld. Ik mag aanstaande vrijdag ben de dagen aan het aftellen.

2. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    @tulpenbol. Ik zeg ook een meisje. Ik had de echo al op de andere rubriek gezet dus die had je al gezien haha. Die liet je over aan de profesionals :)

Hier ook wat minder moe. Echt heerlijk maar totaal geen puf wat te doen nog(weinig keuze natuurlijk met 2 rond rennende kids haha). Vandaag bij de verloskundige voor het eerst het hartje geboord enn ooh wat blijft dat toch een prachtig geluid. Gisteren kwam ik er achter dat waar ik de geslachtsECHO laat doen tegenwoordig 4D is (bij mn andere kids was het nog 2D) dus maar FF gegoogled hoe duidelijk het daar dan op te zien is heb namelijk noooit wat anders dan een 2D gehad. Nou daar is volgens mij geen vergissing in mogelijk meer kwam een foto tegen van een jongetje je zag gewoon echt een piemeltje en balletjes. Ben de hele avond onder de indruk geweest haha heel apart. Mijn man maakte de opmerking je beseft je toch wel je zit te staren naar het piemeltje van iemands babytje he. Vond gewoon zo mooi om te zien hoe duidelijk tegenwoordig een echo gemaakt kan worden hahaha

3. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    @Tulpenbol

4. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Hahaha chantal6790 wat moest ik hard lachen om je mans opmerking.

5. Trijn87

Trijn87 Actief lid

8 jun 2015
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo, tulpenbol! Bij mij leek het ook beter te gaan maar vanmorgen weer flink overgegeven. Vanavond de termijnecho en dan kunnen we het eerste trimester bijna afsluiten.
    Welkom Mistimon! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik zie helaas niks op deze foto's. Jij wel :)?

Bijgevoegde bestanden:

7. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Je naam staat er nog op azucena, weet niet of je dat een probleem vindt;)

Ik heb ook weer een goede echo gehad. Verloskundige wilde zich nog niet wagen aan een geslachtsbepaling, volgens haar was bij 16 weken nog 20% die het mis had. Dus wij wachten nog even een week of 6..

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii mag ik met jullie mee praten?

Ik verwacht mn 3e kindje op 5 aug. Ik heb nog een zoontje van 6 jaar..in juli wordt hij 7 en een meisje van 4 die over 3 weken 5 wordt. Vandaag de combinatie test gehad en die was helemaal goed gelukkig.

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouu Tulpenbol. ..heel graag zelfs hahahahaa. Ik hoop dat er wat te zien valt want dat bijdehandje wilde echt niet in een goede positie liggen. De foto is gedraaid want ukkie lag op zijn/haar buik

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag gemaakt met 13.3

Bijgevoegde bestanden:

11. Trijn87

Trijn87 Actief lid

8 jun 2015
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,
    Even een snel berichtje. Vandaag de termijnecho gehad en ben twee dagen vooruutgezet. T kleintje groeit als kool en het hartje klopte goed. Dus hartstikke blij hier!

12. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Fijn om te horen Trijn!

13. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Frustrerend dames, ik denk dat de beentjes ervoor zitten want ik zie helaas geen duidelijke nub. Of het zijn allemaal meisjes ;)

14. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Whoehoe de verbouwing begint. Heerlijk gevoel er wat gebeurt nu haha. Mijn dochter verhuist vant zomer naar zolder en haar kamer word de baby kamer. Het is een zolder zoals bij de meeste denk ik een vlizotrap en vooral opslagplaats. Moet dus heeel wat gebeuren. Begin Juni komen ze de trap plaatsen en tot die tijd word mijn man dus drummer de schuine wanden voorzien van gipsplaten, laminaat leggen schoorsteen en leidingen weg werken en onder de schuine wanden komt een schuifsysteem zodat er achter de schotten spullen van kerst etc
    Gelegt kan worden. Echt heerlijk gevoel er mee bezig te wezen nu. Begin juli kan ons meisje dan over en ze is nu al enthousiast. Rode muren en paarden is de wens hahaha. Het enigste ik erg jammer vind is dat we dus niet met de babykamer nog kunnen beginnen tot juli ongeveer maar dat is alleen behangen gelukkig haha:)

15. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Daar was ik al bang voor :). Gelukkig vandaag weer een echo, wellicht wil de kleine dan wel meewerken!

En anders weten we het als het goed is over 2 weken. Ik had gister tijdens de echo wel echt het gevoel dat het een jongetje is, dus we gaan het zien.

Deze foto vind zo mooi. Je ziet het gezichtje echt al helemaal. Hij heeft de eerste tien minuten met de hand bij zn gezicht gelegen. De echoscopiste kreeg hem niet wakker geschud :p. Toen ik een keer hoeste schrok hij wakker. Zo gaaf om te zien.

Bijgevoegde bestanden:

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahha jij ook al zo een koppig kindje. De mijne wilde gisteren ook echt niet mee werken aan de combinatie test. Hij/zij lag maar lekker te drinken en draaide zich met de rug naar ons toe om. Hoesten wiebelen niks hielp. Uiteindelijk wel de test kunnen afronden. Ik hoop dat je vandaag een goede echo mee krijgt voor de nub.

17. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhahaa wie zal het zeggen... maar er is iig bij mij idd geen duidelijke nub te zien dat zei Babii ook al. Zucht dan toch maar afwachten. En daar ben ik zo slecht in..

18. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Helaas tulpenbol kun jij niks aan doen! Vrijdag is het zo ver alleen dat klinkt nog zo ver haha.

Fijn chantal dat er een begin is gemaakt en er aan wordt gewerkt. Wij hebben maar 1 extra kamer we hebben overwogen te verhuizen maar het gaat op korte termijn niet lukken om een woning te vinden. Dus nu moeten we die extra kamer die eerst een soort inloopkast vol schoenen en tassen was leeg maken en alles een eigen plekje geven of gedag zeggen aan al mijn pumps kan ze toch voorlopig niet aan.

Wanneer is het normaal om met de babykamer te beginnen en deze af te hebben ik weet namelijk al precies wat ik wil.. En wanneer is het normaal om de grotere aankopen te doen? Kinderwagen, box, badje etc..

19. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een beetje je eigen keus. De 1 heeft alles met 16 weken al em de ander echt op het laatste moment. Ik doe het allemaal stukje bij beetje. Vandaag toevallig een heel mooi ledikantje en commode via marktplaats gekocht. De box krijg ik weer terug van een vriendin..die had ik haar geleend toen haar kleine werd geboren en de rest volgt vanzelf wel

20. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Maar net waar jij je goed bij voelt tranquila, bij mijn zoon hebben we met 16 weken de kinderwagen gekocht en na de 20 weken echo zijn we los gegaan op alle overige spullen. Kamertje hadden we overigens al, al eerder gekregen..

Deel Deze Pagina