1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Dus je bent niet langer illegaal hier, das fijn ;) Leuk zeg, dat de afspraak zo positief was en ze alle tijd voor jullie nam!
    Morgen mag ik gelukkig weet naar een nieuw plaatje kijken, hopelijk is de 12 weken de enige creepy baby op deze banner, dan was dit het voor mij ;)

2. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wat leuk sillemie dat je 6 dagen vooruit bent gezet! Zo gaat het sneller haha.

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Kijk eens aan, lekker 6 dagen vooruit.. Heerlijk! Zoals Bloesempje al zei.. je bent niet langer 'illegaal' in dit topic hahaha ;)

Hier lekker het huisje schoon gesopt ... morgen weer verder. Moet alleen de douche nog doen en de ramen lappen voor de rest alles gedaan! Jippie... Een lekkere productieve dag dus! :)

Ook hier kijken we enorm uit naar de geslachtsecho... we tellen echt de dagen af... Nog 11 nachtjes slapen! :p Kwam ik vandaag bij de zeeman... hadden ze allemaal baby kleren in de uitverkoop voor 0,75 tot 2 euro per stuk.... Jammer genoeg allemaal 'op geslacht' kleding, dus had er nog weinig aan!! Nog even geduld :)

Vanmorgen trouwens de angelsound er weer eens bij gepakt... jeetje!! Ik moet nu echt al in mijn buik zitten!! :$ Twee weken terug bij de VK was het echt nog bij het schaambot in de buurt en nu zit ik al in mijn buik...! Gaat ineens erg hard zeg!

Afspraken VK en GYN

Februari
    6, Aowyn - VK
    7, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK
    9, Modra - VK
    9, Gelukkigemoeder - VK
    12, Nietverwacht - VK
    12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo
    12, IlonavanH90 - 15 weken echo
    13, Bloesempje - Controle + Echo
    14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo
    16, PMK - Geslachtsbepalende echo
    17, MamaNiess - Gyn
    17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo
    17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht)
    18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo
    19, Monique041982 - VK
    20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo
    21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo
    21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo
    23, Rhea90 - Echo
    23, Juffie2 - VK
    27, PMK - VK

Maart
    3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo
    4, Tatie - 20 weken echo + VK
    5, Sillemie - VK + Geslacht
    9, Tazzy - 20 weken echo
    10, Modra - 20 weken echo
    16, PMK - 20 weken echo
    16, SYRV - 20 weken echo
    16, Nietverwacht - 20 weken echo
    16, Maleficent - 20 weken echo
    17, Sierra - 20 weken echo
    24, Juffie2 - GUO
    25, Bloesempje - 20 weken echo
    26, Famke 1989 - 20 weken echo
    27, Juffie2 - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

2 Augustus
    2. Sophietje11
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen!

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje!
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen!

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje!

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh
    15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    klopt pmk, met 20 weken moet de baarmoeder de navel hebben bereikt. Bij een volgende zwangerschap kan dit sneller gaan.

Mooie echo sillieme!

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hier idem dito. :)

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Goedemorgen dames!

Hoe is het hier? Ik heb het ook een beetje druk gehad afgelopen dagen, maar heb wel meegelezen.
    Ik zit nu prinsheerlijk bij de pedicure, vond dat ik mezelf wel eens even mocht verwennen;)

@wensmama: wat een leuke manier om het zo bekend te maken! Spannend! :D

@sillemie: wat leuk zeg dat de vk zo de tijd nam voor jullie! Ik kan ook niet wachten totdat wij onze kleine weer te zien krijgen! :D

@pmk: spannend he! Moet je nagaan dat onze ouders gewoon 9 maanden moesten wachten voordat ze het geslacht te weten kwamen! Onbegrijpelijk haha!
    Ik vind die angelsound maar een onding trouwens:(. Ik kan het hartje echt niet vinden! Nou moet ik zeggen dat ik het ook nog niet echt super vaak heb geprobeerd, maar vind het zo langzamerhand wel een beetje zonde van het geld worden.

Hier verder niet veel nieuws. Ben nog steeds een beetje aan het kwakkelen qua gezondheid. Maar dat overleef ik wel weer. Dit weekend (ik denk vandaag al) gaan we het nieuws eindelijk aan onze zoon en aan de kids van mijn vriend vertellen! Kan niet wachten, ben zo benieuwd hoe reageren:D.

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    goedemorgen dames!

Angelsound, Ik vind het wel een uitkomst. Als ik het even 'nodig' vind luister ik even. Ik weet eigenlijk precies waar ik moet zoeken en heb hem dan ook gelijk zodra ik hem op mijn buik zet.

vertellen geslacht, Wij houden het geslacht geheim. Gaan ook gewoon tegen iedereen zeggen dat we het niet weten anders blijven ze doorzeuren.

ik ben echt SUPER benieuwd of mijn vermoeden klopt. Moet haast wel hahaha. Anders eet ik mn schoen op!
    Hier vandaag een rustig dagje, ben eigenlijk niks van plan behalve even dweilen. Helaas ook geen leuke dingen van plan maar tis bijna weekend! en dan gaan we allemaal leuke dingen doen :)

8. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word door al die geslachtsbepalingen ook steeda nieuwsgieriger, wij wachten alleen tot de 20 weken echo. Is ook ter bescherming voor mezelf ;). Zodra ik weet wat het wordt ga ik aan de shop. De kast van mijn dochtertje barstte uit zn voegen.

Vandaag de kleine weer goed gevoeld, ik voel het steeds vaker.

Ik werd net steeds duizeliger. Bah.....

@wensmama: wij willen het op dezelfde manier gaan vertellen

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ga je het wel hier vertellen of dat ook niet? Ik dus hier pas na de 16e, wil het echt eerst aan mijn mams vertellen :)

@sryv: beterschap dan maar!

@pmk: oooh wat een leuk plaatje heb je nu!

Ik heb sinds gisteren ineens hele erge onderrugpijn. Ook doet de overbelaste spier weer meer pijn. Nam net wat af. En nu is het dus mijn hele onderrug. Straks collega maar even aankijken en vragen of ze me even wil masseren (ze heeft een stoel hier staan en geeft stoelmassages).

Morgen ga ik naar de manege toe waar ik reed. Even knuffelen met mijn lievelingetje en bijkletsen met de meiden van mijn les. Zin in! Mis het paardrijden echt onwijs, maar ik zou het gewoon niet meer durven.

10. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Denk wel dat ik het hier ga zeggen hoor :) niemand die ik ken neust hier rond, en als ze dat wel doen kunnen ze goed hun mond houden.

Ik ben net even naar de kinderboerderij geweest. Stond er een bordje bij sommige dieren dat je daar niet mocht komen als zwangere? Ik wist niet eens dat dat zo was!

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik hou daarom dus totdat mijn mams het weet mijn mond, ik weet namelijk dat er hier wel wat bekenden rondlopen ;)

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Pfoe.. 15 weken alweer. Tijd vliegt voorbij. Nog 10 dagen en we weten het geslacht. Vriend zat gister weer "Ik word echt niet goed van mezelf! Ik wil het zo graag weten." hahaha!

Wij gaan het wel aan iedereen gewoon vertellen. Sowieso gaat mijn vriend zijn mond niet kunnen houden haha ;)

Vandaag urine even laten controleren just in case... heb een rare vreemde zeurende/stekende pijn onderin, maar dat wordt nu gewijd aan bandenpijn. "Hoe ver ben je?" "15 weken..." "Oh, dan begint het nu pas net. Het begint nu 'zwaar' te worden.". Fijn...!

Belde mijn vader op (wat een oet!).. "Weet je je exacte beval datum?" Uhhmm pap... EXACT weet ik natuurlijk niet... maar uitgerekend op 31 Juli :p "Ow ja shit... ik moet mn vakantie op geven en wil het doen rond geboorte van de kleine" :D Nu dus 1e en 2e week van Aug of 2e en 3e week.. Ligt eraan wat mogelijk is op zn werk :)

Poes is even heel vervelend bezig, dus zal binnenkort wel wat uitgebreider reageren :p

En wensmamma.. ja plaatje is wel leuk deze week! :D

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha pmk, wat leuk van je vader dat hij dan vrij wil hebben! Mijn ouders baalden wel even, zij komen een week voor mijn uitgerekende datum terug van vakantie. Ze zijn natuurlijk hartstikke bang dat ik eerder beval;). Maar goed, de vakantie is al geboekt. Ik heb ze ook gedwongen om gewoon lekker te gaan, de baby loopt echt niet weg als ze eerder geboren wordt :D

Wij hebben het ook al aan iedereen verteld dat we waarschijnlijk een meisje krijgen. Dat kunnen we beiden niet voor ons houden hoor ;)

@nietverwacht: Huh, dat is vreemd? Heb ik ook nog nooit van gehoord. Mijn eerste gedachte was ivm toxoplasmose, maar dat is toch alleen bij katten uitwerpselen?
    Oh en voorgevoel klopt niet altijd hoor! Ik was ook echt overtuigd dat het een jongen zou zijn, wist het bijna 100% zeker. Maar ik zat er mooi naast! Tenminste, als de geslachtsbepaling klopt want daar twijfel ik nog steeds wel eens lichtjes aan haha;)

@wensmama: en? Nog een massage gehad? En veel plezier morgen bij de manage!

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @pmk: wat lief van je vader. Mijn ouders gaan in juli op vakantie. Hopelijk besluit kleine niet om eerder te komen ;)

@sryv: ja hele fijne massage gehad. De pijn komt duidelijk vanuit mijn bekken. Ze heeft op punten gedrukt en ik moest erheen ademen. Ik houd t iig in de gaten.

15. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Pmk wat lief van je vader.
    Mijn ouders zijn al met pensioen en die hebben bij ons op het erf een chalet staan dus in die periode zijn ze zeker hier :D
    Mijn beste vriendin heeft de laatste week van juli en de eerste week van augustus vrij genomen in de hoop dat ze ook onze kant op kan komen als de kleine komt, ze woont namelijk 250km bij ons vandaan.

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Pffff heftig weekje hier achter de rug. Het houdt maar niet op! Er is leerling van ons overleden aan teruggekeerde leukemie. Zo heftig. Hele school is van slag. Daardoor heel druk geweest. Hopelijk dit weekend bijtanken. En....ik krijg al een echt schattig bolletje! Nog goed te verstoppen, maar wat leuk!!

17. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    @SYRV achteraf had het op de kinderboerderij te maken met lammerende geiten. Tis nu lammetjestijd ofzo dus vandaar dat de kinderboerderij dan niet ' veilig' is voor zwangere

Nog paar een nachtje slapen tot het geslacht
    sorry dames ik ben echt heel zenuwwachtig hahshs

18. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Sorry voor het typgebrek, mijn telefoon leeft een eigen leven

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Juffie. Wat erg dat er een leerling is overleden zeg :(

Mijn schoonmoeder zou naat curaƧao gaan in augustus. Nu gaan ze dus in April en blijft ze in juli en augustus expres thuis. Ze neemt de week na de kraamweek wel vrij zodat ze ons zoontje wat tijd voor zichzelf kan gunnen na al die vreemde mensen.

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Tsjonge Juffie, das wel superheftig, bah!

Mijn moeder gaat op mijn uitgerekende datum op vakantie, 2 weken. Gelukkig blijft ze in NL, en gaan we er stiekem vanuit dat ze mij niet overtijd laten lopen omdat de spanning tegen het einde wel veel stress zal veroorzaken. Bij zoonlief had ik trouwens hoge bloeddruk dus ben ingeleid bij 39w3d. Hoop dat ik dit keer zelf begin met bevallen, wil ik ook weleens meemaken, maar goed, we zien het wel tegen die tijd!
    Zoonlief ligt met 40 graden koorts op bed. Normaal een enorme trigger voor zn epilepsie, tot nu toe gelukkig nog geen aanval gezien! Straks doet manlief zn laatste voeding en krijgt hij nog een zetpil, hopelijk slaapt hij het er dan uit!
    Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina