1 t/m 15 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tulpenbol, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Jillz, gefeliciteerd met je jongetje! Heerlijk gaan shoppen, even schakelen en dan ben je vast weer helemaal gewend. ;)

Wat fijn dat jullie echo's goed waren dames, en al lekker over de helft!

2. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Ook even een berichtje weer van mij. Manlief is nog druk bezig met de zolder verbouwing en gisteravond een nieuwe auto gekocht. Heb nu ook beetje gevoel het allemaal lekker opschiet. De zolder schiet op de andere auto is er, naja vrijdag ophalen maar een agila gaat nii met 3 stoeltjes straks :) verder ik me redelijk goed. . gaat beetje met ups and downs. Sinds vorige week voel ik ook zo nu en dan wat bewegen. Heerlijk gevoel. Maar ben toch best blij we alweer halve wege zijn en gezien een geplande keizersnee zal de kleine ook wel wat eerdder komen

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Vergeten om mijn datum in de lijst te zetten 🙈 maar wij hadden vandaag de 20 weken echo. Alles gaat goed met ons meisje!! Ze is nu 25 cm.
    Erg geruststellend dat alles tot nu toe goed is. Was erg zenuwachtig maar merk dat ik nu pas echt durf te genieten!
    Hebben jullie dat ook?

4. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wat leuk trouwens dat zoveel al een 20 weken echo hebben gehad en dat ze allemaal goed zijn!! Super!!

5. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Hallo meiden,

Vandaag de 20 weken echo gehad. Was erg zenuwachtig of alles goed is met onze Frummel en dat is gelukkig het geval. Ook kunnen wij nu zeggen dat wij het jongensteam gaan versterken. Onze Frummel is een jongen :)

6. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Jeej versterking Hapje35 haha gefeliciteerd. Ik snap wat je bedoeld Karlijn bij mij lijkt het nu echter ofzo.

Ik heb ook vandaag de 20 weken echo gehad. Maar meneer wou er niet goed voor liggen dus moest ik 20x springen wat niet hielp. Toen moest ik 20 minuten buiten gaan wandelen. Uiteraard lag meneer nog steeds het zelfde heel diep met z'n kontje en nou moet ik een nieuwe afspraak maken. Alles wat te zien was zag er goed uit alleen het ruggetje kon ze niet bekijken door de ligging maar daar hoefde ik me ook geen zorgen over te maken.

Ik denk dat ik maandag naar Babypark ga om alles te bestellen, kan niet wachten!!

7. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    ♥ Bevallingslijst 1 t/m 15 augustus 2016 ♥

28 juli
    Babs1990, 25 jaar, 1e kindje ♡
    Tebby, 27 jaar, 1e kindje ♡
    Sam28, 37 jaar, 5e kindje ♥

30 juli
    Tranquila, 25 jaar, 1e kindje♡

31 juli
    Artife, 25 jaar, 2e kindje
    Tulpenbol, 27 jaar, 2e kindje ♡
    Yellie88, 27 jaar, 1e kindje ♡

1 augustus
    Darlin, 30 jaar, 2e kindje

2 augustus
    Mamalara, 29 jaar, 2e kindje
    CVG, 25 jaar, 2e kindje

3 augustus
    Karlijn, 26 jaar, 1e kindje ♡
    Artemesia, 26 jaar, 2e kindje ♡
    Hapje35, 35 jaar, 1e kindje ♡
    Osmosis, 39 jaar, 2e kindje ♡
    Burns, 29 jaar, 1e kindje ♡
    Jillzz, 26 jaar, 2e kindje ♡

4 augustus
    Summershine, 26 jaar, 2e kindje ♡
    Nikki23, 33 jaar, 3e kindje ♡

5 augustus
    Hylo, 27 jaar, 3e kindje
    Gerbera, 29 jaar, 1e kindje
    Aynil, 29 jaar, 3e kindje ♥
    Tessy1986, 30 jaar, 1e kindje ♥
    Dmj, 27 jaar, 3e kindje ♥
    Lellebel2, 30 jaar, 3e kindje ♡
    Kel89, 26 jaar, 1e kindje ♡

6 augustus
    Jalou, 34 jaar, 3e kindje
    Kaatjee, 26 jaar, 1e kindje ♡
    Me82, 33 jaar, 1e kindje ♡

7 augustus
    Noah2013, 29 jaar, 3e kindje
    Multiculti88, 28 jaar, 1e kindje ♥
    Suus123, 32 jaar, 1e kindje ♡

8 augustus
    Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje ♡
    SJAZS, 23 jaar, 2e kindje ♥
    Molensteen, 32 jaar, 2e kindje ♥
    Spathiphyllum, 32 jaar, 2e kindje ♡
    Fullmoon, ?, 1e kindje ♡

9 augustus
    Mistimon, ? jaar, 2e kindje ♥
    Billy60, 21 jaar, 2+3e kindje ♡♡

10 augustus
    Nynke1981, 34 jaar, 3e kindje

11 augustus
    Azucena, 22 jaar, 2e kindje ♡
    Ailya, 27 jaar, 2e kindje ♥

12 augustus
    IJsbeer, 38 jaar, 2e kindje ♥
    Unicornbaby, 36 jaar, 1e kindje ♡

14 augustus
    Rooslvandenberg, 32 jaar, 2e kindje ♥

13 meisjes
    10 jongens
    2 verrassingen

♥ Afspraken♥
    16 maart: Yellie88 - 20 weken echo
    17 maart: Burns - 20 weken echo
    17 maart: Kaatjee - 20 weken echo
    18 maart: artamesia - 20 weken echo
    22 maart: Azucena - 20 weken echo
    22 maart: Rooslvandenberg- 20 weken echo
    23 maart: Unicornbaby- 20 weken echo
    24 maart: Billy60 - 20 weken echo
    25 maart: Suus123 - 20 weken echo
    25 maart: Nynke1981 - 20 weken echo + geslachtsbepaling

* Sterretjes *
    Jaydee MamavanLJN Illiegoesbam Mamavandrie Amber05 Betula Chromie

Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Je gaat naar de lijst, klikt op quote, pas het aan en verwijder de quote tekens boven en beneden van het bericht.
    Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.

8. Evelijne

Evelijne Lid

2 nov 2015
    33
    0
    6
    Vrouw
    Hoi Allemaal,

Ik zag deze forum en dat is ook precies in mijn uitgerekende periode. dus ik sluit me graag aan als het kan :)
    Wij verwachten 10 augustus een meisje! a.s. maandag hebben we de 20 weken echo.
    ik lees bij veel van jullie al dat jullie de baby voelen.
    Ik voel nog helemaal niks... zijn er nog meer die nog niks voelen van de baby ?
    ik dacht dat dat altijd wat later was, maar zo te lezen ben ik toch wel een beetje de uitzondering op de regel :("

liefs Evelijne

9. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16
    Wat leuk al die echo's zo achter elkaar, ben benieuwd of ze zich ook achter elkaar op de wereld melden...
    Fijn dat alle echo's goed zijn, nu lekker genieten en lekker groeien dames!

10. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    De jongetjes maken toch nog een kleine come-back:)

Wat een eigenwijsje al tranquila;) ons jongetje lag ook lekker met zijn hoofdje achterover en wilde die niet laten meten. Maar ik hoef niet terug te komen..

Burns, hoe was jouw echo?

Evelijne welkom:)

11. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ook mijn 20 weken echo was vandaag. Alles helemaal in orde. We krijgen ook nog steeds een meisje😉
    Ze lag met het hoofdje naar beneden. Alle metingen waren ook netjes volgens gemiddeld.
    Ons meisje wilde alleen niet echt goed liggen zodat ze het hartje goed konden bekijken. Na een hoop geduld (en bij mij spanning) gaf de echoscopist aan dat wat ze allemaal gezien had, in orde was. Vrienden van ons kregen 7 weken terug dus slecht nieuws, hun zoontje blijkt een hartafwijking te hebben. Spookt dan toch door je hoofd....maar gelukkig niets om zorgen over te maken!

12. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden met de goede echo's! !!! Super!! Toch echt een geruststelling hè! Ik moet helaas nog een weekje wachten. ... maar na al die verhalen begint het al iets te kriebelen. .. maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is! !!

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Zijn druk bezig om boven de kamers af te timmeren.. Dus hoop dat het klaar is als het zover is! Ik las ergens anders trouwens dat er vanaf volgende week mama mazzel dagen zijn bij de Prenatal! Best veel dingen in de aanbieding! !!

Welkom Eveline en gefeliciteerd! !

13. Tebby

Tebby Actief lid

20 okt 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lag vannacht zo te dromen.
    maakt om 2 uur man lief wakker want hij moes er uit want de kleine moest de fles en in bad.
    was hij heeel blij mee

14. karlijn

karlijn Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Het is echt niet gek hoor dat je de kleine nog niet voelt. Sommige voelen pas met 24 weken iets!
    Degene die hier wat voelen zijn iets vroeger. En sommige hebben al een kindje waardoor je het eerder herkend.
    Geniet lekker van je zwangerschap en succes volgende week bij de 20 weken echo!

Xxx

15. Kel89

Kel89 Actief lid

15 dec 2014
    253
    0
    16
    Hoi iedereen, laat even weten dat ik afgelopen dinsdag 20 weken echo heb gehad. Alles was in orde, woog 320gr hebben hem alleen niet kunnen meten hij lag met zijn hoofdje naar beneden en te gebogen :).

Kunnen er nu ook helemaal niet langs kijken dat het een jongetje is ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,8 KB
      Weergaven:
      9
  16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suus: ja klopt die beginnen dinsdag. Maar de aanbiedingen vind ik een beetje triest. Bij "babyuitzet" kun je de folder inzien.

Burns: gefeliciteerd met de goede echo! Wat erg zeg voor je vrienden en het slechte nieuws..jeetjes.

Tebby: hahhhahaaha..toch nog een paar maanden geduld hebben.

Eveline: welkom en gefeliciteerd

Kel; jij ook gefeliciteerd met de goede echo.

Ik moet nog tot maandag wachten en dan heb ik de 20 weken echo. Het weekend is zo voorbij maar maandag lijkt nog zo ver weg

17. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zitten een paar dingen bij die wij waarschijnlijk wel gaan halen. .. Dus even langs om te kijken!

18. tessy1986

tessy1986 Lid

16 sep 2015
    45
    0
    6
    Hey, sorry ik heb echt al lang niks geschreven. Vorige week 20 weken echo gehad. Als was goed 😊. En het is en jongen. Mijn voor gevoel klopte dus helemaal niet. Hihi. Ben helaas nog steeds misselijk. Een beetje het gevoel alsof je op een boot zit. En soms wordt de zee wat heftiger en dan is het kotsen helaas. Maar goed we zijn op de helft :). Vandaag gaan we naar een grote baby spullen winkel om eens te oriënteren. Ben heel benieuwd. Ik droom trouwens echt alleen nog maar over baby's en zwanger zijn. Hebben jullie dat ook?
    X

19. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb vorige week gedroomd dat de baby er al uit was gevallen:$ En mijn moeder ging proberen om de navelstreng weer aan elkaar te naaien zodat we hem weer terug konden stoppen. Helaas duurde het te lang en leefde de baby niet meer:( was echt een beetje in de war toen ik wakker werd, maar gelukkig zat hij nog lekker in mijn buik.. Verder droom ik wel heel veel, maar niet echt babygerelateerd;)

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik droom ook heel veel! Vlakvoor dat ik wakker wordt of zo voelt dat. . Maar zijn heel echt en soms heftig. ...

Fijn dat je 20 weken echo goed was tessy! En wat leuk en jongen! ! Ik mag vrijdag voor de echo. .. spannend .. we weten inmiddels dat we een meisje krijgen maar hoop dat het even weer bevestigd wordt hihi. ..

Ik heb vandaag de magische grens bereikt!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina