Ik ben er vroeg bij dus misschien moet ik ook weer afhaken, maar wellicht zijn er al meerdere dames met een positieve test voor nod. Gisterochtend een positieve test, net weer getest en het lijkt op te lopen. Ik voelde me 'anders' dus vandaar dat ik een test gedaan heb. Absoluut niet gedacht dat die positief zou zijn (of misschien onderbewust wel). Welkom, maar absoluut niet gepland. We hebben 2 meiden (19maanden en 7maanden) nog wel nagedacht over een derde maar net sinds een maand de knoop doorgehakt met z'n vieren te blijven. Nu eerst maar zien hoe het verder gaat en een en ander laten bezinken. Als alles goed gaat ben ik denk ik 18/19 maart uitgerekend (cyclus niet echt bijgehouden dus ik moet een beetje gokken wanneer mijn laatste menstruatie precies begon).
Hallo, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier nog een zwangere ! Helaas met een ander verhaal! Mega gewenst en gepland.. al 2 jaar bezig en ruim 6 miskramen verder (+ een aantal die al meteen misgingen, rond de nod) Rete spannend dus wat er gaat gebeuren. Ik zit sinds 2 maanden bij een gyn uit China (in Amsterdam) die mij behandeld met kruiden. Ik weet nu sinds maandag dat het weer gelukt is( nou is dat het probleem ook niet, zwanger worden lukt wel) maar nu de rest. Gister dikke paniek want had een heel klein beetje een roze veeg op mijn toiletpapier! Maar vanmorgen was mijn temp nog mooi hoog en mijn test opgelopen. Heb vandaag weer een afspraak met mijn gyn, over op de zwanger blijf behandeling! Duim duim duim!!! Adem in adem uit! Ik kom uit op 15/16 maart.. houd het op 16 omdat ik het wel leuk vind om in een nieuwe groep te starten. De 1-15 maart is al zo.n tijd bezig!
Hallo dames, gefeliciteerd allemaal! Hier ook gisteren knaltest gehad! Ik ben denk ik 16/17 maart uitgerekend!! En bij ons gepland maar 1e ronde meteen raak dus wel beetje flabbergasted!
Hoi dames, Gefeliciteerd allemaal! Ik wil me ook graag bij deze groep voegen. Ik ben nog wel voor mijn nod, dus ik hoop dat ie blijft plakken. Gisteren en eergisteren een test gedaan en hij was mooi opgelopen. Heb de testen nu op dus ik wacht het weekend even af. Als ik niet ongesteld wordt doe ik na het weekend een CB test. Heb het even uitgerekend met de vruchtbaarheidscalculator hier op de website en mijn uitgerekende datum zal ongeveer 20 maart 2017 zijn. Zal de foto van de testen er nog even bij doen. Bovenste is van eergisteren en onderste van gisteren! Hebben jullie verder last van kwaaltjes?
Jij ook gefeliciteerd Brammetje! Wat een verhaal en wat een tegenslag ... Ik duim met je mee dat dit een plakker mag zijn en dat dus de arts je goed heeft kunnen helpen. Hier gelukkig geen miskramen, dat lijkt me vreselijk om mee te maken. Wel vruchtbaarheidsissues waardoor ook nummer 1 en 2 min of meer noodgedwongen zo dicht op elkaar zitten (12 maanden). Ik gebruik trouwens fulvinezuur, niet zozeer voor mijn vruchtbaarheid maar daar schijnt het ook goed effect op te hebben (celkwaliteit). Mijn verhaal doe ik verder niet uit de doeken ivm herkenning (heb nu een nieuw profiel). Leuk je testen te zien! Dit zijn mijn testen. Rechts van vandaag, links van gister.
Welkom Kimmy en Campus ... Ook voor jullie een voorzichtige felicitatie. Kimmy dus ook nog voor nod! Ik ook hoor. Vermoedelijk is mijn nod zaterdag/zondag. Hoop dat we allemaal 'plakkers' hebben!!! Heeft er iemand ervaring met lijsten? Ik heb 2 spruiten en niet heel veel tijd om achter de pc door te brengen 😅. Dus als iemand anders daar goed in is 😏.
Omg wat hebben jullie al duidelijke testen. Ik hoop zo dat ik dat ook nog krijg!! Ik kan morgen wel even kijken ik via de laptop zo.n lijst kan maken.
Brammetje niet ieder embryo maakt even snel evenveel hcg aan. Het zegt in feite niks hoe licht of donker de streep in dit stadium is. Bij mijn eerste had ik op nod een tuurstreep die ik tegen het licht moest houden om het te zien. Bij de tweede 4 dagen voor nod een tuurstreep die ik tegen het licht moest houden en op nod een knaller en nu een best duidelijke streep al 3/4 dagen voor nod. Dusja ... Het zegt niet zoveel. Als ze maar beetje bij beetje oplopen.
Dit is mijn test van vanmiddag. Dus niet met ochtendurine. Hij loopt echt mooi op! Dus ik ben wel blij! Ik zal even proberen een lijst in elkaar te zetten!
16 t/m 31 maart 2017 16. 17. 18. 19. 20. Kimmy 133, 29 jaar, 1e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 1 Afspraken : MvM :
Wow Kimmy jij hebt echt een knaller 😃! Ik ben de 19e uitgerekend waarschijnlijk ... Maarreh hoe zet ik mezelf in de lijst 😅?
16 t/m 31 maart 2017 16.Campus,30 jaar, 1e kindje 17. 18. 19. 20. Kimmy 133, 29 jaar, 1e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
16 t/m 31 maart 2017 16.Campus,30 jaar, 1e kindje Brammetje, 32 jaar, 1e kindje 17. 18. 19. 20. Kimmy 133, 29 jaar, 1e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
Mijn verstand weet uiteraard wel dat de dikte nu niet veel zegt maar mijn gevoel wil gewoon een knaller!! Maaarrr... weer een dag overleefd! Slaap lekker allemaal en hopelijk morgen meer zwangere dames!
Snap ik Brammetje, een lekkere dikke streep geeft iets meer vertrouwen. Je hebt ook al zoveel tegenslag gehad. Hoop dat je snel een knalstreep zult zien. Hier is ie niet opgelopen vandaag. Morgen maar weer een testje, ik vul mezelf nog even niet in op de lijst, eerst nod maar eens halen.
Hallo dames, hoe voelen jullie je? Ben ik wel erg nieuwsgierig naar! Ik voel me goed nog niet misselijk ben nu 2 dagen over tijd. Maar ik heb wel echt kwaaltjes zoals rugpijn en moe, vroeg wakker, en ik voel me buik goed ( menstruatie pijn) verder me borsten natuurlijk. Ik voel me wel echt zwanger vooral na een pittige dag werken gisteren 12-22 (horeca bediening) dus ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat.
Hmm ik voelde me 'anders', was ook de reden dat ik een test deed. Echt uitgesproken kwaaltjes heb ik niet. Wel vermoeid, wat menstruatiekrampen af en toe, met vlagen wat misselijk en hongergevoel maar als ik dan iets eet weer wat misselijk. Bij de eerste had ik HG vanaf 5 weken tot aan de bevalling. Bij de tweede begon de HG voor nod al, maar dat is mbv acupunctuur de rest vd zwangerschap best goed gegaan. Na ca 16 weken toen ook kunnen stoppen met de medicatie. Als het doorzet hopelijk deze zwangerschap helemaal geen medicatie en/of acupunctuur nodig. Als ik vlgd week toch misselijker word ga ik wel meteen weer met acupunctuur starten. Vroeg beginnen was de vorige zwangerschap ook een goede zet. Maar hier dus niet overduidelijke kwalen verder. Gevoelig borsten heb ik nooit gehad, behalve verder in de zwangerschap.
Hier gevoelige borsten.. soms echt pijnlijk soms alleen gevoelig. Verder veel plassen en extreem moe! Heb net de ogen nog een half uur dicht gehad.. Nu kan ik er weer even tegen aan! #allesvoorhetgoededoel!
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje 17. 18. 19. 20. Kimmy 133, 29 jaar, 1e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 3 Afspraken : 28-07 Brammetje16 1e echo bij de gyn MvM : Brammetje geeft zich op na 1e goede echo